hihi toch maar pre-order dus?quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:33 schreef KoningStoma het volgende:
Zo eens kijke of-ie uberhaupt bij de post zat.
Hee Teun als je ergens geen verstand van hebt hou dan ook gewoon je mondjequote:Op dinsdag 13 november 2012 16:03 schreef KneusTeun het volgende:
hoezo moet je blops2 patchen? alles is toch in principe hetzelfde als deeltje 1 en daarvoor? waarom hebben ze dan dingen veranderd?
of is er eindelijk nieuwe engine etc gebruikt?
Alles wat ze aangepast hebben ten opzichte van deel één moet nu langzaam weer terug gepatched worden tot iets semi-werkends Teun.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:03 schreef KneusTeun het volgende:
hoezo moet je blops2 patchen? alles is toch in principe hetzelfde als deeltje 1 en daarvoor? waarom hebben ze dan dingen veranderd?
Alsjeblieft doeeeeee.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je meent toch niet dat ik meer woorden vuil ga maken aan dat stuk vreten
Blijf gewoon weg uit het topic. Iedereen blij behalve Rossdale.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:03 schreef KneusTeun het volgende:
En Michhas.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:51 schreef SoldMayor het volgende:
Ik doe het wel.
[..]
Blijf gewoon weg uit het topic. Iedereen blij behalve Rossdale.
En Pierrequote:Op dinsdag 13 november 2012 16:51 schreef SoldMayor het volgende:
Ik doe het wel.
[..]
Blijf gewoon weg uit het topic. Iedereen blij behalve Rossdale.
Wat heb ik nou weer misdaanquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh nou dan volg jij dat voorbeeld
cod maakt meer kapot dan je lief isquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:33 schreef SoldMayor het volgende:
Echt tof dat er 2 groepen zijn ontstaan in dit topic. Echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |