ik heb dat ook wel eensquote:Op maandag 12 november 2012 16:45 schreef Arthur. het volgende:
EDIT: Sorry dat ik zo laat met het topic kwam maar het was gewoon nodig
Gewoon, als pakkende titel.quote:Op maandag 12 november 2012 16:49 schreef Catkiller het volgende:
Waarom stel je een vraag om deze in je eigen OP al te beantwoorden?
quote:Voor de kenners: het Los Santos van GTA V is groter dan de gecombineerde werelden van GTA: San Andreas, GTA IV en de westerngame Red Dead Redemption
Weet ik nietquote:Op maandag 12 november 2012 17:04 schreef Ezio het volgende:
Wat bedoel je met dat eerste zinnetje? GTA van het beste spel?
Je weet nog niet eens hoe dat uitgewerkt is. Vertrouw er nou maar op dat Rockstar weet wat ze doen, GTA heeft nog nooit teleurgesteld.quote:Op maandag 12 november 2012 17:09 schreef Fopje het volgende:
Zat er ook op te wachten, maar je speelt met 3 personages? Dat is echt een groot minpunt. Zonde dit.
Ben benieuwdquote:Op maandag 12 november 2012 17:20 schreef Donnis het volgende:
[..]
Je weet nog niet eens hoe dat uitgewerkt is. Vertrouw er nou maar op dat Rockstar weet wat ze doen, GTA heeft nog nooit teleurgesteld.
GTA4 was best teleurstellend hoor.quote:Op maandag 12 november 2012 17:20 schreef Donnis het volgende:
[..]
Je weet nog niet eens hoe dat uitgewerkt is. Vertrouw er nou maar op dat Rockstar weet wat ze doen, GTA heeft nog nooit teleurgesteld.
Mee eens, en waar je huizen voor kan kopen enzo. Dat zijn juist de leuke dingen.quote:Op maandag 12 november 2012 17:06 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Je gaat vanaf nu dus ook van character kunnen wisselen? Lijkt me eerder een klote verandering... Heb liever één personage waar je een band mee krijgt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |