SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Ben ik opeens een pervert geworden na 2 posts of wat..quote:Op maandag 12 november 2012 17:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Imana gel! Oh be, fijn dit een x tegen een ander te zeggen
Jammergenoeg heb jij ook de lengte van een man.quote:Op maandag 12 november 2012 17:06 schreef Ambipur het volgende:
Blij dat Weiss + Bilge er zijn.. Die hebben de lengte van een echte man!
Ik weet dat je een soort van grapje maakt. Het is je vergeven. Op ablanin elini helequote:Op maandag 12 november 2012 17:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ben ik opeens een pervert geworden na 2 posts of wat..
Boyum yetmiyor, sorry..quote:Op maandag 12 november 2012 17:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik weet dat je een soort van grapje maakt. Het is je vergeven. Op ablanin elini hele
Nigger, ik weet dat je zeker 10 cm mist en daar van baalt. Met zulke woorden kom je er niet. Ben bijzonder content met m'n lengte. Hatta, die dag trek ik hakken aan. Van 10 cmquote:Op maandag 12 november 2012 17:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Jammergenoeg heb jij ook de lengte van een man.
Regel een Emirdagli Kiz voor mij en je hoort me nergens meer over kardesquote:Op maandag 12 november 2012 17:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat zeg jij? Ga je schamen jongeman!
Echte viezerik jij. Gozumden dustun.
Hahah negerrrr, wat is de lengte van de gemiddelde Turkse man en vrouw? Jij valt buiten de boot. Kom haten! Kommquote:Op maandag 12 november 2012 17:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nigger, ik weet dat je zeker 10 cm mist en daar van baalt. Met zulke woorden kom je er niet. Ben bijzonder content met m'n lengte. Hatta, die dag trek ik hakken aan. Van 10 cmKan ik jullie zoeken met een zaklamp.
Hebben vuurtorens dat niet als standaard uitrusting..?quote:Op maandag 12 november 2012 17:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nigger, ik weet dat je zeker 10 cm mist en daar van baalt. Met zulke woorden kom je er niet. Ben bijzonder content met m'n lengte. Hatta, die dag trek ik hakken aan. Van 10 cmKan ik jullie zoeken met een zaklamp.
De gemiddelde chick is net zo lang als mijn benen, 1m30 ofzo. De gemiddelde Turk ook. Ik val graag buiten de boot,je zal als man zijnde 1.72 ofzo zijn.. Dat was ik toen ik 13 was manquote:Op maandag 12 november 2012 17:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Hahah negerrrr, wat is de lengte van de gemiddelde Turkse man en vrouw? Jij valt buiten de boot. Kom haten! Komm
Ik heb geen rood haar.. Kom met iets beters danquote:Op maandag 12 november 2012 17:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hebben vuurtorens dat niet als standaard uitrusting..?
Je lengte lieve schat, niet je haarkleurquote:Op maandag 12 november 2012 17:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb geen rood haar.. Kom met iets beters dan
Pardon..? Volgens mij begon jij of nietquote:Op maandag 12 november 2012 17:15 schreef Ambipur het volgende:
Mannen die m'n lengte afkraken.. Jaloezie..
Jij praat groter, ik ben maar 1.68..quote:Op maandag 12 november 2012 17:24 schreef Ambipur het volgende:
Turq, ik zal je tijdens de meet overheersen. Praat maar groot, hier!
Ik vergeef je.. Je bent immers kleiner dan ik..quote:Op maandag 12 november 2012 17:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jij praat groter, ik ben maar 1.68..hahaha ciicii ablasii
Lengte van je neus..?quote:Op maandag 12 november 2012 17:37 schreef xminator het volgende:
Overigens die 10 cm qua lichaamslengte compenseer ik met een andere lengte! Kaplowwwww!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |