quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je hebt geld zat schooier koop hem maar nieuw in de winkel
quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:37 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Het is gewoon alleen de schuld van Vandermar.![]()
Toen hij weg is gegaan is alles kapot gegaan.
Dat is toch normaal voor jou?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:29 schreef Doopy-X- het volgende:
Zojuist slechtste potje cod2 ooit gespeeld.... Iets van 7-24.... Sorry Sold
Manipuleer je vriend maarquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je hebt geld zat schooier koop hem maar nieuw in de winkel
Nee. Ik ben slecht maar niet ZO slechtquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat is toch normaal voor jou?
Wat dacht je van COD4 met Frankii, Ross, Kneusteun? en nog één?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:44 schreef Michhas het volgende:
'Vroeger' in den beginne van dit topic was er nooit ruzie. Dat zegt voor mij wel genoeg.
Servers kapen in MW2, S&D met riot shields, fucking epic times
Wat interesseert mij jouw relatie met je vriend?quote:
Ik vertel hier toch niets over mijn relatie?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat interesseert mij jouw relatie met je vriend?Geef maar gewoon echt geld uit aan iets nieuws als je hem een cadeau wilt geven
nooit meer wat van gehoord die kerel, kwam ook uit lwden toch?quote:
Klopt, heeft mijn e-mail gehackt en alles gewist. Fijn dat ik mijn gmail toen nog gebruikte om een back-up te maken van belangrijke shit en mijn pc de week daarvoor gecrasht was.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:32 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
nooit meer wat van gehoord die kerel, kwam ook uit lwden toch?
Wat?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, heeft mijn e-mail gehackt en alles gewist. Fijn dat ik mijn gmail toen nog gebruikte om een back-up te maken van belangrijke shit en mijn pc de week daarvoor gecrasht was.
Takkeveel foto's van vroeger en afstudeerscriptie foetsie. Topkerel
Dan ga ik al helemaal niet meer betalen voor een game, omdat iemand die ik niet ken dan wat knaken kan besparenquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vertel hier toch niets over mijn relatie?Zeg alleen dat het spel voor hem is, wat hij overigens zelf mag gaan betalen.
Nooit achter gekomen. Maargoed, ik kwam er ook achter dat hij mensen oplichtte via marktplaats. Liepen aangiftes tegen hemquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat?Had hij daar ook maar enigszins een rede voor of gewoon voor de lol?
Oke?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan ga ik al helemaal niet meer betalen voor een game, omdat iemand die ik niet ken dan wat knaken kan besparen
Mij uitmaken voor schaapquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:31 schreef Rossdale het volgende:
Overigens, half het topic bitchen over CoD, en op Miech na zit vrijwel iedereen in mijn vriendenlijst op de launchdag gewoon Blops2 te spelenStelletje schapen
Nee een beertje.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mij uitmaken voor schaapik associeer mezelf liever met een biggetje
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:31 schreef Rossdale het volgende:
Overigens, half het topic bitchen over CoD, en op Miech na zit vrijwel iedereen in mijn vriendenlijst op de launchdag gewoon Blops2 te spelenStelletje schapen
Op TROS Radar forum liep inderdaad ook een topic over hem.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nooit achter gekomen. Maargoed, ik kwam er ook achter dat hij mensen oplichtte via marktplaats. Liepen aangiftes tegen hem
Ik vroeg me al af waarom ik hem nooit meer zag.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Op TROS Radar forum liep inderdaad ook een topic over hem.
haha dat is waar ook, nu weet ik het weer. Misschien nog wel te vinden via googlequote:Op dinsdag 13 november 2012 21:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Op TROS Radar forum liep inderdaad ook een topic over hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |