Gister speelde mee dat hij vond dat oma hem voor lul had gezet bij het bezoek door opeens niet te reageren op zijn belletje.quote:Op maandag 12 november 2012 17:06 schreef beequeen het volgende:
Scrut, jij posste dat die ouwe gisteravond zo strontvervelend en eigenwijs was. Zo is hij altijd, gewoon iets vaker je geluid aanzetten.
Dat weten we wel hoor want het is een toffe gast.quote:Op maandag 12 november 2012 17:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa zegt dat-ie nog twijfelt of hij ons ook zal uitnodigen voor zijn verjaardag. Natuurlijk zou hij dat leuk vinden maar z'n verjaardag volgt vrij gauw op de Kerst en hij wil niet de indruk wekken dat het hem om de kadootjes gaat.
Ja, das ook zeer ongepast van zijn vrouw. Eik is het een kutwijf.quote:Op maandag 12 november 2012 17:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Gister speelde mee dat hij vond dat oma hem voor lul had gezet bij het bezoek door opeens niet te reageren op zijn belletje.
Gisteren was hij extra balsturig.quote:Op maandag 12 november 2012 17:06 schreef beequeen het volgende:
Scrut, jij posste dat die ouwe gisteravond zo strontvervelend en eigenwijs was. Zo is hij altijd, gewoon iets vaker je geluid aanzetten.
Ik ken dat woord niet, wel baldadig of astrantig.quote:
She has to respect his authority.quote:Op maandag 12 november 2012 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, das ook zeer ongepast van zijn vrouw. Eik is het een kutwijf.
Astrantig is mij dan weer onbekend maar het is vast ook van toepassing op opa.quote:Op maandag 12 november 2012 17:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ken dat woord niet, wel baldadig of astrantig.
Klopt, daar heeft-ie ook medicijnen voor.quote:Op maandag 12 november 2012 17:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Astrantig is mij dan weer onbekend maar het is vast ook van toepassing op opa.
quote:Op maandag 12 november 2012 17:15 schreef pullup het volgende:
Ma: zuurkool stamppot
Di: boerenkool stamppot
Wo: vis stamppot
Do erwtensoep stamppot
Vr Doperwtjes stamppot
En dan heeft ze ongeveer zes woorden gesproken in dat tempo.quote:Op maandag 12 november 2012 17:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch geweldig dat oma echt 5 minuten vol kan lullen over het openzetten van een keukendeur als ze spekkies gaat bakken.
Vind je het gek, dat tempo. Vreeeeeeeselijk.quote:Op maandag 12 november 2012 17:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch geweldig dat oma echt 5 minuten vol kan lullen over het openzetten van een keukendeur als ze spekkies gaat bakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |