Hahahaha, you're killing mequote:Op zondag 11 november 2012 22:56 schreef pos het volgende:
[..]
Weet je...volgens mij heeft Oop gewoon een baan en is ie daarom nooit voor 16.00 online
Aah een leuk grapje op zn tijdquote:
Voor 16.00 uur kijkt ie TV in z'n onderbroek, daarom mag van Ustream die stream niet voor vieren aanquote:Op zondag 11 november 2012 22:56 schreef pos het volgende:
[..]
Weet je...volgens mij heeft Oop gewoon een baan en is ie daarom nooit voor 16.00 online
Ustream rulesquote:Op zondag 11 november 2012 23:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Voor 16.00 uur kijkt ie TV in z'n onderbroek, daarom mag van Ustream die stream niet voor vieren aan![]()
Gadverdame ik krijg ineens een beeld van een ouwe vent in een witte onderbroek met een pisvlek erin.quote:Op zondag 11 november 2012 23:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Voor 16.00 uur kijkt ie TV in z'n onderbroek, daarom mag van Ustream die stream niet voor vieren aan![]()
Dat is 'mquote:Op zondag 11 november 2012 23:03 schreef ratsenflats het volgende:
[..]
Gadverdame ik krijg ineens een beeld van een ouwe vent in een witte onderbroek met een pisvlek erin.
Jij hebt duidelijk deze zomer niet gekekenquote:Op zondag 11 november 2012 23:03 schreef ratsenflats het volgende:
[..]
Gadverdame ik krijg ineens een beeld van een ouwe vent in een witte onderbroek met een pisvlek erin.
quote:Op zondag 11 november 2012 23:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk deze zomer niet gekeken
quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 23:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk deze zomer niet gekeken
Ik wil jullie geen slapeloze nacht bezorgen.quote:Op zondag 11 november 2012 23:10 schreef Jian het volgende:
[..]
dit is nog een nette, hij zit en houdt dat flesje voor z'n mannenboobs
quote:Op zondag 11 november 2012 23:12 schreef Jian het volgende:
Opa ruikt parfum zegt ie.
Oma: het zou die wc-spuitbus kunnen zijn
Waarschijnlijk eentje met dennengeur zodat het net lijkt alsof opa achter een dennenbos gepoept heeft.quote:Op zondag 11 november 2012 23:12 schreef Jian het volgende:
Hij vond het zo'n lekker luchtjequote:Op zondag 11 november 2012 23:12 schreef Jian het volgende:
Ik denk de ochtendurine van Leo.quote:Op zondag 11 november 2012 23:11 schreef ratsenflats het volgende:
[..]
OMG wat zit er in dat flesje zijn ochtend plas ??
Eau de toilette, he?quote:Op zondag 11 november 2012 23:15 schreef Ratelbandolero het volgende:
Axe en toiletspray is volgens Opa hetzelfde
Wie is Leo ?? ,wel geinig dit topic ga ik eens wat van terug lezen.quote:Op zondag 11 november 2012 23:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk de ochtendurine van Leo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |