Stimorol intense mintquote:Op woensdag 14 november 2012 19:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tevens nieuwe lading.
[ afbeelding ]
Gratis shit krijgen van de bakker, ik win bitch.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tevens nieuwe lading.
[ afbeelding ]
Waar jobber* je nu ook alweer?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gratis shit krijgen van de bakker, ik win bitch.
Bakker Bart, achter Panamaquote:Op woensdag 14 november 2012 19:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar jobber* je nu ook alweer?
Amsterdamsche straattaal, bek houwen.
Valt mee joh, 20 minuutjes met de brommer.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Shi half uur onderweg elke dag.
Nee.quote:
Jij rolt uit je bed, je moeder schuift er wat (overigens erg lekker volgens mij) eten in en je bent er?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Shi half uur onderweg elke dag.
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:43 schreef aight1 het volgende:
Vermeer_! zet dan jelle ten rouwelaar op doel
M'n ma staat elke dag om 5u op om om 7u op d'r werk te zijn @ Zaandamquote:Op woensdag 14 november 2012 19:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jij rolt uit je bed, je moeder schuift er wat (overigens erg lekker volgens mij) eten in en je bent er?
Zaandamquote:Op woensdag 14 november 2012 19:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
M'n ma staat elke dag om 5u op om om 7u op d'r werk te zijn @ Zaandam. Ikzelf kan inderdaad een half uur voor m'n werktijd opstaan, tandenpoetsen, douchen, aankleden, haar doen en 1 minuutje lopen
.
Als ik thuiskom staat het eten wel al klaar idd ja![]()
.
Vet, ik ga erheen en vraag naar de moeder van M.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sociale Verzekeringsbank bij dat station.
Ik steek je hele BB filiaal in de fik gekquote:Op woensdag 14 november 2012 19:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vet, ik ga erheen en vraag naar de moeder van M.
Wat nou, gezellig toch. Misschien kan ze me wat recepten gevenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik steek je hele BB filiaal in de fik gek.
Je waagt het niet, ik zie je er nog voor aan ook gezien je stalkverledenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat nou, gezellig toch. Misschien kan ze me wat recepten geven
Pas op he, als mensen zeggen dat ik iets toch niet durf doe ik het tochquote:Op woensdag 14 november 2012 19:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je waagt het niet, ik zie je er nog voor aan ook gezien je stalkverleden.
Daarom zeg ik ook 'je waagt het niet'quote:Op woensdag 14 november 2012 19:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pas op he, als mensen zeggen dat ik iets toch niet durf doe ik het toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |