En ik dan?quote:Op maandag 12 november 2012 17:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Koning der steezy WDJV pics (afgezien van Sinji maar dat gaat meer om kleding itt algemene stoerheid in deze).
je mag mijn koningin zijnquote:
In het echt draagt ie gewoon tuinbroeken hoor, trap er niet in.quote:Op maandag 12 november 2012 17:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Koning der steezy WDJV pics (afgezien van Sinji maar dat gaat meer om kleding itt algemene stoerheid in deze).
Wat lieg je, Gquote:Op maandag 12 november 2012 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
In het echt draagt ie gewoon tuinbroeken hoor, trap er niet in.
Tuinbroeken zijn tof.quote:Op maandag 12 november 2012 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
In het echt draagt ie gewoon tuinbroeken hoor, trap er niet in.
quote:Op maandag 12 november 2012 19:45 schreef JackieBrown het volgende:
Deze hond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 november 2012 19:45 schreef JackieBrown het volgende:
Deze hond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerste, jeez pis in mijn broekquote:Op maandag 12 november 2012 19:45 schreef JackieBrown het volgende:
Deze hond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zombiesquote:Op maandag 12 november 2012 20:55 schreef JackieBrown het volgende:
Dat wordt een eenzame tijd voor mij de komende weken
Oké, dan laat ik Fifa voor wat het is, bestel ik Halo 4 en BO2 welquote:Op maandag 12 november 2012 22:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan er vrijdag pas aan beginnen.
HEB JE EVEN EEN KUTLEVENquote:Op maandag 12 november 2012 22:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan er vrijdag pas aan beginnen.
lol phaggotquote:Op maandag 12 november 2012 20:50 schreef Ethanolic het volgende:
MORGEN BLACK OPS 2 OHW YEAHHHHHHHHHHH
Blops moet je sowieso doen.quote:Op maandag 12 november 2012 22:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oké, dan laat ik Fifa voor wat het is, bestel ik Halo 4 en BO2 wel. GTA V kan ik altijd nog pre-orderen
.
Jammer dat je geen xbox hebt fuckerquote:Op maandag 12 november 2012 22:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
BLACK OPS TWEE ALL DAY ERRRREEEHDAY
Ik zou het niet op mijn geweten willen hebben dat Laster je huilend in de foetushouding aantreft omdat ik je zo hard geLOLLERPAWNED heb.quote:Op maandag 12 november 2012 22:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jammer dat je geen xbox hebt fucker
GTA speel ik sowieso aan de zuurstof, een infuus en een voedselsondequote:Op maandag 12 november 2012 22:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Blops moet je sowieso doen.Kan echt niet wachten op GTA.
Ga je vanavond niet voor de gamemania ofzo wachten?
Hahaha nee. Not gonna happen.quote:Op maandag 12 november 2012 22:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zou het niet op mijn geweten willen hebben dat Laster je huilend in de foetushouding vindt omdat ik je zo hard geLOLLERPAWNED heb.
Soon, very soon.quote:Op maandag 12 november 2012 22:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
COME SAY THAT IN MA FACE
Na een potje FIFA was je nooit zo stoer trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |