Dit ja. Je gedraagt je veel te veel als een onzekere 15-jarige die meisjes naar huis volgt omdat ze zoveel voor hem betekenen.quote:Op zondag 11 november 2012 01:52 schreef twi het volgende:
kree, bijt godverdomme toch eens een keer van je af, met je-smileys, 'denk ik' en al die andere vergoeilijke brave woordjes en ritueeltjes.
Wat denk je zelf?quote:
Denk het niet, maar ik kan het altijd vragen toch?quote:
Een maagd en een verzuurde gleuf die in discussie gingen. Meer dan dat was het niet.quote:Op zondag 11 november 2012 10:08 schreef Barbusse het volgende:
Denk het niet, maar ik kan het altijd vragen toch?![]()
En goedemorgen Air
Oh, dus gewoon de gebruikelijke herhaling van reeds geplaatste zetten.quote:Op zondag 11 november 2012 10:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een maagd en een verzuurde gleuf die in discussie gingen. Meer dan dat was het niet.
En zeker een goede morgen, najaarszonnetje, verse jus, goeie koffie. De kleine dingen die het leven mooi maken.
Goeiemoggel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we dan
quote:Op zondag 11 november 2012 10:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Goeiemoggel!Nee, het is nu weer goeiesmorregesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
quote:Op zondag 11 november 2012 10:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Goeiemoggel!Ik hou me niet zo bezig met hipheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Waarheid als een koe.quote:Op zondag 11 november 2012 11:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik hou me niet zo bezig met hipheid
Nu heb ik honger.quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 11:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo maar eens een tosti in elkaar fikken.
Strak plan, ga ik ook doen.quote:Op zondag 11 november 2012 11:28 schreef Watertornado het volgende:
Maar eerst mezelf eens aankleden, want ik krijg het koud.
Koeien zijn tofquote:
Ja lekker, graag met kaas/tonijnsalade..quote:Op zondag 11 november 2012 11:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo maar eens een tosti in elkaar fikken.
Niet als ze in de pan liggen.quote:Op zondag 11 november 2012 11:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koeien zijn stom. En ze stinken.
We zijn het eindelijk eensquote:Op zondag 11 november 2012 11:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Konijnen zijn stom. En ze stinken.
Of op de grillquote:
Wat is deze? Bel de krant!quote:
Nee, dan gaan ze nog wel.quote:
Ja ook geen idee waarom jij je ineens tegen je konijnen keertquote:Op zondag 11 november 2012 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is deze? Bel de krant!
[..]
Nee, dan gaan ze nog wel.
Ben wel eens in zo'n stal geweest.
Bekijk het even lekker.quote:Op zondag 11 november 2012 12:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja ook geen idee waarom jij je ineens tegen je konijnen keert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |