Hij is dóódziek al z'n hele levenquote:Op zondag 11 november 2012 21:30 schreef mootie het volgende:
Waar heeft hij nou eigenlijk officieel last van? Is er een serieuze reden dat hij geen poot verzet? Of is het echt ongeneeslijke luiheid en zelfmeelij?
quote:Op zondag 11 november 2012 20:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Tante Cor begint meteen over de vogel. Dat is geen goede start,
Ze zijn naast de DVD's met die brandende haard te vindenquote:
Wel als je op de scooter rijdt en een rijbewijs hebt ipv een brommercertificaat, volgens mij. Niet voor fietsen of lopen, lijkt me.quote:Op zondag 11 november 2012 21:38 schreef mootie het volgende:
Dit lijkt me bullshit, je rijbewijs wordt ingenomen als je dronken op de fiets zit of als je dronken over straat loopt.
En als je geen rijbewijs hebt om in te leveren dan wordt je gefusilleerdquote:Op zondag 11 november 2012 21:38 schreef mootie het volgende:
Dit lijkt me bullshit, je rijbewijs wordt ingenomen als je dronken op de fiets zit of als je dronken over straat loopt.
Opa beweert dit toch heel stellig.quote:Op zondag 11 november 2012 21:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel als je op de scooter rijdt en een rijbewijs hebt ipv een brommercertificaat, volgens mij. Niet voor fietsen of lopen, lijkt me.
oke goede tip, ja die met die brandende haard lijken me een stuk spannender.quote:Op zondag 11 november 2012 21:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zijn naast de DVD's met die brandende haard te vinden
Wij wisten het eerder dan hij zoals gewoonlijkquote:Op zondag 11 november 2012 21:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Opa beweert dit toch heel stellig.
Is echt waar hoor Hop, ga maar koekelen!
En ha, opa geeft nu toe dat Hop in de bak zit.
Raak ik mijn rijbewijs kwijt als ik dronken op de fiets word aangehouden door de politie?quote:Op zondag 11 november 2012 21:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Opa beweert dit toch heel stellig.
Is echt waar hoor Hop, ga maar koekelen!
En ha, opa geeft nu toe dat Hop in de bak zit.
Opa heeft hier al een paar keer verteld dat Hop nu niet bepaald een licht isquote:Op zondag 11 november 2012 21:43 schreef mootie het volgende:
Volgens mij heeft Hop het gekoekelt, en hij is het met opa eens.
Dan zou je zeker ook niet mogen fietsen als je rijbewijs is ingenomen als gevolg van een forse snelheidsoverschrijding?quote:Op zondag 11 november 2012 21:43 schreef mootie het volgende:
Volgens mij heeft Hop het gekoekelt, en hij is het met opa eens.
En lopen ook niet.quote:Op zondag 11 november 2012 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zou je zeker ook niet mogen fietsen als je rijbewijs is ingenomen als gevolg van een forse snelheidsoverschrijding?
edit, verkeerd gelezenquote:Op zondag 11 november 2012 21:48 schreef pullup het volgende:
Ik denk dat opa je zo wel gelijk gaat geven Jian
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |