Oftewel, Mika Martijn, Thomas, Alexander, Jeroen, Jelle (en die blonde maat van hem) & de reisleider. Allemaal bi of gayquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:47 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat merk ik aan z'n gedrag in de show. Hij durft het niet toe te geven. Mikka zei het ook al in een van de laatste afleveringen.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:03 schreef -RoyL- het volgende:
De exit van Jelle en Loek zegt trouwens ook (roddel??) dat Jelle met Jeroen had gezoend in een lift.
Thomas niet, Jeroen wel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:07 schreef Travel. het volgende:
[..]
Oftewel, Mika Martijn, Thomas, Alexander, Jeroen, Jelle (en die blonde maat van hem) & de reisleider. Allemaal bi of gayWat een programma
Ben jij blind ofzoquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:09 schreef PizzaMizza het volgende:
Is de reisleider ook al homo![]()
damn..
Het gaat hier niet om gay in stijl, maar gay als seksuele geaardheid. Learn the differencequote:Op dinsdag 13 november 2012 23:10 schreef Travel. het volgende:
[..]
Hahahha, Thomas is zo gay als het maar kan.
Oke. Vertel maar waarom jij denkt dat hij hetero is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:13 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om gay in stijl, maar gay als seksuele geaardheid. Learn the difference
Ik denk niet dat hij hetero is, dat heb jij mij nooit horen zeggen. Het gaat erom dat jij zijn geaardheid baseert op kledingstijl, en ik op gedrag in de show.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:14 schreef Travel. het volgende:
[..]
Oke. Vertel maar waarom jij denkt dat hij hetero is.
Waar staat dat ik het baseer op kledingstijl?quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:15 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij hetero is, dat heb jij mij nooit horen zeggen. Het gaat erom dat jij zijn geaardheid baseert op kledingstijl, en ik op gedrag in de show.
Hoorde je hem niet pratenquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:09 schreef PizzaMizza het volgende:
damn..
Jouw gaydar is ook stuk volgens mijquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:09 schreef PizzaMizza het volgende:
damn..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |