Dat is niet "9fag" genoeg.quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wat is er mis met de oude "The fuck?" of "WTF"?
Wat is er mis met dafuq?quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Het is geen reddit/4chan/9gag hier. Waar gaat het toch heen in deze wereld?quote:
fixedquote:Op dinsdag 13 november 2012 10:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Het is geen reddit/4chan/9gag hier. Waar gaat het toch heen in deze wereld?
/stomamode off
quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
wtfquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:07 schreef tliciouz het volgende:
Mijn moeder is in de woonkamer alle meubels aan het verschuiven, nu hadden we ooit op het dressoir een aquarium en tijdens het schoonmaken waren we een vis kwijt.
Nu schoven we net het dressoir opzij hing er een dode vis geplakt aan de muur.![]()
[ afbeelding ]
Nee aangezien het allemaal prima werkt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:34 schreef Rossdale het volgende:
En? Ben je hem al bijna zat, of duurt dat nog een aantal dagen?
Lekker op brood.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:07 schreef tliciouz het volgende:
Mijn moeder is in de woonkamer alle meubels aan het verschuiven, nu hadden we ooit op het dressoir een aquarium en tijdens het schoonmaken waren we een vis kwijt.
Nu schoven we net het dressoir opzij hing er een dode vis geplakt aan de muur.![]()
[ afbeelding ]
Alleen nog maar positief nuquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:13 schreef SoldMayor het volgende:
Dat eerste potje wat we met ze alle speelde gisteren.
k/d
6-25
16-31
16-32
9-27
10-22
Was echt top vooral Nelis. Met ze 6-31 ofzo.
En nog geen nieuwe footage online. Beetje minder dit, Sold.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:13 schreef SoldMayor het volgende:
k/d
6-25
16-31
16-32
9-27
10-22
Ik kom je vanmiddag helpen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:13 schreef SoldMayor het volgende:
k/d
6-25
16-31
16-32
9-27
10-22
Ze mogen die hunter killer drone wel wat tweaken dat ding is zwaar op nu. Maarja Treyarch houdt hun spellen wel bij dus dat zal ook wel gebeurenquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:13 schreef SoldMayor het volgende:
k/d
6-25
16-31
16-32
9-27
10-22
Dat gooi ding? Die is juist bruutquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze mogen die hunter killer drone wel wat tweaken dat ding is zwaar op nu. Maarja Treyarch houdt hun spellen wel bij dus dat zal ook wel gebeuren
Bruut.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat gooi ding? Die is juist bruut
True, vrij easy kills makenquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Bruut.Wacht maar tot je er vaak mee afgeslacht wordt. Lijkt erop alsof je dat ding gewoon in de lucht kan gooien en a la aimbot een kill maakt.
Ik gooide er vannacht een richting de spawn van een enemy en had 5 killsquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Bruut.Wacht maar tot je er vaak mee afgeslacht wordt. Lijkt erop alsof je dat ding gewoon in de lucht kan gooien en a la aimbot een kill maakt.
Dan zal je het ook wel gewoon hebben hequote:
Nou bij mw2 staat hij wel gewoon openquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan zal je het ook wel gewoon hebben he
Waar danquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:49 schreef Rossdale het volgende:
Het goedpraten is al weer begonnen zie ik
quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze mogen die hunter killer drone wel wat tweaken dat ding is zwaar op nu. Maarja Treyarch houdt hun spellen wel bij dus dat zal ook wel gebeuren
Vooral deze.quote:
quote:Maarja Treyarch houdt hun spellen wel bij dus dat zal ook wel gebeuren
Oh ja maar Stef, die is er niet bang voor dat het een geweldig spel wordquote:
Die heeft er vertrouwen in, met heel z'n hart.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh ja maar Stef, die is er niet bang voor dat het een geweldig spel word
Why?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:32 schreef Bozz187 het volgende:
hij is wel tof, maar fucking kut dat ik eerst lvl 34 moet worden om leuk te Kunnen gamen
Riot Shieldquote:
Als je leuk wilt gamen zal je toch een ander spel moeten spelen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:41 schreef KoningStoma het volgende:
Dan moet ik dus eerst een paar uur spelen tot ik leuk kan gamen.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:41 schreef KoningStoma het volgende:
Dan moet ik dus eerst een paar uur spelen tot ik leuk kan gamen.
Ditquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Als je leuk wilt gamen zal je toch een ander spel moeten spelen.
BO 1 kon er ook wel aardig wat van.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[..]
DitIk heb nog nooit zoveel hitmarkers in een CoD gehad.
Ohh hit ik voel het al aankomenquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[..]
DitIk heb nog nooit zoveel hitmarkers in een CoD gehad.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:50 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ohh hit ik voel het al aankomen
Dat is appartquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:51 schreef tliciouz het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)-abuis-mass-effect-2
Het is vooral wennen als je de laatste tijd alleen maar MW2 hebt gedaan. Ik weet niet of het aan verbindingsproblemen ligt, Stef bijvoorbeeld had er een stuk minder last van. Ik moet aardig doorpoffen op mensen om ze neer te krijgen, maar af en toe ineens ook niet. Soms 12 kogels per enemy, soms 4. En verder spawnde ik regelmatig vlakbij een tegenstander. Hoe kan ik je verder demotiveren?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:50 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ohh hit ik voel het al aankomen
Wat is ditquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:07 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
MIsschien is het ook beter om na een paar dagen te spelen. Zo was het bij BO 1 ook.
Lag servers dit dat zus zo. Na een dag kwamen ze al met een update.quote:
Game opstarten, meteen update van 26MBquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lag servers dit dat zus zo. Na een dag kwamen ze al met een update.
Give it a little...quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:58 schreef SoldMayor het volgende:
Haten op BO2.![]()
Het werkt gewoon.
Werkt het niet.
Dan ligt het aan jezelf.
Gr gr. Treyarch fan.
En niet zo'n beetje ook, K/D van 0.60quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:13 schreef SoldMayor het volgende:
We werden gisteren in die paar potjes gewoon compleet afgeslacht.
Morgen kennen we de maps en dan delen wij die batta uit.
En dan is het ineens weer een goeden spel.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:51 schreef tliciouz het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)-abuis-mass-effect-2
Heb jij ooit over een niet cod-game gezegd dat de game eigenlijk kut is, maar ze het nog wel gaan patchen waardoor het fantastisch wordt?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb jij ooit een mp game uit de doos gehaald en dat hij perfect werkte meteen?
Homefront.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb jij ooit een mp game uit de doos gehaald en dat hij perfect werkte meteen?
MW2 altijd al kut gevonden. Ga je nu alleen de USAS noemen bij BF dan vergeet je nog de P90,M26 dart,Mm16 en de AEKquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb jij ooit over een niet cod-game gezegd dat de game eigenlijk kut is, maar ze het nog wel gaan patchen waardoor het fantastisch wordt?
Verder, lag issues zijn er altijd wel maar extreem overpowerde dingen heb je eigenlijk alleen bij COD. Nouja de USAS van BF3 was ook belachelijk, dat geef ik toe
G36E in BF2, Snipers in MoH,quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb jij ooit over een niet cod-game gezegd dat de game eigenlijk kut is, maar ze het nog wel gaan patchen waardoor het fantastisch wordt?
Verder, lag issues zijn er altijd wel maar extreem overpowerde dingen heb je eigenlijk alleen bij COD. Nouja de USAS van BF3 was ook belachelijk, dat geef ik toe
FAMAS, F2000quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
MW2 altijd al kut gevonden. Ga je nu alleen de USAS noemen bij BF dan vergeet je nog de P90,M26 dart,Mm16 en de AEK
hihi toch maar pre-order dus?quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:33 schreef KoningStoma het volgende:
Zo eens kijke of-ie uberhaupt bij de post zat.
Hee Teun als je ergens geen verstand van hebt hou dan ook gewoon je mondjequote:Op dinsdag 13 november 2012 16:03 schreef KneusTeun het volgende:
hoezo moet je blops2 patchen? alles is toch in principe hetzelfde als deeltje 1 en daarvoor? waarom hebben ze dan dingen veranderd?
of is er eindelijk nieuwe engine etc gebruikt?
Alles wat ze aangepast hebben ten opzichte van deel één moet nu langzaam weer terug gepatched worden tot iets semi-werkends Teun.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:03 schreef KneusTeun het volgende:
hoezo moet je blops2 patchen? alles is toch in principe hetzelfde als deeltje 1 en daarvoor? waarom hebben ze dan dingen veranderd?
Alsjeblieft doeeeeee.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je meent toch niet dat ik meer woorden vuil ga maken aan dat stuk vreten
Blijf gewoon weg uit het topic. Iedereen blij behalve Rossdale.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:03 schreef KneusTeun het volgende:
En Michhas.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:51 schreef SoldMayor het volgende:
Ik doe het wel.
[..]
Blijf gewoon weg uit het topic. Iedereen blij behalve Rossdale.
En Pierrequote:Op dinsdag 13 november 2012 16:51 schreef SoldMayor het volgende:
Ik doe het wel.
[..]
Blijf gewoon weg uit het topic. Iedereen blij behalve Rossdale.
Wat heb ik nou weer misdaanquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh nou dan volg jij dat voorbeeld
cod maakt meer kapot dan je lief isquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:33 schreef SoldMayor het volgende:
Echt tof dat er 2 groepen zijn ontstaan in dit topic. Echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |