Ja maar bijgebruik horen je platen toch niet onder water te staan?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:29 schreef Paralectic het volgende:
Het open en dicht doen van de koelkast.
Kortom ; gebruik
Ik heb gekeken en ze heeft boven die groentenla een gaatje zitten. Ik heb hier wat water in gegoten om te kijken of het wegloopt maar het blijft helemaal zitten. Ook het prikken met dat rode pinnetje dat er inhangt lost niets op.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:30 schreef gargamel het volgende:
Condensvorming doordat warme lucht van buiten de koelkast in de koelkast stroomt bij openen en sluiten + een slechte afwatering onderin de koelkoest. Bij mij zit een opening om het vocht af te voeren aan de binnenkant/achterkant, bij jou ook? Wellicht zit dit gaatje verstopt.
Sloop hem er dan maar uit ,wellicht bakje op het compressor gedeelte vol vol of vol met meur wat niet kan verdampenquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:17 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik heb gekeken en ze heeft boven die groentenla een gaatje zitten. Ik heb hier wat water in gegoten om te kijken of het wegloopt maar het blijft helemaal zitten. Ook het prikken met dat rode pinnetje dat er inhangt lost niets op.
Bakje bovenop zit volquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:19 schreef Life2.0 het volgende:
bij mij ook, zit vast iets verstopt maar hij doet het nog
quote:
kut, het is een inbouwquote:
Die sluit in de regel lekker af (rubbers eromheen ) en dan kan hij zijn condens slecht kwijtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |