quote:Op zondag 18 november 2012 10:46 schreef Ireth het volgende:
Wij gaan oliebollen bakken/proeven/verkopen/rondbrengenDe meiden van Petra en de mijne gaan geld inzamelen voor hun kerstpakket
achterin mijn auto liggen ze welquote:Op zondag 18 november 2012 17:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ja die kan ik nu niet vinden, morgen maar een nieuwe poging als het nog licht is voordat ik moet werken :p
Er hangt wel een lamp in de schuur maar die is alleen geschikt om je fiets te pakken.
Hij staat op een wollen kleed dus wegrijden doet ie niet :p maar bij de nieuwe wielen zit dus wel 1 met rem :pquote:Op zondag 18 november 2012 17:52 schreef Ehhe het volgende:
Is dat niet onhandig omdat er geen rem op zit? Dat de tafel steeds wegrijdt ofzo?
Oh dat scheelt wel jaquote:Op zondag 18 november 2012 17:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hij staat op een wollen kleed dus wegrijden doet ie niet :p maar bij de nieuwe wielen zit dus wel 1 met rem :p
Als je in Groningen bent, leuk kom langs! En anders wacht ik wel op morgen. Ht ligt vast ergens in de schuur. (Goede reden om de boel morgen gelijk een beetje op te ruimen)quote:Op zondag 18 november 2012 17:53 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
achterin mijn auto liggen ze wel
sorryquote:Op zondag 18 november 2012 17:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
Als je in Groningen bent, leuk kom langs! En anders wacht ik wel op morgen. Ht ligt vast ergens in de schuur. (Goede reden om de boel morgen gelijk een beetje op te ruimen)
Ach af en toe wat ontspanning moet kunnenquote:Op zondag 18 november 2012 17:58 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
sorry
emmen - grunn is me net ff te ver
vooral omdat ik nu nog op werk zit
*jaja, ik moet werken ipv internetten, maar tis ff rustig*
oud huis zekerquote:Op zondag 18 november 2012 18:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ach af en toe wat ontspanning moet kunnen
Ik ga maar eens koken, op mijn knietjes de voorraadkast inkruipen :p wat gaan we vandaag eens opmaken :p
Ooo de voorraadkast komt niet hoger dan mijn knie, heeft dus een niet al te grote deur maar er zit wel veel ruimte in. Als er niks in zit dan kan je er met zijn 2en in zitten :p
Petra zegt: Ja met PostNLquote:Op zondag 18 november 2012 17:29 schreef kwiebuske het volgende:
@ireth: doe je ook bezorgen in regio
*grijns*
Ik zit halverwege, scheelt een half uurtje.quote:Op zondag 18 november 2012 17:58 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
sorry
emmen - grunn is me net ff te ver
vooral omdat ik nu nog op werk zit
*jaja, ik moet werken ipv internetten, maar tis ff rustig*
Leuke actie van de 3 dames,ze zullen straks ook een goed gevoel hebben dat het hun eigen pakket is waar ze iemand blij mee maken.quote:Op zondag 18 november 2012 18:48 schreef marcelpetra1 het volgende:
Nog 9 bestellingen af te leveren, deeg staat te reizen (rijzen??)! Ik kan geen oliebol meer zien! (en dan heb ik er zelf nog geen 1 op!!!)
Gr. Ireth.
* rijzenquote:Op zondag 18 november 2012 18:48 schreef marcelpetra1 het volgende:
Nog 9 bestellingen af te leveren, deeg staat te reizen (rijzen??)! Ik kan geen oliebol meer zien! (en dan heb ik er zelf nog geen 1 op!!!)
Gr. Ireth.
Kan er ook voor ¤ 5,00 aan oliebollen mijn kant op?quote:Op zondag 18 november 2012 18:48 schreef marcelpetra1 het volgende:
Gr. Ireth.
@ cvboer:quote:Op zondag 18 november 2012 17:29 schreef kwiebuske het volgende:
..............
@ireth: doe je ook bezorgen in regio
*grijns*
waarschijnlijk hebben wij dezelfde gedachtequote:Op zondag 18 november 2012 19:17 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
@ cvboer:
waarom dacht je deze reactie...
lol
Anders ik wel.quote:Op zondag 18 november 2012 19:23 schreef kwiebuske het volgende:
moet wel
lust wel een oliebolletje
of 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |