aaaaaaquote:
EERDER wassen een optie?quote:Op zondag 18 november 2012 12:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik vraag me heel hard af wat er met mijn pyama is gebeurd. Dat ding stinkt!!! Naar oude tenen kaas!
Uittrekken die handel, in den waschmachine slingeren en zelf onder den douche springen.
Nou ik heb weleens langer in dezelfde pyjama geslapen. Dit waren hoogstens 7 nachten.quote:
GEEN pyama aan een optie?quote:
rare dingen gedaanquote:Op zondag 18 november 2012 12:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou ik heb weleens langer in dezelfde pyjama geslapen. Dit waren hoogstens 7 nachten.
quote:
Sinds mijn 5e ofzo al niet meer gedragen. Bevalt prima.quote:
Dat deed ik ook altijd alleen ik heb het tegenwoordig zo koud, niet warm te krijgen. Plus als ik alleen slaap wil ik sowieso wat aanhebben sinds die keer dat precies om 00:00 de stoppen sprongen en ik net in bed lag te FOK!ken. Als er wat gebeurt wil k niet in mijn naakte niksie zitten.quote:
Dan is het wat anders inderdaad. Ik heb het altijd te warm. Slaapkamerraam staat hier nog altijd op de kiepstand.quote:Op zondag 18 november 2012 13:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat deed ik ook altijd alleen ik heb het tegenwoordig zo koud, niet warm te krijgen. Plus als ik alleen slaap wil ik sowieso wat aanhebben sinds die keer dat precies om 00:00 de stoppen sprongen en ik net in bed lag te FOK!ken. Als er wat gebeurt wil k niet in mijn naakte niksie zitten.
Doe maar niet inderdaad.quote:Op zondag 18 november 2012 13:26 schreef kwiebuske het volgende:
nee kwieb
niet op alle slakken zout leggen
![]()
soms kan ik me wel eens inhoudenquote:
Nou ik er over nadenk, schrijf het maar. ben benieuwdquote:Op zondag 18 november 2012 14:04 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
soms kan ik me wel eens inhouden
niet vaak
mijn vingers jeukten wel hoor
![]()
mietjequote:
eerst nietquote:
Wel.quote:Op zondag 18 november 2012 14:12 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
eerst niet
toen wel
wat wil je nou.....