PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
quote:Op maandag 12 november 2012 15:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wij hebben een erg goede/schone dönerzaak hier.De eigenaar is ook helemaal geen Turk volgens mij...
Een kennis van ons die maakt ze ook en verkoopt ze vervolgens door aan een aantal zaken hier.quote:Op maandag 12 november 2012 15:40 schreef BDIL het volgende:
Ik heb wel ooit een tent gekend waar ze het spin van vlees zelf maakten, en daar hadden ze kip/lam en varkensvlees ( niet gekend bij een islamitische eigenaar) , prima eten maar dat is niet overal zo
Stel je niet aan. Als we zo gaan beginnen dan kunnen we niks meer eten. Kijk bv hoe mcnuggets worden gemaaktquote:
Mij maakt het niet veel uit, want het is algemeen bekend. Ik eet die dingen vaak zat en ben wel vaker aan de schijt na zoiets. Ook na de Mcdonalds, burger king of wat dan ook. Het is algemeen bekend dat de hygiëne in veel zaken ver onder de maat is. Niet alleen fastfood ketens, maar ook in een bar, in een restaurant of een afhaal zaakje.quote:Op maandag 12 november 2012 15:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Als we zo gaan beginnen dan kunnen we niks meer eten. Kijk bv hoe mcnuggets worden gemaakt
Mc Donalds ziet er over het algemeen vaak gewoon goed uit kwa hygiene. Iets wat ik zeker niet kan zeggen over de KFC.quote:Op maandag 12 november 2012 15:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mij maakt het niet veel uit, want het is algemeen bekend. Ik eet die dingen vaak zat en ben wel vaker aan de schijt na zoiets. Ook na de Mcdonalds, burger king of wat dan ook. Het is algemeen bekend dat de hygiëne in veel zaken ver onder de maat is. Niet alleen fastfood ketens, maar ook in een bar, in een restaurant of een afhaal zaakje.
Eruit zien en het ook zijn is iets anders he.quote:Op maandag 12 november 2012 15:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Mc Donalds ziet er over het algemeen vaak gewoon goed uit kwa hygiene. Iets wat ik zeker niet kan zeggen over de KFC.
Mc Donalds heeft ook bijna overal verbouwingen doorgevoerd van hun tenten. Het ziet er iig en stuk beter uit dan vroegerquote:Op maandag 12 november 2012 15:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Mc Donalds ziet er over het algemeen vaak gewoon goed uit kwa hygiene. Iets wat ik zeker niet kan zeggen over de KFC.
Klopt, maar het gevoel is toch ook belangrijk bij het eten? Ik eet sowieso niet bij een tent/restaurant waar ik bij binnenkomst al twijfels heb.quote:Op maandag 12 november 2012 15:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Eruit zien en het ook zijn is iets anders he.
Inderdaad, geeft toch een beter gevoel vind ik. Dat rood is trouwens weg door de hippies in Amerika tochquote:Op maandag 12 november 2012 15:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mc Donalds heeft ook bijna overal verbouwingen doorgevoerd van hun tenten. Het ziet er iig en stuk beter uit dan vroeger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Marokkanen en eten, die eten rijst met de blote hand.quote:Op maandag 12 november 2012 15:54 schreef Kamikazie het volgende:
Ha, moet je is in Afrika gaan eten! Dan weet je pas wat smerig is!
quote:Op maandag 12 november 2012 15:54 schreef BDIL het volgende:
Walking dead spoilerJe hebt gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tevens een walking dead spoiler!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Iemand nu de lef om te gaan tamperen?quote:Op maandag 12 november 2012 15:56 schreef GekkeZuiden het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die dit probleem ook heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Verkopen ze gewoon patat als je op de juiste plek bentquote:Op maandag 12 november 2012 15:54 schreef Kamikazie het volgende:
Ha, moet je is in Afrika gaan eten! Dan weet je pas wat smerig is!
Ja, wel is gehad, probeer is andere browser.quote:Op maandag 12 november 2012 15:56 schreef GekkeZuiden het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die dit probleem ook heeft?
Even kijken of het op Chrome ook zo is.quote:Op maandag 12 november 2012 16:01 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ja, wel is gehad, probeer is andere browser.
quote:Op maandag 12 november 2012 15:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
tevens een walking dead spoiler!!!!TWD spoiler again :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |