Een echte mensenvriendquote:Op zondag 11 november 2012 18:15 schreef Jian het volgende:
En hij houdt ook van mij zegt ie nog een keer. Aardige man toch
Wat lul je nâh oveâh die Hop, wat kan mè die zèkeâhrd nâh schelenquote:Op zondag 11 november 2012 18:02 schreef Jian het volgende:
Ik vind het wel lullig van Oop om zo lekker te gaan zitten schransen op camera voor de neus van Hop die alleen broodpap met klonten krijgt in de lik
yup tussen 6 plankiesquote:Op zondag 11 november 2012 18:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij wil Jian het liefste in een doosje doen zodat-ie 'm altijd bij zich kan houden.
nâh Scrut, tussen ons, ik mot bekennen dat ik sinds me contactuh met Bubba wel eâhrotiese gevoelens koesteâh voâh mannen, voâhal van ut ruiguh type!quote:
Ik weet het. De beelden logen er niet om, ouwe smeerpijp.quote:Op zondag 11 november 2012 18:27 schreef DeOop het volgende:
[..]
nâh Scrut, tussen ons, ik mot bekennen dat ik sinds me contactuh met Bubba wel eâhrotiese gevoelens koesteâh voâh mannen, voâhal van ut ruiguh type!
quote:Op zondag 11 november 2012 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet het. De beelden logen er niet om, ouwe smeerpijp.
Tja, als jij een leugen wil leven moet je dat zelf weten. Ik zou het, als ik jou was, toch maar aan haar vertellen. Eens zal het toch uitkomen.quote:Op zondag 11 november 2012 18:28 schreef DeOop het volgende:
Ja, ik mot bekennen, Opa is un ouwe nicht. Niet tegen oma zeggen hoâh!
nâh, als ik halfjaâhrlèks oma un beurt gèf, denk ik gewoân aan Markquote:Op zondag 11 november 2012 18:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, als jij een leugen wil leven moet je dat zelf weten. Ik zou het, als ik jou was, toch maar aan haar vertellen. Eens zal het toch uitkomen.
nâh ja, helemaal onbeâhroeâhrd latuh ze me niet hè, zo'n lekkeâh bruin schandknaapje, ma ja ik ben bang dat Geert ut niet goedkeurtquote:Op zondag 11 november 2012 18:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begrijp dat opa niet op Marokkaanse knaapjes valt.
De BBC kunnen we als werkgever van opa uitsluiten, daarvoor spreekt-ie te slecht Engels.quote:Op zondag 11 november 2012 18:37 schreef Jian het volgende:
Jessus, wat ben jij een viespeuk Opa, je was vroeger ook niet toevallig priester hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |