abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119054276
Hallo allemaal!

Ik en mn vriendin zijn op zoek naar woonruimte in Den Haag.
Nu zitten we op websites als Funda en Pararius te zoeken en zien we vaak dat de betere woningen komen van de website: duinzigt.nl

Veel van deze woningen lijken te mooi om waar te zijn, dus vandaar de vraag: zijn er mensen met ervaring van Duinzigt Woonservice; Zo ja: Zou je er iets over kunnen vertellen?

Thanks in advance
pi_119054404
Ik kan mij vergissen, maar zijn dat geen serviceflats/woningen?
pi_119054631
Uhh... Nee, er staat zelfs op de website dat ze ook verhuren aan studenten (met evt. borgstelling ouders/verzorgers)
  zaterdag 10 november 2012 @ 15:47:59 #4
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_119055139
Je betaalt 40 euro inschrijfkosten, inschrijving telt voor 1 jaar
Als ze wat vinden betaal je 1 maand huur aan Duinzigt als courtage
Dit staat los van evt. borg die je betaalt aan de verhuurder die varieert van 1-3 maanden huur.

Al met al best prijzig, maar als je het er voor over hebt heb je vaak wel snel een woning.
Pas wel op, als je toezegt een woning te huren en je alsnog bedenkt zit je aan een maand huur en een maand huur voor Duinzigt vast!!
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
pi_119181669
Yep.. Ik had zeer snel een woning via hen. Redelijk betaalbaar, maar ... slecht onderhouden.
Gelukkig kwam hun servicemonteur wel altijd snel. Vrees dat het onderhoud meer aan de eigenaar dan aan Duinzigt lag, maar voelde me door hen iig niet gehoord.

Later een groter huis gehuurd, in een betere wijk en qua prijs scheelde het niet veel (via metterwoon)
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
pi_119201663
Via hun een aantal jaar in een appartement gewoond, over het algemeen tevreden. Ze zijn duur, vergeleken met een "normale" woningcorporatie, maar je kan via hun wel snel aan een huis komen.

Service vond ik goed, paar dingen die kapot gingen/waren werden snel gerepareerd.

Minpunten komen voort uit het feit dat ze ae als tussenpersoon functioneren, en je niet weet wie dat is. In ons geval bleek dat een eigenaar te zijn die geen VVE betaalde, moeilijk uit te leggen aan je buren. En later brieven van een curator omdat de eigenaar failliet werd verklaard, overigens is de afhandeling daarvan door Duinzigt afgehandeld.
pizdabolkin.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')