quote:Op zondag 11 november 2012 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In mijn hand ja. Goed gezegd wel.
Ow zo nee ik bedoelde afmaken als in van we waren begonnen gister met iets en nu daarmee verder. Niet afmaken gekkie. Jij hebt nog niet gemeen tegen mij gedaan dus zo denk ik nog niet bij jou.quote:
Uitkijken dat je niet op je bek gaat dan.quote:Op zondag 11 november 2012 13:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik heb wel met kraaltjes lopen gooien
a okequote:Op zondag 11 november 2012 13:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow zo nee ik bedoelde afmaken als in van we waren begonnen gister met iets en nu daarmee verder. Niet afmaken gekkie. Jij hebt nog niet gemeen tegen mij gedaan dus zo denk ik nog niet bij jou.
Nee nee... ik val ook niet over schoenveters dus ook niet over kraaltjes.... en daarbij ... volgens mij vloog er maar 1 op de grond.quote:Op zondag 11 november 2012 13:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uitkijken dat je niet op je bek gaat dan.
Dus jij stelt mij een vraag over jezelf (iets wat je graag wil weten) en ik geef antwoord en mijn antwoord klopt altijdquote:
Nee geen baasquote:Op zondag 11 november 2012 13:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel een baas, ondanks drugs
1 is lastig te volgen ja, dan verdwaal je gemakkelijk.quote:Op zondag 11 november 2012 13:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee nee... ik val ook niet over schoenveters dus ook niet over kraaltjes.... en daarbij ... volgens mij vloog er maar 1 op de grond.
Goed bedacht ... technisch gezien klopt het bijna....quote:Op zondag 11 november 2012 13:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dus jij stelt mij een vraag over jezelf (iets wat je graag wil weten) en ik geef antwoord en mijn antwoord klopt altijd
Theoretisch gezien klopt het helemaalquote:Op zondag 11 november 2012 13:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed bedacht ... technisch gezien klopt het bijna....
Oke je hebt gelijk, geen baasquote:Op zondag 11 november 2012 13:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gaan we in de contramine..... nee dus
a... ik kom altijd daar waar ik wil zijn.... het kost soms wat meer tijd ...moeite... what everquote:Op zondag 11 november 2012 13:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
1 is lastig te volgen ja, dan verdwaal je gemakkelijk.
Ja dat woord zocht ik.....quote:Op zondag 11 november 2012 13:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Theoretisch gezien klopt het helemaal
Fijn om gelijk te hebbenquote:Op zondag 11 november 2012 13:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke je hebt gelijk, geen baas
Leer me je geheimen.quote:Op zondag 11 november 2012 13:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
a... ik kom altijd daar waar ik wil zijn.... het kost soms wat meer tijd ...moeite... what ever
Als een puzzel van 100000 stukjes....quote:Op zondag 11 november 2012 13:41 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
We vullen elkaar nu al aan..
Ja ik denk het. Nog nooit 100.000 puzzelstukjes gehad. Maar klinkt goedquote:Op zondag 11 november 2012 13:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als een puzzel van 100000 stukjes....
Ik wil vliegen zonder hulpmiddelenquote:Op zondag 11 november 2012 13:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
a... ik kom altijd daar waar ik wil zijn.... het kost soms wat meer tijd ...moeite... what ever
Jammer van die twee ramen, binnenhuisarchitect die geen rekening houdt met je overwinningenquote:Op zondag 11 november 2012 13:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel een baas, ondanks drugs
Zal wel een Nederlander zijn geweest dan. Die winnen nooit iets.quote:Op zondag 11 november 2012 13:44 schreef twi het volgende:
[..]
Jammer van die twee ramen, binnenhuisarchitect die geen rekening houdt met je overwinningen
Zoals het hoort. Winnen is voor sukkels. Het gaat er gewoon om dat je niet verliest.quote:Op zondag 11 november 2012 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal wel een Nederlander zijn geweest dan. Die winnen nooit iets.
Het zou wel jammer zijn... als de fabrikant er net eentje te weinig in heeft gedaan... but then again soms kan je gewoon ook fout aan het puzzelen zijn....quote:Op zondag 11 november 2012 13:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja ik denk het. Nog nooit 100.000 puzzelstukjes gehad. Maar klinkt goedAls een vis in het water
Je kan in ieder geval goed vallen landen zonder hulpmiddelen....quote:Op zondag 11 november 2012 13:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wil vliegen zonder hulpmiddelen
Je hebt in Japan toch die killerpuzzel zonder randen en volledig wit?quote:Op zondag 11 november 2012 13:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het zou wel jammer zijn... als de fabrikant er net eentje te weinig in heeft gedaan... but then again soms kan je gewoon ook fout aan het puzzelen zijn....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |