Zou ze door de woeste aantrekkingskracht die die vroegoude man op haar heeft wellicht aan haar geaardheid twijfelen? Is ze de verloren zoon? Heeftt ze een geheime affaire met oma en grootoma? Met de Unox-worst van Leo?quote:Op zondag 11 november 2012 10:11 schreef Jian het volgende:
Ja, mijn anders zo stoïcijnse bitchje lijkt enige emotie te vertonen aangaande het huidige reilen en zeilen in dit topic, wat zich onder meer uit in het willen beheersen van de TTś en openingsposten in dit topic. Ik ken haar langer dan vandaag, ...curieus
Neukt PB jou soms met een voorbinddildo?quote:Op zondag 11 november 2012 10:20 schreef DeOop het volgende:
O god die Kopiekut snapt eâh weiâh gein hol van, rot toch lekkeâh op nâh un onbewoând èland samen met die huppelkut van un bq
Nei, dat doet me liev Miranda altèd PB is un schatje dâh kan jè in 100 jâh nog niet aan tippen kopiekutwèfquote:Op zondag 11 november 2012 10:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neukt PB jou soms met een voorbinddildo?
Ik wil daar nog niet aan vingertippen met een ten feet pole. Altijd een beetje viezig gevonden.quote:Op zondag 11 november 2012 10:25 schreef DeOop het volgende:
Nei, dat doet me liev Miranda altèd PB is un schatje dâh kan jè in 100 jâh nog niet aan tippen kopiekutwèf
Ze intrigeert en irriteert je .... ghèhègèquote:Op zondag 11 november 2012 10:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wil daar nog niet aan vingertippen met een ten feet pole. Altijd een beetje viezig gevonden.
Neuh, je kunt er niet omheen, hè. Niet dat ik denk dat ze dik is, hoor.quote:Op zondag 11 november 2012 10:33 schreef Jian het volgende:
Ze intrigeert en irriteert je .... ghèhègè
Heerlijk, Jian en jij?quote:Op zondag 11 november 2012 10:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Heej Pos, nog ge.... lekker geslapen?
Die indruk kan inderdaad ontstaan, sterker nog het kan van sommigen (daar heb je ze weer) zelfs de enige indruk zijn, maar ¨maybe there is more than meets the eye¨ Ik ga en hoef jou dat denk ik niet uit te leggen.quote:Op zondag 11 november 2012 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuh, je kunt er niet omheen, hè. Niet dat ik denk dat ze dik is, hoor.
Maar eerlijk is eerlijk: ik heb me altijd wel verbaasd over haar povere smaak in dames. Als je zag met welke viezige gedrochten ze bij Vlemmix wegliep. Dat zegt toch wel iets over je standards, imo. En over jezelf. Dat heeft dat viezige beeld gevormd.
De reactie zal correct, edoch voorzien zijn van een toefje vileinquote:Op zondag 11 november 2012 10:48 schreef Copycat het volgende:
Oh, dat geloof ik ook wel, dat er meer achter zit dan slechts een sloerie met slechte smaak en lapo-paniekaanvallen.
Ik neem ze allebei met korrels zout en niet letterlijk.quote:Op zondag 11 november 2012 10:54 schreef ZOA het volgende:
Wat is er erger aan het woordgebruik kankerlijer dan aan teâhrringlèeâhs??
En zo hoort het ook.quote:Op zondag 11 november 2012 10:55 schreef Jian het volgende:
De reactie zal correct, edoch voorzien zijn van een toefje vilein
Ik heb geen frustratiesquote:Op zondag 11 november 2012 09:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Tut tut tut wat een taal, daar spreek overduidelijk nogal wat opgekropte frustratie uit. Zie ik hier het steeds al latent aanwezige Opaatje-chat-niveau de kop opsteken?!
Iets zegt mij dat de algehele finesse van dit topic ¨net¨ even te hoog gegrepen is voor je. Wellicht moet je op de Opa-chat, waar je ontegenzeggelijk wat meer op je plek bent, je frustratie gaan uitschreeuwen met andere, laten we zeggen, meer gelijkgestemden
context en intentie, m'n tokkiequote:Op zondag 11 november 2012 10:54 schreef ZOA het volgende:
Wat is er erger aan het woordgebruik kankerlijer dan aan teâhrringlèeâhs??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |