Dan nog verwacht ik ontopic posts.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij heeft om 12 nog gereageerd, en heeft daarvoor 2 andere vluchtige posts gemaakt waarvan hij er in 1 een beetje uitleg van zijn situatie heeft gegeven, het valt mij tegen, hij had hier best wel wat meer mee bezig mogen zijn naar mijn mening.
Verder laat hij heel veel posts ondanks hij blijkbaar wel eventjes langskwam (en nu volgens fok zelfs online is) onbeantwoord... Schiet niet op zo.
Maarja laten we maar afwachten of hij nog werk van zijn topic maakt.
Ja, alleen zit iemand in een depressie daar vaak alsnog niet op te wachten.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:25 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Het lijkt mij juist goed om juist tijdens een depressie aan seks te doen, omdat het endorfine opwekt, een natuurlijk anti-somberheidsmiddel.
jij hebt echt geen idee waar over ik het heb he? het is verdomme geen verkoudheid of een gebroken beenquote:Op maandag 12 november 2012 15:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar wat is er slecht aan seks?
Wat is nu het probleem, ze heeft gewoon weinig zin dus eigenlijk?...
Wilt ze uberhaupt wel weer meer zin krijgen? Is ze daar al aan toe?
Als ze echt niet wilt gaat het toch niet gebeuren...
praten over onze problemen gaat prima, ik wil haar natuurlijk niet dwingen om iets te doen waar ze zelf niet achter staat of wat ze zelf niet wil. ik weet simpelweg niet meer wat ik er mee aan moetquote:Op maandag 12 november 2012 16:41 schreef Bloomfield het volgende:
Niet gaan uittesten tot hoever ze er klaar voor is, maar bespreken. Of stuur haar eens een mail met jouw vraag.
ik dacht er ook zo over: waarom doet ze zo moeilijk, ik snapte het gewoon nietquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:09 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Ik heb ook aan de andere kant gestaan, jouw kant that is, en ik weet inderdaad hoe hellish het is. Steeds weer die afwijzing snijdt door je ziel. Vandaar ook dat ik begon met het prijzen van je tot nog toe getoonde geduld.
Veiligheid, veiligheid, veiligheid, daar draait alles om als je geestelijk niet goed in je vel zit. Je faalt voor je eigen gevoel al als je depressief bent, omdat je ongezellig bent en nergens meer van kunt genieten. Als je partner je dan ook nog steeds met je neus op de feiten drukt dat je zelfs iets 'simpels' als een beetje neuken niet voor elkaar krijgt, helpt dat niet. Vandaar dat ik deze invalshoek koos.
Heel veel sterkte met alles, ik hoop dat jullie eruit gaan komen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |