SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.youtube.com/user/sidjeh
Deathlift or Die.![]()
Hoi.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Hier zakt m'n broek van af, what the fuckquote:. Respect.
![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 14:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daar is dan ook niet veel voor nodig.
If not now, then when.![]()
fajaaaquote:Op zondag 11 november 2012 14:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daar is dan ook niet veel voor nodig.![]()
![]()
quote:Die kipping ring oefeningen. Godverdekanker zeg
Ik voel mijn spieren al scheuren
(sommige dingen die zij doet lijken mij trouwens niet supergezond voor de ruggenwervels)![]()
Daarom moet je ook meer bewegen JBquote:Op zondag 11 november 2012 15:33 schreef JackieBrown het volgende:
dik worden is ook niet supergezond voor je ruggenwervels![]()
is dit voor mij bedoeld ofzo???quote:Op zondag 11 november 2012 15:33 schreef JackieBrown het volgende:
dik worden is ook niet supergezond voor je ruggenwervelsDeathlift or Die.![]()
lol ok hor thxquote:Op zondag 11 november 2012 15:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Daarom moet je ook meer bewegen JB![]()
Gister tering dikke kip in de oven gemaaktquote:Op zondag 11 november 2012 15:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ligt eraan, propt ze je vol met roti en bara?buik gekregen.
Deathlift or Die.![]()
Ik maak er altijd netjes wat groente bijquote:Op zondag 11 november 2012 15:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ligt eraan, propt ze je vol met roti en bara?![]()
Geef mij recept voor bara eens ze mislukken faliekant bij mijquote:Op zondag 11 november 2012 15:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik maak er altijd netjes wat groente bijIk weet niet wtf ik fout doe. Gewoon in een pan met hete zonnebloemolie, of moet ik 't in de frituurpan doen ofzo?
![]()
![]()
Meeste bara's maken ze idd in de frituur, ik niet tho, wordt misselijk van die frituurvetsmaak eraanquote:Op zondag 11 november 2012 15:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geef mij recept voor bara eens ze mislukken faliekant bij mijIk weet niet wtf ik fout doe. Gewoon in een pan met hete zonnebloemolie, moet ik 't in de frituurpan doen ofzo?
![]()
Wat gaat er mis dan bij je? Zijn ze niet goed gaar van binnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |