Waar ik een hekel aan heb is die Brabander die alleen met z'n onderkaak praat.quote:
Ja ja feminisme, jullie wilde het zo graag dus gelijken monniken..quote:Op maandag 12 november 2012 11:14 schreef Pallas-Athene het volgende:
Verschil moet er zijn!
Deal with it haha![]()
Dat doen we allemaal in Brabant jeweet.quote:Op maandag 12 november 2012 11:13 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Waar ik een hekel aan heb is die Brabander die alleen met z'n onderkaak praat.
En al pratende bijna in zijn eigen neus bijt....
Aangezien ik veel in Brabant kom kan ik je bij deze mededelen dat dit een geval apart is.quote:Op maandag 12 november 2012 11:30 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Dat doen we allemaal in Brabant jeweet.
Dat heb je dan verkeerd begrepen...quote:Op maandag 12 november 2012 11:26 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja ja feminisme, jullie wilde het zo graag dus gelijken monniken..
Welke gelijke rechten maar bij gelijke plichten zijn die feministen meestal nergens te vinden.quote:Op maandag 12 november 2012 11:26 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja ja feminisme, jullie wilde het zo graag dus gelijken monniken..
Ik ben geen feminist, maar als ik gebruik kan maken alleen omdat ik vrouw ben, dan doe ik dat.quote:Op maandag 12 november 2012 13:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Welke gelijke rechten maar bij gelijke plichten zijn die feministen meestal nergens te vinden.
Dat is waar, moet heel eerlijk zeggen dat ik het ook zou doen.quote:Op maandag 12 november 2012 13:10 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Ik ben geen feminist, maar als ik gebruik kan maken alleen omdat ik vrouw ben, dan doe ik dat.
En als ze erin trappen, waarom dan er geen gebruik van maken?
Wat een kut-instelling .... en dan zeuren dat vrouwen niet altijd op gelijke wijze als mannen worden behandeld. Met deze instelling werk je dat zelf in de handquote:Op maandag 12 november 2012 13:10 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Ik ben geen feminist, maar als ik gebruik kan maken alleen omdat ik vrouw ben, dan doe ik dat.
En als ze erin trappen, waarom dan er geen gebruik van maken?
Lees de reply van Frank_Drebin.quote:Op maandag 12 november 2012 13:11 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Wat een kut-instelling .... en dan zeuren dat vrouwen niet altijd op gelijke wijze als mannen worden behandeld. Met deze instelling werk je dat zelf in de hand
Ik ben het met hem totaal oneens. Wat een trieste vertoning ben je, alleen naar mensen luisteren als ze het met je eens zijn.quote:Op maandag 12 november 2012 13:12 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Lees de reply van Frank_Drebin.
Daar kan je wat van leren.
Wel, het is natuurlijk de schuld van die mannen dat ze zich zo laten inpalmen. Ik bedoel als jij daarmee een boete kan omzeilen, zou ik het ook doen hoor.quote:Op maandag 12 november 2012 13:15 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Ik ben het met hem totaal oneens. Wat een trieste vertoning ben je, alleen naar mensen luisteren als ze het met je eens zijn.![]()
![]()
Dat eerste ben ik deels met je eens. Mannen moeten ook daarin sterker worden! Echter vind ik hoe de man er op reageert, totaal geen rechtvaardiging om dit soort walgelijke praktijken er op na te houden. En daarna dan klagen dat vrouwen nog steeds niet voor vol worden aangezienquote:Op maandag 12 november 2012 13:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel, het is natuurlijk de schuld van die mannen dat ze zich zo laten inpalmen. Ik bedoel als jij daarmee een boete kan omzeilen, zou ik het ook doen hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |