paar daagjes Ardennen + donderdagavond kroegentocht in zo'n standaard shirt (kruis je drankje af)
zijn er nog fokkers die ook gaan ?
quote:Vandaag dus
Op maandag 26 augustus 2002 01:59 schreef blieblie het volgende:
Ik ga morgen wel met leedvermaak toekijken op een terrasje (stratumseind)
bliebie wij gaan/gingen 3 dagen naar de ardennen (vlottenbouwen, mountainbiken,lopen, nog meer spelletjes + bier)
maar morgenavond (donderdag) krijgen wij allemaal zo'n gaaf t-shirt(not) om te dragen in de kroegentocht
Unity (ook bekend als groep 1)
quote:als je het einde haalt, applaus
Op woensdag 28 augustus 2002 21:28 schreef Fonz het volgende:
dokus wie ben jij dan ?bliebie wij gaan/gingen 3 dagen naar de ardennen (vlottenbouwen, mountainbiken,lopen, nog meer spelletjes + bier)
maar morgenavond (donderdag) krijgen wij allemaal zo'n gaaf t-shirt(not) om te dragen in de kroegentocht
Unity (ook bekend als groep 1)
Verder was het wel leuk, behalve die #%@%@^fietsen die de hele tijd uit elkaar lazerden.
Unity had dus de 100 gratis bier gewonnen
(delen + uitdelen met z'n 9-enen)
ik ben ook zo iemand die (bijna) alles doet voor gratis bier, op donderdagmiddag zwemmen in zo'n luchtkussen-badje voor gratis bier daar twijfel ik dan natuurlijk niet aan. hoe wel al dat gratis en niet gratis bier dan uit eindelijk wel zijn tol gaat eisen (bij mij om 4 uur 's nachts) dus toen ben ik maar naar huis gegaan..
ik zoek nog steeds zo'n anti kater drankje.. (als iemand weet waar je die kan halen hoor ik dat graag)
al met al een geslaagde intro alleen had ik liever wat meer bier en/of voor-aap-staande- spelletjes gehad
more like een ontgroening (ja ik ben misschien 1 van de weinigen maar ik vind dat wel leuk (vooral zelf meedoen))
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |