Elk weldenkend mens betaalt liever ¤5 dan ¤20 voor 20 pakjes kauwgomquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt een gierige neger ben je he, zo'n koopjesjager![]()
Heb het toch ook niet specifiek over deze kauwgompjesquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Elk weldenkend mens betaalt liever ¤5 dan ¤20 voor 20 pakjes kauwgom.
Ga ik straks thuis even uitzoeken voor je (Made In Heights kan ik me zelfs niet herinneren maar ik weet vast wel wat in dezelfde categoriequote:Op dinsdag 13 november 2012 00:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
Maisnon, heb je nog goeie tracks met harde beats? Luister nog steeds Made in Heights door jou [ afbeelding ]
grottenaquarium met krokodillen worstelenquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:48 schreef Ethanolic het volgende:
Sowieso van die dingen die je kan doen gewoon omdat je ergens werkt![]()
Toen ik nog zweminstructeur was unlimited zwemmings, nu als instructeur dingen als boogschieten, in de horeca het chillste eten (bij die bbq van zondag onbeperkt kipsate, kippenpoten en varkenshaassate) of drinken achter de bar met feestjes
god wat een baantjes heb ik eigenlijk gehad nu ik er over nadenk
Ik kan gratis printen, ik heb een creditcard holder gekregen, en paperclipsquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:48 schreef Ethanolic het volgende:
Toen ik nog zweminstructeur was unlimited zwemmings, nu als instructeur dingen als boogschieten, in de horeca het chillste eten (bij die bbq van zondag onbeperkt kipsate, kippenpoten en varkenshaassate) of drinken achter de bar met feestjes
quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik kan gratis printen, ik heb een creditcard holder gekregen, en paperclipsTHUG LIFE
quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:48 schreef Ethanolic het volgende:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:05 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb wel bij een ijssalon gewerkt kreeg ik 1 ijsje van 2 bolletjes aan het einde van m'n dienst woahhh!
Zo'n klant die zei naar aanleiding van mn 'I love ijsjes' T-shirt "jaaa jij eet hier zeker de heeele dag ijsjes ofniet!"
ja meneer
Verplicht gezellig doen met vrienden en familiequote:Op dinsdag 13 november 2012 15:34 schreef Maisnon het volgende:
http://frontpage.fok.nl/p(...)p-de-feestdagen.html
Komt dit nou echt omdat alle FOK!kers verzuurd zijn of hebben echt zo veel mensen een hekel aan kerst en oud&nieuw enzo
Ben je toch niet zo lang mee bezig?quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Verplicht gezellig doen met vrienden en familie2 weken lang.
Ach van mij hoeft het niet zo, het is wel gezellig ja maar al die ophef eromheen, meer dat.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ben je toch niet zo lang mee bezig?keertje met vrienden, keertje met familie eten, oud en nieuw, zoiets
Ik gooi nu pure steentjes liefde naar je toe. Rustie ken ik (zeer) goed, dus die hoeft niet. Maar je kijkt duidelijk in de goede richtingquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ga ik straks thuis even uitzoeken voor je (Made In Heights kan ik me zelfs niet herinneren maar ik weet vast wel wat in dezelfde categorie)
Sowieso is TNGHT, Rustie, en Lone wel tof, maar ik zit nu op mn werk zonder geluid (echt killing) dus ik moet straks ff de boel goed bekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |