Nee joh, laat haar maar naar de SEX SC gaan, past ze prima thuis.quote:Op zondag 11 november 2012 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bekijk het even lekker.![]()
Ga jij maar lekker lopen haten in dit topic. Ik ga wel elders heen.
Dat is waar. Dit is mijn reeks. En ik blijf hier.quote:Op zondag 11 november 2012 12:15 schreef twi het volgende:
[..]
Nee joh, laat haar maar naar de SEX SC gaan, past ze prima thuis.
quote:Op zondag 11 november 2012 12:15 schreef twi het volgende:
[..]
Nee joh, laat haar maar naar de SEX SC gaan, past ze prima thuis.
quote:
Wiens geschreeuw tijdens het uit elkaar trekken van diens ledematen hebben daar deze ochtend voor gezorgd?quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 12:18 schreef twi het volgende:
[..]
Wiens geschreeuw tijdens het uit elkaar trekken van diens ledematen hebben daar deze ochtend voor gezorgd?
Dat heet alcohol twi, probeer het een keer.quote:Op zondag 11 november 2012 12:18 schreef twi het volgende:
[..]
Wiens geschreeuw tijdens het uit elkaar trekken van diens ledematen hebben daar deze ochtend voor gezorgd?
Dat kan ik me voorstellen ja, heb je 'm wel als trofee op een spies geschoven?quote:Op zondag 11 november 2012 12:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen geschreeuw, haar hoofd deed ook te veel pijn.
quote:Op zondag 11 november 2012 12:19 schreef twi het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen ja, heb je 'm wel als trofee op een spies geschoven?
Zodat je de volgende ochtend denkt dat je kop uit elkaar gaat spatten? Een echte aanrader.quote:Op zondag 11 november 2012 12:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat heet alcohol twi, probeer het een keer.
Niet eens n dubbele?quote:Op zondag 11 november 2012 12:19 schreef Murdera het volgende:
Ik heb gisteren verdomme 8 euro voor een whiskeytje betaald.
Waar de neuk was jij dan?quote:Op zondag 11 november 2012 12:19 schreef Murdera het volgende:
Ik heb gisteren verdomme 8 euro voor een whiskeytje betaald.
Dan weet hij waar Mur het over heeft.quote:Op zondag 11 november 2012 12:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Zodat je de volgende ochtend denkt dat je kop uit elkaar gaat spatten? Een echte aanrader.
Afzetterij. Was t wel goeie whiskey?quote:Op zondag 11 november 2012 12:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, was gvd een piepklein bodempje.
quote:Op zondag 11 november 2012 12:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee.
Echt gaar. en 4,50 voor een corona.
Ja, dan krijg je dat he? Voortaan gewoon in de bewoonde wereld blijven.quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 12:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee.
Echt gaar. en 4,50 voor een corona.
ja idd.quote:Op zondag 11 november 2012 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dan krijg je dat he? Voortaan gewoon in de bewoonde wereld blijven.
quote:Op zondag 11 november 2012 12:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukkig heb je er dan nog wel een kater aan overgehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |