Tenzij men van de lucht en leuzen kan leven zitten we allemaal in dit systeem en dragen we bij aan onze maatschappij.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:06 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Dat komt dus omdat de wereld vooral daarom draait. En vaak wil je niet als naïeve zogezegd achteraan eindigen en zodoende kiezen ze dan maar voor hun eigen zekerheid. Hence de kracht van het systeem en de invloed die ze daarmee hebben. Schuld bijvoorbeeld creëert committed werknemers die niet zeuren.
Dat komt vanzelf door ons solidaire systeem.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tenzij men van de lucht en leuzen kan leven zitten we allemaal in dit systeem en dragen we bij aan onze maatschappij.
Beetje filosoferen en luchtfietsen is hartstikke leuk, maar niet reeel, er moet brood op de plank.
Je zou ze de kost geven hoeveel er daadwerkelijk gebakken lucht verkopen..en filosoferen voor behoorlijke bedragenquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tenzij men van de lucht en leuzen kan leven zitten we allemaal in dit systeem en dragen we bij aan onze maatschappij.
Beetje filosoferen en luchtfietsen is hartstikke leuk, maar niet reeel, er moet brood op de plank.
Ja, ik weet het.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:52 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Je zou ze de kost geven hoeveel er daadwerkelijk gebakken lucht verkopen..en filosoferen voor behoorlijke bedragen
En wanneer iemand door anderen goeroe wordt genoemd?quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik weet het.
Daar heb ik dan ook een gruwelijke hekel aan. Die zelfbenoemde goeroe's en schijnheiligen.
Dat begrijp ik ook echt niet. Hoe kun je een mens goeroe noemen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:55 schreef Gray het volgende:
[..]
En wanneer iemand door anderen goeroe wordt genoemd?
Die vraag snap ik niet.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook echt niet. Hoe kun je een mens goeroe noemen?
Hoe kunnen mensen een ander mens goeroe noemen.quote:
Dat komt veel voor ja.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen een ander mens goeroe noemen.
Dat betekent dat ze een ander boven zich stellen en een soort van aanbidden.
Wat is dat nu weer voor onzin ? Waarom zou zo iemand geen inzicht hebben, het soort inzicht wat jij verkondigd is niet erg moeilijk om te begrijpen. Waar we het hier over hebben wel schijnbaar, omdat er zo weinig zijn die het begrijpen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf door ons solidaire systeem.
Vandaar dat ze tijd te over hebben hierover te blaten. Beetje inzicht zou ze niet misstaan. Hebben ze ook tijd zat voor die bij te spijkeren...
Inspireren is mooi.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:01 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat komt veel voor ja.
Aan de 'goeroe's' die mij inspireren is wel duidelijk te merken dat ze zich niet als zodanig opstellen, omdat ze vaak de overtuiging hebben dat ze ook van de leerling kunnen leren.
Excuse me... de meesten van de vrijtijdsvervullers hier zie ik weinig zinvolle zaken vertellen anders dan fotos/videos plempen en de bekende one-liners.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:04 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor onzin ? Waarom zou zo iemand geen inzicht hebben, het soort inzicht wat jij verkondigd is niet erg moeilijk om te begrijpen. Waar we het hier over hebben wel schijnbaar, omdat er zo weinig zijn die het begrijpen.
De boodschap is ook niet in woorden te vatten eigenlijk. Het is meer een gevoel vanuit je kern. Althans voor mijzelf. Ik heb ook absoluut niet de illusie dat er door Fokken! iets op de wereld zal veranderen, dus heb je gelijk in het feit dat het vrijetijdsvulling is.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Excuse me... de meesten van de vrijtijdsvervullers hier zie ik weinig zinvolle zaken vertellen anders dan fotos/videos plempen en de bekende one-liners.
En sorry, ook niet van jou. Dat jij er meer tijd in steekt door meer worden te typen maakt je boodschap niet verschillend.
Het gaat nogal voorbij aan de boodschap van die goeroe's hé?quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Inspireren is mooi.
Maar een mens aanbidden niet.
Dat heet "verbittert zijn". En het niet onder woorden kunnen brengen komt voort uit het niet onder ogen willen zien dat de oorzaak bij jezelf ligt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:15 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
De boodschap is ook niet in woorden te vatten eigenlijk. Het is meer een gevoel vanuit je kern.
Nogal ja.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:16 schreef Gray het volgende:
[..]
Het gaat nogal voorbij aan de boodschap van die goeroe's hé?
Nee, daar ben ik het niet mee eens. Ik ben niet verbitterd en al die anderen vast ook niet. Waarom denk je dat ?quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat heet "verbittert zijn". En het niet onder woorden kunnen brengen komt voort uit het niet onder ogen willen zien dat de oorzaak bij jezelf ligt.
Het ligt er te, te dik op. Maar domweg ontkennen is wel aardig van deze tijd moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:26 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik het niet mee eens. Ik ben niet verbitterd en al die anderen vast ook niet. Waarom denk je dat ?
Hoe kom je daar toch bij, ben je helderziend ! Sorry 3-voud maar zulke uitspraken slaan nergens op. En hebben al helemaal geen toegevoegde waarde, jammer.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het ligt er te, te dik op. Maar domweg ontkennen is wel aardig van deze tijd moet ik zeggen.
Tis een beetje van dit:quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:52 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Hoe kom je daar toch bij, ben je helderziend ! Sorry 3-voud maar zulke uitspraken slaan nergens op. En hebben al helemaal geen toegevoegde waarde, jammer.
Dat had ik vooraf al aangegeven. Het verbaasd me dan ook niet.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:01 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Het word met de minuut onbegrijpelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |