Dat cosmeticabedrijf schijnt Inglot te zijnquote:Een bestuurslid van kankerfonds Quality of Life Gala heeft ruim zeshonderdduizend euro afkomstig uit de pot van het goede doel in eigen zak gestoken. Hij stopte het geld onder meer in het cosmeticabedrijf van zijn vrouw, zo meldt De Telegraaf vanochtend.
De man sluisde het geld naar een stiekem geopende bankrekening vermomd als schenkingen aan ziekenhuizen, schrijft persbureau Novum. De penningmeester, een vriend van de man, was op de hoogte. Hij geloofde dat de man het verduisterde geld weer zou terugbetalen. De verdachte zou het geld nodig hebben gehad omdat hij in financiële problemen was gekomen.
De plundering kwam eind vorig jaar aan het licht. De stichting deed kort geleden aangifte. Inmiddels is een groot deel van het gestolen geld teruggevorderd. Justitie heeft de zaak in onderzoek. Zowel de verdachte als de penningmeester is na de ontdekking afgezet als bestuurder.
Quality of Life Gala zamelt jaarlijks geld in voor onderzoek naar kinderkanker. In totaal is in de afgelopen tien jaar zo’n dertien miljoen euro opgehaald.
Whutquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Dat cosmeticabedrijf schijnt Inglot te zijn
Yup, deze dame (de linker dus he, die rechter gaat voor man doorquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Wij hebben hier ook al een Opa Bokma stijl in omloop (van de strip Dirk Jan)quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:58 schreef Mss het volgende:
Overigens heb ik gisteren op dat feest wel een Duitse versie van Gangnam Style gehoord
Lekker veel geld verdienen met veel te dure make-up die betaald is van gejat geld dat naar kindertjes met kanker hoort te gaan. Goed bezig wel.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yup, deze dame (de linker dus he, die rechter gaat voor man door)
[ afbeelding ]
Dat de make-up te duur is boeit me in deze niet zo, het hele verhaal er omheen is natuurlijk wel zwaar bizar. Hoe triest ben je dan als je zoiets doet en dan overal lachend en trots op de foto gaat staanquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Lekker veel geld verdienen met veel te dure make-up die betaald is van gejat geld dat naar kindertjes met kanker hoort te gaan. Goed bezig wel.
Bayern style met een sample van 'Hello' erdoorheen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:58 schreef Mss het volgende:
Overigens heb ik gisteren op dat feest wel een Duitse versie van Gangnam Style gehoord
Hmm, das best ziekquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:42 schreef Incantrix het volgende:
Mir! Ranzig man
Oh, echt, ik ben soms zķ dom.. Telefoon meldt dat er een mailtje binnen is: er staat Job opening - blablabla enz.
Dus ik: Job Opening? Wie de fuck is Job Opening en wat is dat voor een belachelijke naam?
...
Oh wacht
Ter verdediging: ik werd wakker van die melding, dus mijn hoofd sliep nog. But still![]()
Ben je nog sjaggo?quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik voel me al kut en dan van die mensen die de godganse dag vragen of je chaggo bent, of je boos bent en dat je moet lachen. Flikker gewoon op
Ohgod ja carnavalquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja![]()
En vandaag is de 11-11 fietstocht. Ik zit dus lekker binnen![]()
Ja volgens mij was het die jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bayern style met een sample van 'Hello' erdoorheen?
Hmm, das nie fijn neequote:Op zaterdag 10 november 2012 14:51 schreef Diconnected het volgende:
I need a jobbbbbZorgverzekering gaat nu ook op mijn rekening, dus ik hou nu 0 euro per maand over
Hier hetzelfde. Gelukkig is het niet blauw.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:12 schreef megamandy het volgende:
Wat is met fok aan de hand? Hele slechte lay out op mijn mobiel
SQ ik moest van de week nog aan je denken met je diner, ze hadden Boston Vissoep op de TU
ook mobiel of ook op je computer?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Gelukkig is het niet blauw.
Mobiel.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
ook mobiel of ook op je computer?
Oh wat kut zegquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:52 schreef Mss het volgende:
Ik kreeg net telefoon van mijn moeder, dat mijn vader is opgenomen in het ziekenhuis. Dus als een malle richting Limburg, maar uiteraard zit álles tegen. Metro's en trams rijden niet. Trein heeft vertraging dus ik weet niet of ik mijn aansluiting in Eindhoven ga halen.
Shit Mss! Is het heel ernstig?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:52 schreef Mss het volgende:
Ik kreeg net telefoon van mijn moeder, dat mijn vader is opgenomen in het ziekenhuis. Dus als een malle richting Limburg, maar uiteraard zit álles tegen. Metro's en trams rijden niet. Trein heeft vertraging dus ik weet niet of ik mijn aansluiting in Eindhoven ga halen.
Ik hoop dat t niets ernstigs is, sterkte chickquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:52 schreef Mss het volgende:
Nee, ze zitten wel aql helemaal ingepakt enzoquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mss, wat ontzettend rot, sterkte!
Mir, heb jij de lakjes al verzonden? Zo niet, dan heb ik nog een vraagje.
Oooh, ok. Want ik was bij de Action, en bij ons hadden ze die lippemmbalsem-poppetjes niet meer. Dus ik dacht, als jouw Action die wel heeft kunnen we dat er nog bij gooien. Maar dat is dan ws niet handig.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee, ze zitten wel aql helemaal ingepakt enzo
Dat is schrikken. Sterkte meis, en probeer daar veilig aan te komen, dat is wat telt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:12 schreef Mss het volgende:
Mja hij is opgenomen met hartklachten. Opgehaald door ambulance, zwaailicht, hartfilmpje dit dat alles.
Ik zal van de week ff koekeloerenquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oooh, ok. Want ik was bij de Action, en bij ons hadden ze die lippemmbalsem-poppetjes niet meer. Dus ik dacht, als jouw Action die wel heeft kunnen we dat er nog bij gooien. Maar dat is dan ws niet handig.
He bah. Nogmaals sterkte.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:12 schreef Mss het volgende:
Mja hij is opgenomen met hartklachten. Opgehaald door ambulance, zwaailicht, hartfilmpje dit dat alles.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik zal van de week ff koekeloeren
Heel veel sterkte mss.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:12 schreef Mss het volgende:
Over wit is ie echt vetquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://swatchesandwhatnot(...)ze-its-trap-eze.html
Meh. Misschien hoef ik hem toch niet...
ja nee jij wordt bedankt! Nu moet ik die wet2straight hebben hč?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:56 schreef Lindytje het volgende:
Zoveel zuupen dat je de volgende dag flauwvalt tijdens het nierken. Een faal op zoveel fronten
Oh, en ik vond nog een mooie op fb: Sterkte meid! Ik stuur je bij deze een lieve krachtgedachte.
Dafuq?
Wait whut? Das nie goe gekkie!quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:56 schreef Lindytje het volgende:
Zoveel zuupen dat je de volgende dag flauwvalt tijdens het nierken. Een faal op zoveel fronten
Oh, en ik vond nog een mooie op fb: Sterkte meid! Ik stuur je bij deze een lieve krachtgedachte.
Dafuq?
Oh jeetje mop, dat is behoorlijk schrikken ja! Hopelijk valt het mee of kunnen ze er iets aan doen ofzoquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:52 schreef Mss het volgende:
Ja, graag gedaan he!quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja nee jij wordt bedankt! Nu moet ik die wet2straight hebben hč?
En dafuq@ je faalactie![]()
Sukkel.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:56 schreef Lindytje het volgende:
Dafuq?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hehe handig!
Maar ik mag niks zeggen, want mijn ontbijt was chicken tonight om half 6
Ik heb ook nog choco pepernoten en wafels en chips en en ...quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn pak is op en ik zit er nog over na te denken om de bokkepootjes open te maken maar misschien moet ik maar stoppen
vreetavondenquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb ook nog choco pepernoten en wafels en chips en en ...
Ik wil gewoon vreten
Ik ben m'n nagellak stash aan het reorganiseren en checken of ze niet ingedikt zijn en dan meteen ff de flessenhalsjes afdoen met remover.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vreetavonden
ik ben nu ff huis wat aan het opruimen en beetje schoonmaken en daarna gaat game erin
Ik heb net ook nog wat lakjes in swaptopic gegooidquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben m'n nagellak stash aan het reorganiseren en checken of ze niet ingedikt zijn en dan meteen ff de flessenhalsjes afdoen met remover.
Kutwerk
DOE HET!quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:13 schreef Sharana_LV het volgende:
VERDEURIE IK WIL NOG MEER KOEKJES NEMEN :/
Nailsupplies.us?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:18 schreef Lindytje het volgende:
Chicks, quick question.. niet transdesign, maar.... Ik ben die andere site alweer vergeten
omnom bokkepootjonsquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
done
MAAR EEN HALF PAK, MEER NIET!
Jepquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:20 schreef Diconnected het volgende:
Lindyyyy heb je m'n PM gehadddddd?
oke dan doe ik ze ff appon naar jequote:Op zaterdag 10 november 2012 21:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
JepKijk er denk ik morgen effe naar. Kun je misschien even foto's sturen van in en uit? Anders moet ik vet veel googlen
Is primaquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
oke dan doe ik ze ff appon naar je
Ik ookquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:25 schreef Mirjam het volgende:
Ermahgerd ik wil alles eten wat los en vast zit
Tangled!!quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:29 schreef megamandy het volgende:
Tangled![]()
Zit een liedje in wat mij aan het liedje van Ursula laat denken
Hoe lang ben je nou al onderwegquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zo, we zitten met z'n 5en in een kleine kutkia
Goede vraag die je daar stelt! Eens even denken....quote:
ja, moet volgens mij wel kunnenquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goede vraag die je daar stelt! Eens even denken....
How about donderdag?
We waren werst van eersel naar Boxtel en nu weer terug naar Eindhoven. Logicaquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoe lang ben je nou al onderweg
Sukkel ik zei toch dat je m moest nemenquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:36 schreef Diconnected het volgende:
En nou heb ik verdomme niet die groene gekocht van de Hema![]()
Dalijk zijn de projecties al uitquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
We waren werst van eersel naar Boxtel en nu weer terug naar Eindhoven. Logica
Ja I know. Morgen maar halen ofzoquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sukkel ik zei toch dat je m moest nemen
zo schattigquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://pinterest.com/pin/204069426836756566/
![]()
![]()
Het ergste is dat een goede vriend van ons met die voornaam een gillende showhomo is, dus ik dacht even dat dat zijn nieuwe artiestennaam was ofzoquote:
Lachgasquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://pinterest.com/pin/204069426836756566/
![]()
![]()
Het was heel tofquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Leuk!
Wij willen met collega's misschien vrijdag gaan
oh, da's fijn zeg!quote:
wij 4, dus da's herkenbaarquote:Op zondag 11 november 2012 14:05 schreef Dwyn het volgende:
Oh en wij hebben ook nog twee verjaardagen in december
ik zit net voor de kerst en is inderdaad niet heel leukquote:Op zondag 11 november 2012 14:07 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Lijkt mij echt niet leuk om in december jarig te zijn
Ja precies. En mijn ma precies op de 25e.quote:Op zondag 11 november 2012 14:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zit net voor de kerst en is inderdaad niet heel leuk
Al hoef ik 'm dit jaar niet meer te vieren want dan is de wereld net vergaan
Ik vier het vaak ook helemaal niet omdat het toch klote plannen is, iedereen is druk met voorbereiden voor kerst enzo en ik ben om de een of andere reden ook vaak ziek op mijn verjaardag, dus das ook niet echt heel gezellig
quote:Op zondag 11 november 2012 14:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Nadeel van de nieuwe Maybelline foundation volgens Lipglans: als je de dop er vergeet op te doen kun je het pompje per ongeluk indrukken waardoor het gaat lekken in je toilettas als je 'm mee neemt.
GOEDEN REVIEUW JONGUH!
ik wel hoor, want Pasenquote:Op zondag 11 november 2012 14:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja precies. En mijn ma precies op de 25e.
Ik ben rond Pasen jarig maar dat viert niemand
quote:Op zondag 11 november 2012 14:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Nadeel van de nieuwe Maybelline foundation volgens Lipglans: als je de dop er vergeet op te doen kun je het pompje per ongeluk indrukken waardoor het gaat lekken in je toilettas als je 'm mee neemt.
GOEDEN REVIEUW JONGUH!
ja, echt he...quote:Op zondag 11 november 2012 14:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Dus dat zij faalt is een nadeel aan het product. Juistem.
D'aaaw! Die heb ik nooit gemaakt. Ik knutselde elk jaar een kleurplaat in elkaar waarbij je de steen opzij kon rollen/schuiven oid, want Jezus was opgestaan.quote:Op zondag 11 november 2012 14:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik liep overigens vroeger ook als mini kind heel trots rond met mijn zelfgemaakte Palm Pasen stok die we dan vanuit de kerk/school aan zieke mensen gingen brengen![]()
[ afbeelding ]
![]()
Met broodhaantje
Hehehehe, daar heb ik dan nog nooit van gehoordquote:Op zondag 11 november 2012 14:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
D'aaaw! Die heb ik nooit gemaakt. Ik knutselde elk jaar een kleurplaat in elkaar waarbij je de steen opzij kon rollen/schuiven oid, want Jezus was opgestaan.
RIP aan de nabestaandenquote:
Kaasquote:Op zondag 11 november 2012 15:30 schreef Incantrix het volgende:
Blokjes jonge kaas in hun zakje mieteren
Of een lekker blokje Philadelphiaquote:Op zondag 11 november 2012 15:30 schreef Incantrix het volgende:
Blokjes jonge kaas in hun zakje mieteren
Je doet een Priem!quote:Op zondag 11 november 2012 15:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb honger....
Eens kijken wat ik ga eten... ik dacht dat het rond 12 uur was, maar het is iets later zag ik net
En heb dus nog niks op vandaag
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
Denk dat het wel goed is je horizon te verbreden en buiten dat wat je kent te kijkenquote:Op zondag 11 november 2012 16:21 schreef Diconnected het volgende:
Hm ik ben een stageplek aan het zoeken. Nu zit ik te denken om te mailen naar m'n oude middelbare school om te vragen of er nog plek is voor een stagair. Aan de ene kant heb ik zoiets van 'leuk, oude middelbare, ken veel mensen, sfeer is leuk enz enz.' Maar aan de andere kant, misschien is het juist beter om naar een andere school te kijken. Al is het wel 5 jaar geleden dat ik op die school zat, dus er zullen wel dingen veranderd zijn en ik wil stagelopen bij de VMBOers want die trekken me meer dan de HAVO/VWO. Dus is toch anders soort van. Maar nu zit ik in dubio.En ik moet voor 1 december een stageplek hebben anders word je geplaatst door de HvA zelf en dan kom ik straks ergens in Lutjebroek
.
Hier hetzelfde.quote:
Geen idee, men kwam er net mee thuis en ze zijn het nu aan het maken.quote:Op zondag 11 november 2012 17:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Aanbieding van de appie he?
Eetse!
quote:Op zondag 11 november 2012 18:03 schreef Mirjam het volgende:
Gisteravond gelakt, nu al twee nagels gechipt
Zoeen Twilight lakje, maar met de essence topcoat. Het lakje hiervoor was ook al in 1 dag gechipt, had ook de essence topcoat.quote:
Matig.quote:Op zondag 11 november 2012 18:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Zoeen Twilight lakje, maar met de essence topcoat. Het lakje hiervoor was ook al in 1 dag gechipt, had ook de essence topcoat.
Ik denk dat ik maar weer naar Seche Vite ga
Ik heb 8 back-ups geloof ik van m'n topcoatquote:Op zondag 11 november 2012 18:08 schreef IJsdraakje het volgende:
En fail. Denken dat je top-en basecoat bijna op zijn en er bij het opbergen van de nieuwe achter komen dat je backups nu backups hebben.
Mwehehehe.quote:Op zondag 11 november 2012 18:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb 8 back-ups geloof ik van m'n topcoat.
Ja, en soms geef ik nog wel eens een potje weg als mensen zeggen dat ze nooit hun nagels lakken "want het duurt zo lang". Hier bitch, nu niet meer! Lakken die nagels!quote:Op zondag 11 november 2012 18:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwehehehe.
Gelukkig komt het toch wel op.
Omnomquote:Op zondag 11 november 2012 18:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Godsamme zeg, wat bestaan er toch een goeie (lees: lekkere) langharig tuig mannen!
Net bij de Albert Heijn, zou er zo een beschuitje mee gaan eten zeg
quote:Op zondag 11 november 2012 18:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, en soms geef ik nog wel eens een potje weg als mensen zeggen dat ze nooit hun nagels lakken "want het duurt zo lang". Hier bitch, nu niet meer! Lakken die nagels!
quote:Op zondag 11 november 2012 18:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Godsamme zeg, wat bestaan er toch een goeie (lees: lekkere) langharig tuig mannen!
Net bij de Albert Heijn, zou er zo een beschuitje mee gaan eten zeg
Oh dat doe ik ook inderdaadquote:Op zondag 11 november 2012 18:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, en soms geef ik nog wel eens een potje weg als mensen zeggen dat ze nooit hun nagels lakken "want het duurt zo lang". Hier bitch, nu niet meer! Lakken die nagels!
quote:
Ja man, echtquote:
quote:Op zondag 11 november 2012 19:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Zoiets IJs?
[ afbeelding ]
Teken jij ze echt? Ik veeg met potlood eroverheen en kleur ze dan als het ware in waar mijn haartjes zelf zitten, aangezien die er wel zijn maar veel te licht.
Nah, ook inkleuren. Maar het licht daar is nogal klote, dus dan líjken ze aardig te zitten, maar NOOOOO.quote:Op zondag 11 november 2012 19:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Zoiets IJs?
[ afbeelding ]
Teken jij ze echt? Ik veeg met potlood eroverheen en kleur ze dan als het ware in waar mijn haartjes zelf zitten, aangezien die er wel zijn maar veel te licht.
ik word er steeds handiger in moet ik zeggenquote:Op zondag 11 november 2012 19:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, ook inkleuren. Maar het licht daar is nogal klote, dus dan líjken ze aardig te zitten, maar NOOOOO.
en wat bedoel je met "het licht is daar nogal klote?quote:Op zondag 11 november 2012 19:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, ook inkleuren. Maar het licht daar is nogal klote, dus dan líjken ze aardig te zitten, maar NOOOOO.
quote:Op zondag 11 november 2012 19:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en wat bedoel je met "het licht is daar nogal klote?
Ben je ergens blijven slapen soms?
Oh die had ik al door bijquote:Op zondag 11 november 2012 19:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en wat bedoel je met "het licht is daar nogal klote?
Ben je ergens blijven slapen soms?
quote:Op zondag 11 november 2012 19:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Godsamme, ik kan merken dat het een tijd geleden is dat ik een potlood gebruikte voor m'n wenkbrauwen, ze zitten voor geen meter.(Maar het is makkelijker om voorgenoemde potlood gewoon te laten liggen ipv te slepen met poeders en kwasten.
)
ja ik dacht het ook al, maar zat ook te denken aan in huis rondslepen van slaapkamer naar woonkamer voor goed licht ofzoquote:
M'n date van woensdag pakte erg goed uit.quote:Op zondag 11 november 2012 19:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja ik dacht het ook al, maar zat ook te denken aan in huis rondslepen van slaapkamer naar woonkamer voor goed licht ofzo
Maaruh, het was een gezellig weekend dus voor IJsje
quote:Op zondag 11 november 2012 19:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Dit zijn wel briljante wenkbrauwen trouwens:
[ afbeelding ]
Zijn we allemaal uitgenodigd voor de bruiloft?quote:Op zondag 11 november 2012 19:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n date van woensdag pakte erg goed uit.
[..]![]()
Feestjes.quote:Op zondag 11 november 2012 19:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zijn we allemaal uitgenodigd voor de bruiloft?
Mghehehehequote:Op zondag 11 november 2012 19:26 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb zo van die fijne vriendenik vind een gozer leuk enzo, en contact is leuk en gezellig. Heb daar NIEMAND wat over verteld, en gisteravond bij beste vriend thuis en toen zat ik dus met gozer te appen. Dus die moeder vraagt van 'Laur, met wie ben jij zo gezellig aan het doen?
' dus ik: euh vriendin
en vervolgens iedereen(dus vriend, zijn vriendin, pa en ma) OEEEEEEH DAT IS B.
En ik werd roooood mijn god
En zo ging dat dus het komende uur door. Komt z'n broer thuis met vriendin die dus met B. uit waren geweest en die zeggen dus ook doodleuk: 'We hebben geprobeerd B. voor je mee te nemen maar hij moest vroeg op!' Ik weer rood natuurlijk
Ja was heel fijn.
Maar tof joh, leuke gozer ook zo te zien aan zijn FBquote:
ja datquote:
En hij vindt m'n nagellakding lollig.quote:Op zondag 11 november 2012 19:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar tof joh, leuke gozer ook zo te zien aan zijn FB
Die ik leuk vind of?quote:Op zondag 11 november 2012 19:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat
Maar da's dus een gast uit die vriendengroep begrijp ik?
Houdenquote:Op zondag 11 november 2012 19:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En hij vindt m'n nagellakding lollig.
ja die je leuk vindt, (en hij jou?)quote:
Nu nog wel jaquote:Op zondag 11 november 2012 19:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En hij vindt m'n nagellakding lollig.
Hij weet nog niet hoeveel ik nou eigenlijk heb, maar hij is niet afgeschrikt door m'n rek.quote:Op zondag 11 november 2012 19:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nu nog wel ja
Hahahahaha!
Maar tof tof tof!
quote:Op zondag 11 november 2012 19:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij weet nog niet hoeveel ik nou eigenlijk heb, maar hij is niet afgeschrikt door m'n rek.
En ik zit ook echt de hele tijd met een goofy smile.
Naja hij is meer een goede vriend van de broer van mijn beste vriendquote:Op zondag 11 november 2012 19:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja die je leuk vindt, (en hij jou?)
Ik zou gaan voor bad, maar ik ben ook de laatste tijd beetje anti feestboekquote:
Handen boven water houden jonge!quote:Op zondag 11 november 2012 19:35 schreef Mss het volgende:
Ja maar dan heb je toch natte handen, dat werkt toch niet?
handdoek bij het bad hangen en goed voorbereiden met alle spullen in de buurt om je electronica droog te houdenquote:Op zondag 11 november 2012 19:35 schreef Mss het volgende:
Ja maar dan heb je toch natte handen, dat werkt toch niet?
Ik schuif de wasmand altijd naar het bad toe, tafeltje.quote:Op zondag 11 november 2012 19:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
handdoek bij het bad hangen en goed voorbereiden met alle spullen in de buurt om je electronica droog te houden
Prima tochquote:Op zondag 11 november 2012 19:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Naja hij is meer een goede vriend van de broer van mijn beste vriendMaar ik ken hem al best lang, hij zat op dezelfde school, alleen 2 klassen hoger.
En naja hij heeft gezegd dat ie mij ook leuk vind ja, maar dat ie rustig aan wil doen. Prima, ik heb geen haast
quote:Op zondag 11 november 2012 19:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik schuif de wasmand altijd naar het bad toe, tafeltje.
Of de tvquote:Op zondag 11 november 2012 19:37 schreef Mirjam het volgende:
En vooral niet je telefoon in bad laten vallen!
Daarom pak ik altijd m'n oude iPod.quote:Op zondag 11 november 2012 19:37 schreef Mirjam het volgende:
En vooral niet je telefoon in bad laten vallen!
Bad.quote:Op zondag 11 november 2012 19:40 schreef Mss het volgende:
Ik ga in bad, zonder telefoon. Ik durf het anders gewoon niet aan, ik ken mezelf
sloop het bad niet hequote:Op zondag 11 november 2012 19:40 schreef Mss het volgende:
Ik ga in bad, zonder telefoon. Ik durf het anders gewoon niet aan, ik ken mezelf
Mental image van een gifje dat ik hier niet mag postenquote:Op zondag 11 november 2012 19:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
sloop het bad niet he
En kijk ook uit voor jezelf, niet uitglijden, douchekranen van de muur trekken en zulks
proest!quote:Op zondag 11 november 2012 19:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mental image van een gifje dat ik hier niet mag posten![]()
Dank u.quote:Op zondag 11 november 2012 19:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mental image van een gifje dat ik hier niet mag posten![]()
je bedoelde niet tubgirl?quote:Op zondag 11 november 2012 19:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ah, jij hebt 'm nu ook?Met dat zeepbakje?
welke dan wel? IK WEET HET NIET EN WIL HET WETEN NUUUUUUUUquote:
Zeepbakje? Loop ik achter?!quote:Op zondag 11 november 2012 19:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ah, jij hebt 'm nu ook?Met dat zeepbakje?
ZOEKEN KRENG!quote:
Jep.quote:Op zondag 11 november 2012 19:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Hadden jullie dit topic al gezien?
Ik heb echt hardop moeten lachen om sommige posts van Fokkers en FF![]()
FB / Gelukt Fusionfreak is nu -Hakuna- geworden.
quote:Op zondag 11 november 2012 19:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zal ik jou eens effe lekker in je bek schijten?
ik had 'm wel al eerder onder die nieuwe naam gespot en duidelijk herkend als FF, maar had dit topic nog niet gezien.quote:
Of heb je al poep? POEP IN JE HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOFD!!!!!quote:Op zondag 11 november 2012 19:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zal ik jou eens effe lekker in je bek schijten?
quote:Op zondag 11 november 2012 19:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Of heb je al poep? POEP IN JE HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOFD!!!!!
Ik kan de titel van dat nummer over honden (en met name de haat tegen hondenquote:
Ow, euhm, ik weet ook niet hoe die heet..quote:Op zondag 11 november 2012 19:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik kan de titel van dat nummer over honden (en met name de haat tegen honden) niet meer vinden...
![]()
Heerlijke muziek
Stoepetegels, hopen stront.... NOOIT NEEM IK EEN HONT!quote:Op zondag 11 november 2012 19:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ow, euhm, ik weet ook niet hoe die heet..
En iddvlekken in je nek
Ze staan er niet bij stil dat je je ook aan niet-gebruikelijke beestjes kan hechten? Lomp wel.quote:Op zondag 11 november 2012 19:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ohai!
Waarom is het zo dat als je kat dood is iedereen meeleeft en wanneer er een geit dood is mensen achterlijke grapjes moeten maken? Vind ik stom en ik ben er ook een beetje triest van dattie dood is :-/
Is je geit dood??quote:Op zondag 11 november 2012 19:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ohai!
Waarom is het zo dat als je kat dood is iedereen meeleeft en wanneer er een geit dood is mensen achterlijke grapjes moeten maken? Vind ik stom en ik ben er ook een beetje triest van dattie dood is :-/
Geitenquote:Op zondag 11 november 2012 19:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ohai!
Heb je grote geiten of van die mini's? En wat zielig, gewoon omgevallen waarschijnlijk?quote:Op zondag 11 november 2012 20:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Een van de drie is dood ja, Bepje was dolverliefd op dat beest! En ik gok dat het gewoon ouderdom was, het beest was niet ziek ofzo..
Zo oud joh! Wow! Nou in die tijd ga je je helemaal wel hechten aan beestjes jaquote:Op zondag 11 november 2012 20:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Geiten kunnen zo'n 15 a 20 jaar worden. Deze had al geen tanden meer, de precieze leeftijd wisten we niet aangezien zn vorige eigenaar overeleden is.
Aaaahquote:
DAT WORDT MUILEN EN BATSEN JONGEquote:Op zondag 11 november 2012 19:27 schreef Diconnected het volgende:
Maar blijkbaar heeft hij dus wel aan iemand van hun(gok broer van vriend) zitten vertellen over mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |