quote:Op maandag 12 november 2012 19:45 schreef JackieBrown het volgende:
Deze hond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerste, jeez pis in mijn broekquote:Op maandag 12 november 2012 19:45 schreef JackieBrown het volgende:
Deze hond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zombiesquote:Op maandag 12 november 2012 20:55 schreef JackieBrown het volgende:
Dat wordt een eenzame tijd voor mij de komende weken
Oké, dan laat ik Fifa voor wat het is, bestel ik Halo 4 en BO2 welquote:Op maandag 12 november 2012 22:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan er vrijdag pas aan beginnen.
HEB JE EVEN EEN KUTLEVENquote:Op maandag 12 november 2012 22:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan er vrijdag pas aan beginnen.
lol phaggotquote:Op maandag 12 november 2012 20:50 schreef Ethanolic het volgende:
MORGEN BLACK OPS 2 OHW YEAHHHHHHHHHHH
Blops moet je sowieso doen.quote:Op maandag 12 november 2012 22:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oké, dan laat ik Fifa voor wat het is, bestel ik Halo 4 en BO2 wel. GTA V kan ik altijd nog pre-orderen
.
Jammer dat je geen xbox hebt fuckerquote:Op maandag 12 november 2012 22:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
BLACK OPS TWEE ALL DAY ERRRREEEHDAY
Ik zou het niet op mijn geweten willen hebben dat Laster je huilend in de foetushouding aantreft omdat ik je zo hard geLOLLERPAWNED heb.quote:Op maandag 12 november 2012 22:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jammer dat je geen xbox hebt fucker
GTA speel ik sowieso aan de zuurstof, een infuus en een voedselsondequote:Op maandag 12 november 2012 22:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Blops moet je sowieso doen.Kan echt niet wachten op GTA.
Ga je vanavond niet voor de gamemania ofzo wachten?
Hahaha nee. Not gonna happen.quote:Op maandag 12 november 2012 22:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zou het niet op mijn geweten willen hebben dat Laster je huilend in de foetushouding vindt omdat ik je zo hard geLOLLERPAWNED heb.
Soon, very soon.quote:Op maandag 12 november 2012 22:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
COME SAY THAT IN MA FACE
Na een potje FIFA was je nooit zo stoer trouwens.
De map moet echt huge zijn las ik! Grootste tot nu toequote:Op maandag 12 november 2012 22:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
GTA speel ik sowieso aan de zuurstof, een infuus en een voedselsonde. Fuck yeah. Moet beide games nog bestellen, doe dat altijd via Internet met games, scheelt gewoon ¤10+ per game soms
. Toevallig vandaag ook salaris gekregen, dus dat is extra mooi
.
KIJK IN DEZE TOPIEKJEquote:Op maandag 12 november 2012 22:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
De map moet echt huge zijn las ik! Grootste tot nu toe
Ik heb me echt 3x afgetrokken op die post van CB laastst met al die info. Als ik een keer down ben ga ik dat lezenquote:Op maandag 12 november 2012 22:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
De map moet echt huge zijn las ik! Grootste tot nu toe
goodnight little phaggotquote:Op maandag 12 november 2012 22:55 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ga nu slapen, zodat ik morgen nog eerder BO2 KAN PAWNEN.
Goodnight to you suckerssss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |