SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Leren lezen? waar heb ik gezegd dat twente goed speelt? Ik zei dat Levante niet voetbalde.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanwege bovenstaande wil je toch net doen alsof het niet waar is wat Stef zegt? Weet je uberhaupt wel wat je zelf uitkraamtquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]![]()
Soms weet je met echt te verbazen. En ik vraag me echt af hoe jij in de maatschappij functioneert.
Heb je thuis niks te vertellen en wil je het hier allemaal van je af schrijven?
Als Twente zo goed is wat jij beweert dan moet je ook van Levante kunnen winnen toch?quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Leren lezen? waar heb ik gezegd dat twente goed speelt? Ik zei dat Levante niet voetbalde.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heracles heeft meer ziel dan dat pauper clubje uit Enschede iig.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:23 schreef SoldMayor het volgende:
Heracles Almelo!!![]()
Overtoom, Gourye, Duarte.
Blijft de vraag waar ik lovend over twente ben....... En zijn we dus geen stap verder.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
Vanwege bovenstaande wil je toch net doen alsof het niet waar is wat Stef zegt? Weet je uberhaupt wel wat je zelf uitkraamt?
Almelo is ook de mooiste stad! immers is deze legende er geborenquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heracles heeft meer ziel dan dat pauper clubje uit Enschede iig.
Na deze OP weet ik iig wel over wie je het hebt jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ik vind gewoon leuk om te zien dat als iemand meld dat ie een willekeurig merk telefoon/computer/tv/console etc. gaat halen dat veel trieste mannetjes haten, maar jezelf aftrekken op een spel is blijkbaar wel normaal, deze hele reeks is al kapot. Het haten om de meest achterlijke dingen, en het zijn vaak nog dezelfde hobbyloze lui die constant zeiken op alles, behalve dat van hunzelf.
dus ja dan maar een kneus
Wil Heerenveen zich even in de hoek verder gaan schamenquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
Haha die OP en TT.
Wat een gezeik, als iedereen dat nu even door heeft en ook dat het echt nergens om gaat.
Waarom ben je lovend over Twente? Iedere keer als ze ook maar iets van tegenstand hebben gehad hebben ze punten laten liggen. Als jij dan te dom bent om dat niet in te zien dan zegt dat toch heel veel over jou.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Blijft de vraag waar ik lovend over twente ben....... En zijn we dus geen stap verder.
Ach joh, Twente heeft een fantastisch team bij elkaar gekocht, een geweldige technische staf bij elkaar gekocht en een fantastisch stadion gekocht. Nu er nieuwe supporters zijn zit het ook nog eens helemaal vol!!!quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heracles heeft meer ziel dan dat pauper clubje uit Enschede iig.
Wie ben jij nou weer?quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ach joh, Twente heeft een fantastisch team bij elkaar gekocht, een geweldige technische staf bij elkaar gekocht en een fantastisch stadion gekocht. Nu er nieuwe supporters zijn zit het ook nog eens helemaal vol!!!
Lees de zin nog eens door. Schrijf hem anders eerst een keer over, en lees hem dan nog eens.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom ben je lovend over Twente? Iedere keer als ze ook maar iets van tegenstand hebben gehad hebben ze punten laten liggen. Als jij dan te dom bent om dat niet in te zien dan zegt dat toch heel veel over jou.
Doen ze het slecht?quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wil Heerenveen zich even in de hoek verder gaan schamen
Oke Teun.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Lees de zin nog eens door. Schrijf hem anders eerst een keer over, en lees hem dan nog eens.
Nou aangezien je net doet alsof het niet waar is, moet het dat wel zijn hequote:Op zaterdag 10 november 2012 14:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Blijft de vraag waar ik lovend over twente ben....... En zijn we dus geen stap verder.
DIT IS TOCH DE NORMALE MANIER VAN DOEN TEGENWOORDIG HIER?quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke Teun.
Ga nu maar weer snel weg als het je hier niet bevalt.
Kijk wij trollen elkaar ten minste nog over PSV en Ajax. Teun schijnt serieus te menen dat Twente ook maar iets voorstelt die worden gewoon weer 3de of 4de aan het einde van de rit.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou aangezien je net doet alsof het niet waar is, moet het dat wel zijn he
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou aangezien je net doet alsof het niet waar is, moet het dat wel zijn he
Ah je hebt niks meer te zeggen? Duidelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |