Jawel, ik keek.quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:04 schreef Vaseline_ het volgende:
36 uur werken deze week, dWc ain't got no shit on me.Gister 8-22uSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag 11-22u
25 Uur in 2 dagen![]()
HAHAHA, dat je deze kentquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:16 schreef Maisnon het volgende:
Als het nou over 40 jaar extreem de verkeerde kant zou gaan met Vaseline dan zijn hier alvast de beelden
Multi team?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:04 schreef Ethanolic het volgende:
Game mode Multi-team is trouwens gruwelijk
Ik ookquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HAHAHA, dat je deze kent. Overdreven lange lachkick op gehad toen ik 'm voor het eerst zag
.
Zo heb ik net door mn huis gelopen toen ik zag dat ik voor mn eerste tentamen van de master een 6 had, terwijl ik op een onvoldoende had gerekendquote:
Meen je niet? NEEquote:
That's the spiritquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:15 schreef jna het volgende:
[..]
Zo heb ik net door mn huis gelopen toen ik zag dat ik voor mn eerste tentamen van de master een 6 had, terwijl ik op een onvoldoende had gerekend
Andersom is het FUCKED UP G, maar op deze manier...quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Meen je niet? NEE![]()
![]()
. Sowieso dan ik dan alsnog MW3 ga aanslingeren zo nu en dan.
[..]
That's the spirit![]()
. Herkenbaar gevoel
.
Nee joh, is alleen van mw3. Black ops is sowieso heel anders qua gamemodes etc.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Meen je niet? NEE![]()
![]()
. Sowieso dan ik dan alsnog MW3 ga aanslingeren zo nu en dan.
[..]
That's the spirit![]()
. Herkenbaar gevoel
.
De graphics van BO1 zijn ook een stuk minder. Maar dat ''hoort'' een beetje bij het sfeertje denk ik. Toch blijf ik de modern warfares leuker vinden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:21 schreef Ethanolic het volgende:
Ik vind BO2 qua gameplay echt stukken beter dan MW3. Graphics zijn wel minder helaas.
wacht maarquote:Op woensdag 14 november 2012 12:07 schreef Ethanolic het volgende:
Season 2 finale van Breaking Bad heeft wel een anti-climax zeg.
die met dat vliegtuig isdat right? beetje matig jaquote:Op woensdag 14 november 2012 12:07 schreef Ethanolic het volgende:
Season 2 finale van Breaking Bad heeft wel een anti-climax zeg.
Ja idd. Ben wel benieuwd.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
die met dat vliegtuig isdat right? beetje matig ja
maar hierna wordt t zoo dik
Tot die tijd..quote:Op woensdag 14 november 2012 15:37 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zit al klaar met de broek op de enkels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |