abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119154494
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hij heeft om 12 nog gereageerd, en heeft daarvoor 2 andere vluchtige posts gemaakt waarvan hij er in 1 een beetje uitleg van zijn situatie heeft gegeven, het valt mij tegen, hij had hier best wel wat meer mee bezig mogen zijn naar mijn mening.

Verder laat hij heel veel posts ondanks hij blijkbaar wel eventjes langskwam (en nu volgens fok zelfs online is) onbeantwoord... Schiet niet op zo.

Maarja laten we maar afwachten of hij nog werk van zijn topic maakt.
Dan nog verwacht ik ontopic posts.
  dinsdag 13 november 2012 @ 11:25:28 #27
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_119157997
Het lijkt mij juist goed om juist tijdens een depressie aan seks te doen, omdat het endorfine opwekt, een natuurlijk anti-somberheidsmiddel. :)
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_119161301
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 november 2012 11:25 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Het lijkt mij juist goed om juist tijdens een depressie aan seks te doen, omdat het endorfine opwekt, een natuurlijk anti-somberheidsmiddel. :)
Ja, alleen zit iemand in een depressie daar vaak alsnog niet op te wachten.

Verder ben ik het helemaal eens met Mucha-Girl.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_119186061
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 15:48 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar wat is er slecht aan seks?
Wat is nu het probleem, ze heeft gewoon weinig zin dus eigenlijk?...
Wilt ze uberhaupt wel weer meer zin krijgen? Is ze daar al aan toe?
Als ze echt niet wilt gaat het toch niet gebeuren...
jij hebt echt geen idee waar over ik het heb he? het is verdomme geen verkoudheid of een gebroken been
pi_119186103
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 16:41 schreef Bloomfield het volgende:
Niet gaan uittesten tot hoever ze er klaar voor is, maar bespreken. Of stuur haar eens een mail met jouw vraag.
praten over onze problemen gaat prima, ik wil haar natuurlijk niet dwingen om iets te doen waar ze zelf niet achter staat of wat ze zelf niet wil. ik weet simpelweg niet meer wat ik er mee aan moet
pi_119186144
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:09 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Ik heb ook aan de andere kant gestaan, jouw kant that is, en ik weet inderdaad hoe hellish het is. Steeds weer die afwijzing snijdt door je ziel. Vandaar ook dat ik begon met het prijzen van je tot nog toe getoonde geduld.

Veiligheid, veiligheid, veiligheid, daar draait alles om als je geestelijk niet goed in je vel zit. Je faalt voor je eigen gevoel al als je depressief bent, omdat je ongezellig bent en nergens meer van kunt genieten. Als je partner je dan ook nog steeds met je neus op de feiten drukt dat je zelfs iets 'simpels' als een beetje neuken niet voor elkaar krijgt, helpt dat niet. Vandaar dat ik deze invalshoek koos.

Heel veel sterkte met alles, ik hoop dat jullie eruit gaan komen!
ik dacht er ook zo over: waarom doet ze zo moeilijk, ik snapte het gewoon niet

ik wil haar rust en ruimte gunnen, dankje
pi_119189674
Volgens mij houdt ze niet meer van je :{w
pi_119189688
Waardoor was ze in een depressie geraakt en waarom voelde ze zich depressief? Zijn vele soorten depressies lijkt mij.

Bij mij werkte het in ieder geval beter om het erna op te bouwen met masturbatie ipv via seks met anderen. Zit minder druk achter.
Raak en plezierig.
pi_119189993
Aantal posts verwijdert. TS mag zelf bepalen waarop en wanneer hij antwoord geeft. Topickaap wordt niet getolereerd.
pi_119202462
Gebruikt ze anti-depressiva? Dit werkt vaak libido verlagend. Ook bij vrouwen.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_119369542
Ik zit zelf ook in een zware depressie en jammer genoeg is dat op zich al een libido-killer, als je dan ook nog anti-depressiva slikt wordt het nog een graadje erger.

Ik kan je wel meegeven dat ik een hoop steun ervaar in het feit dat mijn man ook niet aandringt en wel gewoon lekker wil kroelen en knuffelen. Sex is een belangrijk onderdeel van een relatie, maar als dat om de één of andere reden er ff niet in zit, is geborgenheid en veiligheid heel erg belangrijk. Zeker als je depressief bent
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
  maandag 19 november 2012 @ 12:15:55 #37
389446 Mrdutch87
Een vent is wat gewend
pi_119379186
tip man: vraag wat haar behoeftes op het moment zijn, wat ze wilt. als je dat duidelijk hebt en die onbevredigde behoeftes kan vervullen. dan kan je mooi aan die ene behoefte beginnen die jij maar al te graag bevredigd wil hebben.

praten praten praten praten jongen. activeer haar.
Mensen zeggen dat ik een kloon ben, maar dat erken ik pas zodra ik jou ken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')