Nee Estelle had gewoon dr taak als vrouw beter moeten uitvoeren. Dan had die arme jongen gewoon thuis op de bank een lekkere lunch voorgeschoteld gekregen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:35 schreef Ethanolic het volgende:
Badr Hari is ook de slimste niet hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Estelle is geen vrouwquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:59 schreef jna het volgende:
[..]
Nee Estelle had gewoon dr taak als vrouw beter moeten uitvoeren. Dan had die arme jongen gewoon thuis op de bank een lekkere lunch voorgeschoteld gekregen.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:04 schreef Vaseline_ het volgende:
36 uur werken deze week, dWc ain't got no shit on me.Zozo een weekje fulltime, je zal het wel zwaar hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
36 uur werken deze week, dWc ain't got no shit on me.Hee heb je weer een baan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maak tegenwoordig weken van 45 uur![]()
![]()
![]()
oh wat erg meidquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hee heb je weer een baan?
Ik maak tegenwoordig weken van 45 uur![]()
![]()
Ik ga donderdag pasquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zaterdag geweest, was mooi
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:01 schreef JackieBrown het volgende:
Teringlijer hoop dat je een ingescheurde nagel krijgt
36 uur werken deze week, dWc ain't got no shit on me.Meer als 50 uur, Vaseline ain't got no shit on me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Omdat je een taalnazi bent. Dikke care, het zijn nou geen schokkende taalfouten.quote:
die gaat te furquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:01 schreef JackieBrown het volgende:
Je moesd eens weten.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat je een taalnazi bent. Dikke care, het zijn nou geen schokkende taalfouten.
Dit wens je niemand toequote:Op dinsdag 13 november 2012 20:01 schreef JackieBrown het volgende:
36 uur werken deze week, dWc ain't got no shit on me."Aint got no."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twee keer negatief is plus
dWc heeft shit op je.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
'Meer als' is echt wel vrij ernstig hoorquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat je een taalnazi bent. Dikke care, het zijn nou geen schokkende taalfouten.
superbadquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:16 schreef Chocolatebear het volgende:
Welke film ga ik vanavond met mn broeders downloaden en kieksen.
Tips nu
What wonen want. Obviously.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:16 schreef Chocolatebear het volgende:
Welke film ga ik vanavond met mn broeders downloaden en kieksen.
Tips nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |