Ach, hou toch op. Gaat never nooit gebeuren. Het is meer dan twee keer zoveel als het huidig hoogste salaris bij de club.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:01 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Hij brengt ook bepaalde kwaliteiten met zich mee. Ja, hij verdient op dit moment ¤ 242.000,00 per week en dat is nogal wat maar Arsenal betaalt ook behoorlijke bedragen aan nitsnutten.

Als je het dan over gokken hebt is Honda dat natuurlijk ook wel en hoewel Sneijder al 2 jaar dat niveau niet meer heeft gehaald was hij wereldtop en dat kan van Honda niet gezegd worden.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:17 schreef Yi-Long het volgende:
Niet aan beginnen. Is ten eerste over zijn top heen. Kan wellicht nog 1 of 2 leuke seizoen draaien, maar is niet meer topfit na al die jaren in Italie, en daarnaast ook regelmatig gewoon geblesseerd.
Dat moet je nu niet meer willen. Ik zou hem graag in de PL zien, maar eigenlijk had hij daar 5 jaar geleden al heen moeten gaan.
ALS je dan een extra creatieve middenvelder wilt halen, haal dan lekker Honda. Sterk, technisch uitstekend, prima traptechniek, en natuurlijke leider. Ook niet meer helemaal tevreden bij CSKA, en dat seizoen loopt af eind dit jaar.

er zijn mensen die roepen dat hij zeer ontevreden is over inter en best bereid is wat in te leveren om weer bij een topclub te mogen spelen. ja hij is inmiddels 29 maar kan echt wel een seizoen of 3 prima spelen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je het dan over gokken hebt is Honda dat natuurlijk ook wel en hoewel Sneijder al 2 jaar dat niveau niet meer heeft gehaald was hij wereldtop en dat kan van Honda niet gezegd worden.
Verder wel met je eens dat hij te duur is

Wat zou Everton voor hem vragen denk je?quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:54 schreef alors het volgende:
Waarom Sneijder halen als je Cazorla hebt? Ik heb liever dat Fellaini wordt gehaald.

Meer dan Wenger voor hem wil betalen, maar minder dan mislopen van CL voetbal kost.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Wat zou Everton voor hem vragen denk je?

Leuke wedstrijd inderdaad! Hopen op wat mooie goals van Arsenalquote:Op woensdag 28 november 2012 17:13 schreef Thorb het volgende:
Vanavond tegen Everton zal wel erg lastig worden, maar wel weer een toffe wedstrijd op papier.

Wel voor de kerst merchandisequote:Op woensdag 28 november 2012 20:52 schreef alors het volgende:
Theo staat overigens niet model voor de merchandise 2013

Ik ben nooit een hater geweest, maar deze man maakt het mij momenteel wel moeilijk om hem serieus te nemen.
 Ik ben nooit een hater geweest, maar deze man maakt het mij momenteel wel moeilijk om hem serieus te nemen.

twitter:Arsenal twitterde op zaterdag 01-12-2012 om 15:05:37Arsenal: Szczesny, Jenkinson, Mertesacker, Vermaelen, Gibbs, Arteta, Wilshere, Cazorla, Walcott, Podolski, Gervinho. reageer retweet
twitter:Arsenal twitterde op zaterdag 01-12-2012 om 15:06:40Substitutes: Mannone, Squillaci, Coquelin, Ramsey, Rosicky, Oxlade-Chamberlain, Giroud. reageer retweet

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |