Nog niet betalen en even een berichtje doen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:52 schreef secondant het volgende:
Ok duidelijk. Hoe kan ik dat nog wijzigen dan?
Als je dan toch 225 USD gaat uitgeven kun je beter op Aliexpress iets halen met DHL-shipping.quote:9. Nog meer wachten. Verzenden met HK/CN-post hoeft niet per se lang te duren, 't kan er in principe best na 5 dagen zijn. Maar ga eerder uit van zo'n 2 á 3 weken of mogelijk zelfs langer. Je kunt er eventueel ook voor kiezen om je telefoon met per EMS te versturen, dit is marginaal sneller maar onevenredig veel duurder
Ach ik wist niet dat je bij Taobao korting kreeg. ( 10 % nog wel O_O)quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je een account aanmaakt bij MisterTao krijg je bij de eerste storting 10% van wat je stort cadeau. En dan kun je ook nog eens een recommender opgeven voor korting over de commissie die ze vragen. Standard operating procedure.
SPOILER: Taobao/Tmall/MisterTaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Zou het daarom ook steeds bij mij fout zijn gegaan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:33 schreef ikbenik het volgende:
Het kwam nog niet eens zo ver, al direct na het invullen van het nummer en andere gegevens, kwam bij doorklikken zo'n foutmelding.
Maar het is toch opgelost. Ik heb ipv Firefox even IE9 gebruikt. Ging een stuk trager, maar nu kwam tenminste die securecode in beeld. Toeval, of zou dat Alipay alleen maar voor IE geprogrammeerd zijn?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:22 schreef shiznuts het volgende:
› Ja, een 1st deposit bonus van 10% van je inleg. Je krijgt ook nog recommenderkorting, daardoor wordt de service fee/commissie gehalveerd.
› Accessoires. Ik heb gewoon official standard gedaan, want goedkoopst. Bij de andere krijg je er een geheugenkaartje afhankelijk van pakket 4 ~ 32GB bij. Of oordopjes. Dat zou ik lekker weglaten dus.
› Paypal wil daar al een tijdje niet meer. VISA is geen probleem.Ok danku wel ^^SPOILER: Taobao/Tmall/MisterTaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus bv: bundel 2 => + 4 Gb?
bundel 3 = 8gb?
bundel 4 = 16gb?
Zodra ik mijn geld heb van LT, bestel ik meteen bij mister Tao![]()
MisterShiz is zijn recommender/refferal. Jij krijgt 50% korting op de kosten voor de service en 50% daarvan krijgt Shiznuts terug op zijn account.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:08 schreef xfxxl het volgende:
2. Maak vervolgens een account aan op MisterTao (je kunt hierbij een recommender opgeven, hetgeen je korting oplevert, deze kun je ook bij de 'Second pay' nog opgeven (voorbeeld: 'MisterShiz')) en log jezelf in => wat bedoel je precies met die MisterShiz?
Nou zo kan je vooraf de kosten ongeveer bepalen (van de fee en verzending). Door dat je dat weet kan je inschatten hoeveel geld je moet stortenquote:3. Leg het product van de MisterTao-resultaten, of door direct de productlink van het Tmall-/Taobao-product in het zoekveld in te geven, in je mandje en schat het gewicht en de verzendkosten (geef het gewicht in gram op. Als iets 1 kg weegt, vul je er dus '1000' in en niet '1') => wrm moet je gewicht raden?
Correctquote:4.. Stort geld op je account. Bij storten betaal je transactiekosten wat afhankelijk van de methode zo'n 3% bedraagt. Storten kan op het moment helaas niet met PayPal. Bij je eerste bestelling onder dat account krijg je 10% bonus van hetgeen je stort (als truc kun je dus eigenlijk ook bij elk item steeds een nieuw account aanmaken, maar mogelijk heb je dan 'rest'-geld staan op je vorige account, omdat je teveel gestort had) => dus ik moet met VISA storten op mijn account?
de rest => gewoon checken en 2de keer betalen en alles in orde?
Je kan natuurlijk ook een andere Creditcard gebruikenquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:19 schreef xfxxl het volgende:
Dank u wel om mijn (lastige) vragen te beantwoorden.
Wat ik gwn het meest raarst vind is dat je met VISA moet betalen om geld op je account te zetten xD
Hoe lang duurt die transactie overschrijving van VISA naar je account?
Dank u nogmaals
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |