Ik ben er zoquote:Op maandag 12 november 2012 22:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
IK BEN KAPOT JONGENS, KAPOT.
Wie komt me masseren (guys allowed).
Duitsland gaat jullie morgen PAWNEN.quote:Op maandag 12 november 2012 22:55 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ga nu slapen, zodat ik morgen nog eerder BO2 KAN PAWNEN.
Goodnight to you suckerssss
Thanks!quote:Op maandag 12 november 2012 22:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
KIJK IN DEZE TOPIEKJE
GAM / [GTA V] #22: Grove Street, Home
G je denkt ik doe t voor mijn lol?quote:Op maandag 12 november 2012 22:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Neem die ene olie mee die tegelijkertijd ook glijmiddel is, van laatst.
Die heb je toch niet mee naar huis genomen?quote:Op maandag 12 november 2012 23:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Iemand een dierenkaart?
[ afbeelding ]
Jawel, de spange mocrochicks van de informatiebalie stonden eropquote:Op maandag 12 november 2012 23:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die heb je toch niet mee naar huis genomen?
Husselen anno 2012.quote:Op maandag 12 november 2012 23:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Iemand een dierenkaart?
[ afbeelding ]
Stuur ze naar mij. Ik spaar ze voor mijn neefje.quote:Op maandag 12 november 2012 23:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jawel, de spange mocrochicks van de informatiebalie stonden erop![]()
. Moest weg
.
quote:Op maandag 12 november 2012 23:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Stuur ze naar mij. Ik spaar ze voor mijn neefje.Elke keer als ze vragen wil je superdieren? Dan schaam ik me weer om ja te zeggen.
quote:Op maandag 12 november 2012 23:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tegen verzendkosten lijkt me redelijk, ga wel eerst langs familie en collega's van m'n moeder enzo, maar er zal meer dan genoeg overblijven.
waarom zou je je daarvoor schamen ?quote:Op maandag 12 november 2012 23:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Stuur ze naar mij. Ik spaar ze voor mijn neefje.Elke keer als ze vragen wil je superdieren? Dan schaam ik me weer om ja te zeggen.
Als je ze nou ff openmaakt hebben m'n neefjes en nichtjes vast nog wel bepaalde nummers die ze zoekenquote:Op maandag 12 november 2012 23:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Iemand een dierenkaart?
[ afbeelding ]
Maisnon, heb je nog goeie tracks met harde beats? Luister nog steeds Made in Heights door jouquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:29 schreef Maisnon het volgende:
Choco met bril gespot
[ afbeelding ]
GTA: Vice City trouwensGrandmaster Flash op de radio
Ik heb ook een stapel(tje) in de aanbieding. Kinderen uit de buurt kwamen steeds aan de deur om ze te vragen, dus ik nam ze maar iedere keer mee bij de winkel, komen ze ineens niet meer aan de deur.quote:Op maandag 12 november 2012 23:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Iemand een dierenkaart?
[ afbeelding ]
Ik weet niet eens waar te beginnen dWcquote:Op maandag 12 november 2012 23:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Iemand een dierenkaart?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 november 2012 23:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Duitsland gaat jullie morgen PAWNEN.
ja dat ben ikquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
CB?
[ afbeelding ]
Uit dit topic: KLB / Dora heeft snoeiharde seks
Hahaquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:29 schreef Maisnon het volgende:
Choco met bril gespot
[ afbeelding ]
GTA: Vice City trouwensGrandmaster Flash op de radio
Begin maar bij de kauwgom die ik net heb meegenomen in m'n pauze voor 25 ct p/squote:Op dinsdag 13 november 2012 06:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar te beginnen dWc![]()
Echt een gierige neger ben je he, zo'n koopjesjagerquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha.
[..]
Begin maar bij de kauwgom die ik net heb meegenomen in m'n pauze voor 25 ct p/s.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |