Hij zegt dan ook iets totaal anders.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:30 schreef einschtein het volgende:
[..]
Je kan echt niet als AH om 2 uur geen vers meer brood hebben. Als je (A)SM dat niet in ziet dan vraag ik me af waar ze zich daar in godsnaam op 't focussen zijn.
Wij zijn tot 20:00 open en we hebben net een nieuw iets bij de bakkerij, waardoor we tot sluitingstijd in ieder geval de standaard broden nog moeten hebben liggen.
Wat jij zegt vind ik eigenlijk onacceptabel.
Hij heeft het al vanaf de eerste post over de BAKKER die geen vers brood meer heeft om 14:00. En dat klopt best. De bakker hier op de hoek is op zaterdag ook zo rond die tijd leeg. En die bij m'n ouders ook.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:53 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dan geeft hij raar antwoord op mijn gestelde vraag.
De top 8 die wij hadden was ook zo inderdaad, alleen bij ons geen naturel croissant, maar het bonusproduct. Dat is toen bij de verbouwing verdwenen (2 jaar terug) en onlangs terug gebracht in een top 6.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:31 schreef monsterd. het volgende:
Wij hebben de volgende top die altijd aanwezig moet zijn:
1. boulogne
2. tijger wit
3. tijger bruin
4. pistolet wit
5. pistolet bruin
6. ham/kaas croissants
7. naturel croissants
8. stokbrood
Zoiets, was al een aantal jaar geleden zo afgesproken.
Mentaal was ik blijkbaar al in slaap gevallenquote:Op zaterdag 8 december 2012 03:23 schreef exelletor het volgende:
[..]
Winsuitkering is iets anders dan MVP.
Alleen is Plaza niet beschikbaarquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:44 schreef 1lluminati het volgende:
Loonstrookje voor komende maand is al beschikbaar op Plaza!
Ging ik inderdaad van uit.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:57 schreef NJ het volgende:
[..]
Hij heeft het al vanaf de eerste post over de BAKKER die geen vers brood meer heeft om 14:00. En dat klopt best. De bakker hier op de hoek is op zaterdag ook zo rond die tijd leeg. En die bij m'n ouders ook.
Dus hij geeft geen raar antwoord, jij gaat er vanuit dat het over de AH gaat die vanaf 14:00 geen vers brood meer heeft.
Dude, ik heb nergens gezegd dat we om 2 uur geen brood meer hebben (Ik heb het over de bakker op het dorp, dus de bakker die niet in de AH zelf zit)..quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:30 schreef einschtein het volgende:
[..]
Je kan echt niet als AH om 2 uur geen vers meer brood hebben. Als je (A)SM dat niet in ziet dan vraag ik me af waar ze zich daar in godsnaam op 't focussen zijn.
Wij zijn tot 20:00 open en we hebben net een nieuw iets bij de bakkerij, waardoor we tot sluitingstijd in ieder geval de standaard broden nog moeten hebben liggen.
Wat jij zegt vind ik eigenlijk onacceptabel.
My bad.quote:Op zondag 9 december 2012 02:59 schreef BenjaminLinus het volgende:
[..]
Dude, ik heb nergens gezegd dat we om 2 uur geen brood meer hebben (Ik heb het over de bakker op het dorp, dus de bakker die niet in de AH zelf zit)..
Die is meestal voor de namiddag al (grotendeels) los, net zoals heel veel andere bakkers. Wij gaan door tot een uurtje of 5, daarna hebben we ook geen bakker meer staan. Brood hebben we nog wel dan, maar er kan niet meer op verzoek vers afgebakken worden.
Of ik dat echt goed vind? Nee niet echt. De tijd dat brood halen typisch iets was dat je in de ochtend deed is al lang vervlogen, maar opzich is het wel gebruikelijk.
Overigens wantrouw ik je post ten zeerste, want ik kom regelmatig vlak voor sluitingstijd in de AH (in veel verschillende AH's ook) en NERGENS heb ik om half 8 's avonds OOIT keuze gehad uit alle broden die in het assortiment opgenomen zijn. Het is overal waar ik kom een beetje geluk hebben met wat je nog aantreft. ( behalve bij jouw ah natuurlijk)
Franchise?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:23 schreef wuuht het volgende:
Net kerstpakket opgehaald en wat biertjes gedronken in het magazijn. Lekker voor 20 euro aan vreetwerk gekocht
vorig jaar zat er toch al een spiegeltje + lipgloss in :Squote:Op woensdag 12 december 2012 13:22 schreef einschtein het volgende:
Daar gaan onze unisex kerstpakketten. Zit een handtasje in.![]()
Ja, maar ik dacht dat ze dit normaal weer ff normaal gingen doen. Niet dus.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:23 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
vorig jaar zat er toch al een spiegeltje + lipgloss in :S
Post even een foto van de rest dan.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:33 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat ze dit normaal weer ff normaal gingen doen. Niet dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met trots vernoemd naar John Lennon....
Gez: Nokia's -> [GEZ] (defecte-goede-incomplete) Nokia's
quote:Op woensdag 12 december 2012 22:50 schreef joey_k het volgende:
Leuk tasje! Mijn manager zal erg blij zijn als ik morgen met dit tasje verschijn![]()
Maaruh... Ik vind het een redelijk pakket, zeker als je bedenkt dat het crisis is mogen we blij zijn dat we nog een pakket ontvangen.
Toch vindt ik het tasje echt niet kunnen. Man, die geef ik nog niet aan m'n oma die 88 is![]()
Voor de liefhebbers: (klikken op eigen risico, als je niet wilt weten wat er in het pakket zit, klik je lekker niet....Dankje voor de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb niet gekeken.
Bij ons staan ze er ook, maar we mogen ze pas volgende week meenemen.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:07 schreef houwert het volgende:
De kerstpakketten zijn er bij ons al maar we krijgen ze nog niet omdat we eerst een brief moeten ontvangen met daarin wanneer we hem op kunnen halen....
Niet dat we nu iets speciaals mislopen ofzo
waarom dat dan; ze staan er al waarom dan nog uitstellenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:09 schreef bigbass het volgende:
[..]
Bij ons staan ze er ook, maar we mogen ze pas volgende week meenemen.
Wat een onzin moet die dingen altijd zo snel mogelijk kwijt want ze staan enorm in de weg in ons te kleine magazijn....quote:Op donderdag 13 december 2012 23:09 schreef bigbass het volgende:
[..]
Bij ons staan ze er ook, maar we mogen ze pas volgende week meenemen.
Same here. 3 containers met die pakketten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:22 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Wat een onzin moet die dingen altijd zo snel mogelijk kwijt want ze staan enorm in de weg in ons te kleine magazijn....
quote:Op woensdag 12 december 2012 22:50 schreef joey_k het volgende:
Leuk tasje! Mijn manager zal erg blij zijn als ik morgen met dit tasje verschijn![]()
Maaruh... Ik vind het een redelijk pakket, zeker als je bedenkt dat het crisis is mogen we blij zijn dat we nog een pakket ontvangen.
Toch vindt ik het tasje echt niet kunnen. Man, die geef ik nog niet aan m'n oma die 88 is![]()
Voor de liefhebbers: (klikken op eigen risico, als je niet wilt weten wat er in het pakket zit, klik je lekker niet....Jezus. Vroegah toen je een te grote doos kreeg, moest vragen aan je ouders om je op te halen omdat de doos niet gewoon onder de snelbinders konSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |