SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw leven is perfectquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:01 schreef Ro-ald het volgende: [..] Nu ben ik je manager,held en agent
![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:03 schreef Angel-Joy het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Jouw leven is perfect
Ze vind me toch te oud,of weet ik veel.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:08 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
je moet hem op zijn minst een kans geven
quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:14 schreef Angel-Joy het volgende:
Hou gewoon op joh, neem FOK! niet zo serieus
Schatjeeeequote:
anders belde ik pz ff voor je op die wilt wel naast je liggenquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nah ik ga toch de hele dag in bed liggen.
Uhuuu.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:21 schreef Angel-Joy het volgende:
Alleen zijn is best leuk.
Maar je alleen/eenzaam voelen is wat minder.
Doe maar nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:20 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
anders belde ik pz ff voor je op die wilt wel naast je liggen
Hoe is het beeeeeeb?quote:
mijn kloppende lid niet willenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe ik niet aan.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:23 schreef Ro-ald het volgende:
Snow gewoon alcohol kopen dan is het een stuk leuker
quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
mijn kloppende lid niet willenVieze lurkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Mooiquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Goed hoorik ga zo seizoen 2 van GoT weer kijken. Met jouuuu?
Gezellig doe ze maar de groetjesquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mooija ga ik ook in maart weer doen denk ik voor het 3e seizoen
Ook goed hierzo leeell en dv zien, morgen Hypooooo
Zal ik doenquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gezellig doe ze maar de groetjes
Omg het is 101112
Ik heb geen zolderkamerquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alle lichten zijn toch al uit in jouw zolderkamer?
Snow de brugtrolquote:
Tof!quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]!
Neeeh de helft van een boerderij, supergrote tuin
Oh, wat ben je voor FOK!ker danquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb geen zolderkamer![]()
Heb er wel een,maar daar slaap ik niet in.
Zwembad laten bouwenquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]!
Neeeh de helft van een boerderij, supergrote tuin
quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh, wat ben je voor FOK!ker dan
Kwartier verder op. Huis is altijd in mijn familie geweest dus we kopen het huis over van mijn oma. Naast ons woont mijn verre-oom gevalquote:
Oke chill toch?quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kwartier verder op. Huis is altijd in mijn familie geweest dus we kopen het huis over van mijn oma. Naast ons woont mijn verre-oom geval
lobbi schatquote:
Combineer dat samen niks doen met vodka.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:08 schreef Angel-Joy het volgende:
Wodka
Een vriendin komt langs, en dan samen gaan we niks doen. Yeej![]()
quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Combineer dat samen niks doen met vodka.
Wat voor vodka ga je halen eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:49 schreef Ro-ald het volgende:
Zo maar eens even douchen. Dan naar de slijterij wodka halen en peuken.
Nee, ik ben 5.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat wat je bent toch al een grote meid of niet?
Nee, ik ga naar een kinderfeestje vanavond met iemand anders :Squote:Op zaterdag 10 november 2012 13:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah, blijf je vriendinnetje ook logeren?
Ga je in de keuken kijken van McDonalds?quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik ga naar een kinderfeestje vanavond met iemand anders :S
Het heet Players.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor vodka ga je halen eigenlijk?
ja man spongebob is fucking grappig om te kijekn als je stoneddbentquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga een flauwe comedy kijkenis toch leuk als je stoned bent?
Ja ik moet even kijken welke ik ga downloadenquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga een flauwe comedy kijkenis toch leuk als je stoned bent?
Leuke filmquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ik moet even kijken welke ik ga downloaden
Vanavond ga ik sowieso 'The Social Network' kijken op TV.
Ja had hem in de bios gezien is al weer een tijd geleden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Leuke film
Download: Tenacious D and the pick of destinyx1000000
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja had hem in de bios gezien is al weer een tijd geleden.
Oke even opzoeken op imdb ofzo
1ste ken ik al.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:54 schreef Geo4kant het volgende:
Pineapple Express
Role Models
Super Bad
Cabin in the woods
laatste is goedquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
1ste ken ik al.
2de volgens mij ook.
Cabin in the woods volgens mij niet
Super Bad ken je ook wel.. zo niet dan die kijken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
1ste ken ik al.
2de volgens mij ook.
Cabin in the woods volgens mij niet
Super Bad ken ik inderdaad.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Super Bad ken je ook wel.. zo niet dan die kijken.
Ja ook alquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:56 schreef Geo4kant het volgende:
21 jump streetmaar heb je ook vast gezien
Dat weet ik ook welquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:01 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
nee meer actie, jr zoekt dus comedy?
Erotischebcomedy? dan raad ik 2 girls 1 cup aan
Die lijkt ze zo vies dat ik die niet eens ga kijken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:01 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
nee meer actie, jr zoekt dus comedy?
Erotischebcomedy? dan raad ik 2 girls 1 cup aan
quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:06 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn vriendin en ik hebben een nieuwe trend bedacht: nickelson jurk!!!
Wie wil het zien?
Konijnenvlees.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb je konijn al in de vriezer liggen voor kerst.
Wat mooi!quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
¤15 mag je het overkopen
[ afbeelding ]
Zelf gemaakt met een vuilniszak en tape, bont moet er nog op
kinkyquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
¤15 mag je het overkopen
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
¤15 mag je het overkopen
[ afbeelding ]
ik moest lachenquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
¤15 mag je het overkopen
[ afbeelding ]
konijnenvlees is best lekkerquote:
Haha, is goedquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:17 schreef Ro-ald het volgende:
A-J zet het in het topic wat draag jij vandaag?
Nee, zo zuur.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
konijnenvlees is best lekker
waar was jij dan de afgelopen dagenquote:
Bij mijn oma.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:20 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
waar was jij dan de afgelopen dagen
was wel lekker rustig hier in de SCquote:
zie je nou wel dat jij ALLES zou raken, ik bedoel je neukt zelf de oma van appelquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Bij je andere oma dan? Want ik had je oma nog geneukt.
Foei.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:20 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
was wel lekker rustig hier in de SC
Weet ik, ze liet de video zien.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Bij je andere oma dan? Want ik had je oma nog geneukt.
doen we wel hoorquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:21 schreef Angel-Joy het volgende:
Gedaan.
Beter komen jullie me redden als mensen me uitlachen
sssstttttquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:21 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
zie je nou wel dat jij ALLES zou raken, ik bedoel je neukt zelf de oma van appel
weg gaan en niet terug komenquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:23 schreef AppelCake het volgende:
Zal ik een koekje pakken of naar de wc gaan...
Dat is de vraag...
Nee.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:23 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
weg gaan en niet terug komen
echt waarquote:
ga dan op de computerquote:
Nee man mijn sterrenbeeld is maagdquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:57 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ben ook weegschaal, van alle sterrenbeelden is dat wel echt de domste naam
Ik ben een stier.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weegschaal, hoezo?
Gvd, waarom doet FOK! zo raar
o ja die was ik ff vergetenquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee man mijn sterrenbeeld is maagd
jij bent echt een mongooltje héquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:58 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben een stier.
Even kijken of we bij elkaar passen.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Doei, zo kan ik niet FOK!kenrot site.
Ben ik weer.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:26 schreef pannenkoekeneter het volgende:
het is stil hier ...... AJ , Roald? Appel?
weeniequote:Op zaterdag 10 november 2012 16:39 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ben ik weer.
En waarom zeg je mijn naam als laatst?
is wel grappig spel eerste keer was beetje eng maar als je weet hoe het moet schrik je niet meer. gewoon proberenquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:51 schreef AppelCake het volgende:
Iedereen van mijn klas praat de hele tijd over slenderman, is dat spel echt zo eng?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:57 schreef pannenkoekeneter het volgende:
hoor net leuke mop op de radio
Wat is jehova getuige in het chineesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is jehova getuige in het chineesKlinkt zo alsof het bij Patrick Kicken vandaan komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Wat is jehova getuige in het chineesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edits doen het bij mij wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ಥ_ಥquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:03 schreef Ro-ald het volgende:
AppelCake wat ben je toch ook een mongooltje he?
Dissenquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:04 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je heel slecht bent in dissen.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:59 schreef Geo4kant het volgende:
Laatst is een Chinese vriend van mij gestorven..hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
Ik wil een psycholoog worden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:07 schreef Ro-ald het volgende:
AppelCake heb jij wel een toekomst? Omdat je je nu al als een mongooltje gedraagt?
quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Denk eerder dat jij een psycholoog nodig hebt.
OH SNAP!quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Denk eerder dat jij een psycholoog nodig hebt.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Geen kusjes, haat aan jullie allemaal.
Oke zussie.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij moet gewoon oprotten, niemand moet je
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij moet gewoon oprotten, niemand moet je
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Geen kusjes, haat aan jullie allemaal.
hij had het over AJ denk ikquote:
haat dat als mijn ouders dat doenquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:21 schreef Rockiejj het volgende:
Oh fijn.. Moeders belde net dat ik alleen moet eten, en binnen 25 minuten..
Dat word een ei bakken haha.
Hij ís speciaal.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Geef hem nou geen afkorting want dan voelt ie zich speciaal.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Geef hem nou geen afkorting want dan voelt ie zich speciaal.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:14 schreef Taexon het volgende:
Goede avond!
Dillemma dillemma, kan niet kiezen waar ik vanavond wil uit gaan in de buurt
Hoezo noemen ze je dik dan?quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:24 schreef Angel-Joy het volgende:
Rot ouders
Mag vanavond niet weg omdat ik een grote mond had.
Ja vind je het gvd gek als ze me telkens dik noemen, en mijn stiefvader begint iedere keer weer over dat mijn kont te "vol" is voor een Aziaat
Flikker op
Geen flauw idee, vooral mijn moeder altijd: je bent best dik. Ze zei het ook tegen mijn exquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoezo noemen ze je dik dan?![]()
Jammer dat je niet weg kan
jij... dik?quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:24 schreef Angel-Joy het volgende:
Rot ouders
Mag vanavond niet weg omdat ik een grote mond had.
Ja vind je het gvd gek als ze me telkens dik noemen, en mijn stiefvader begint iedere keer weer over dat mijn kont te "vol" is voor een Aziaat
Flikker op
Ik vind het raar dat ze het zeggen,want jij bent absoluut niet dikquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geen flauw idee, vooral mijn moeder altijd: je bent best dik. Ze zei het ook tegen mijn ex![]()
Word er helemaal gek van, dus vanavond had ik er wat van gezegd, en nu zijn ze boos.
Ja wtf denken zij
Zoek hulp ofzo
dat is dus ook wat ik dachtquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat ze het zeggen,want jij bent absoluut niet dik
Uhm.. als vader zijnde zie je echt wel je dochters kont hoorquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:31 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jij... dik?
jou ouders moet echt die stront uit hun ogen halen >_<
en een te volle kant kan bijna niet.... mooie volle billen:D:D:D
en waarom kijkt jou pa überhaupt naar jou kont
nee maar toch waarom zou je als pa een oordeel gaan geven over je dochters kontquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Uhm.. als vader zijnde zie je echt wel je dochters kont hoorlijkt me raar om alleen maar naar der hoofd te kijken als ze op afstand staat
Ja idd, ik snap het ook niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:31 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jij... dik?
jou ouders moet echt die stront uit hun ogen halen >_<
en een te volle kant kan bijna niet.... mooie volle billen:D:D:D
en waarom kijkt jou pa überhaupt naar jou kont
Gewoon laten gaan joh. Vraag zijn jullie chagrijnig hebben jullie wel seks of zo?quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja idd, ik snap het ook niet.
En het is mijn stiefvader, dus nog raarder eigenlijk
En ze zeggen ook: over 2 jaar ben je super dik dit dat, kijk naar wat je eet.
Ja uh, ik sport ook super veel dus
Ik zei tegen mijn stiefvader: kijk gvd naar jouw vrouw ipv naar mij.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon laten gaan joh. Vraag zijn jullie chagrijnig hebben jullie wel seks of zo?
ja dan is het inderdaad nog raarderquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja idd, ik snap het ook niet.
En het is mijn stiefvader, dus nog raarder eigenlijk
En ze zeggen ook: over 2 jaar ben je super dik dit dat, kijk naar wat je eet.
Ja uh, ik sport ook super veel dus
respectquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zei tegen mijn stiefvader: kijk gvd naar jouw vrouw ipv naar mij.
Daarom mag ik vanavond niet weg
quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zei tegen mijn stiefvader: kijk gvd naar jouw vrouw ipv naar mij.
Daarom mag ik vanavond niet weg
omdat het kanquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:34 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nee maar toch waarom zou je als pa een oordeel gaan geven over je dochters kont
Mijn moeder is 1.53 en weegt 50 kg, dus volgens mij is ze gewoon jaloers.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ja dan is het inderdaad nog raarder
hebben ze zelf wel een gezond postuur?
want mijn ouders flipten hem ook omdat ik begonnen ben met krachttraining in combinatie met een voedingsschema.
van een beetje chips en cola word je heus niet dik![]()
Sinds ik ben begonnen met bulken/krachttraining probeert me moeder me zo vol mogelijk met pasta en bende te proppenquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ja dan is het inderdaad nog raarder
hebben ze zelf wel een gezond postuur?
want mijn ouders flipten hem ook omdat ik begonnen ben met krachttraining in combinatie met een voedingsschema.
van een beetje chips en cola word je heus niet dik![]()
Vraag ik me ook dagelijks af.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]Maar ik begrijp echt niet waarom ze dat zeggen
ik 10 kilo in 10 wekenquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Sinds ik ben begonnen met bulken/krachttraining probeert me moeder me zo vol mogelijk met pasta en bende te proppen
Voedings schema wat ik had gemaakt zit ik telkens dik overheen dus dat zit wel goed!
ps.. in 8 weken nu 6KG erbijen geen vet te zien
lijkt me echt kut als ze werkelijk over alles wat te zeggen hebbenquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vraag ik me ook dagelijks af.
Ze kraken me altijd af, school, werk, vrienden, uiterlijk.
Ach ja joh, doe maar, kan me toch niks meer schelen
Naja heb geluk dat de vriend van me ma vroeger heel veel bodybuilding wedstrijden enzo heeft gedaanquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:43 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik 10 kilo in 9 weken
ook aan het bulken vet is 1 of 2 procent omhoog gegaan. ben wel jaloers dat jou ouders je supporten doen die van mij niet echt
Mag ik een copy van jouw eetschema?quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naja heb geluk dat de vriend van me ma vroeger heel veel bodybuilding wedstrijden enzo heeft gedaandus hij weet precies wat ik nodig heb!
![]()
Doe jij ook aan shakes enzo of dat niet?
en ps hoeveel weeg je eigenlijk? 70 nu hier ik stop bij 75,, wil op 75 blijven hangen (ben 1.78)
ik weeg 76quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naja heb geluk dat de vriend van me ma vroeger heel veel bodybuilding wedstrijden enzo heeft gedaandus hij weet precies wat ik nodig heb!
![]()
Doe jij ook aan shakes enzo of dat niet?
en ps hoeveel weeg je eigenlijk? 70 nu hier ik stop bij 75,, wil op 75 blijven hangen (ben 1.78)
Kusquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vraag ik me ook dagelijks af.
Ze kraken me altijd af, school, werk, vrienden, uiterlijk.
Ach ja joh, doe maar, kan me toch niks meer schelen
Jawel, maar wat heb ik daaraan joh, ik luister niet eens meer naar ze, 5 jaar lang super onzeker geweest door ze, en laatste jaar ook door mijn ex. Sinds 1 week ofzo voel ik me helemaal top, ben trots op mezelf, en wat de andere zeggen, kan me niks meer schelen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:44 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
lijkt me echt kut als ze werkelijk over alles wat te zeggen hebben
heb jij dan niet dat de bom gewoon een keer gaat barsten en dat je echt een keer goed boos word?
Kom naar Almere ik heb een fles drankquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wie houdt me gezelschap vanavond?
Ik mag het huis toch niet uit jonguhh.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kom naar Almere ik heb een fles drank
goedzoquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jawel, maar wat heb ik daaraan joh, ik luister niet eens meer naar ze, 5 jaar lang super onzeker geweest door ze, en laatste jaar ook door mijn ex. Sinds 1 week ofzo voel ik me helemaal top, ben trots op mezelf, en wat de andere zeggen, kan me niks meer schelen.
Gewoon stiekem gaan YOLO?quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik mag het huis toch niet uit jonguhh.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:52 schreef FL_Freak het volgende:
Ro-ald, klim gewoon door het bovenraam bij A-J net zoals in de films en verstop onder het bed als haar ouders binnenlopen.
Precies, gewoon een foto van mezelf posten in een vuilniszak, boeiendquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:51 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
goedzo
moet je nooit onzeker laten maken door anderen
serieus 5 jaar? dam das best lang
quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:52 schreef FL_Freak het volgende:
Ro-ald, klim gewoon door het bovenraam bij A-J net zoals in de films en verstop onder het bed als haar ouders binnenlopen.
wauw eerst wil je pa je niet en dan is je stiefpa een viezerik die te veel naar je billen kijktquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Precies, gewoon een foto van mezelf posten in een vuilniszak, boeiend
Ja, ik woonde eerst bij mijn opa&oma omdat mijn biologische vader mij ook niet wou, gezellige familie heb ik hea
Om thuis bier te zuipen en te FOK!ken?quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mooie bodem opgebouwd voor vanavond
Jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Om thuis bier te zuipen en te FOK!ken?
Echt hea.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:56 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
wauw eerst wil je pa je niet en dan is je stiefpa een viezerik die te veel naar je billen kijkt![]()
ach herken het wel, mijn ouders hebben iedere dag ruzie. en als het niet met mekaar is dan wel met mij, en mijn pa is niet zo iemand die eventjes een beetje boos is... nee hoor. hij trapt en gooit van alles kappot en gaat mij lopen bedreigen en me helemaal uitschelden dat ik een mislukkeling ben die later niks bereiktquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:56 schreef Angel-Joy het volgende:
Lol, mijn ouder hebben nu ruzie met elkaar
Zoek hulp ofzo, gvd wat kinderachtig.
Zal even kijken of ik hem hier nog heb of dat die bij me pa thuis ligtquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mag ik een copy van jouw eetschema?
Nice! en een beetje vet mag, vooral nu je krachttraining doet kan dat geen kwaad want als het goed is gaat dat er zo weer vanafquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik weeg 76
begin wel een beetje een buikje te krijgen, maja tis winter houd in het voorjaar een stevige cut richting de 10% denk ik
ik heb gewoon een goed voedingsschema en neem 1 x per dag whey
wat is jou BF?
ben trouwens precies 1.80
8.5 met dat gewicht..... dan ben je nog wel aardig buff manquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zal even kijken of ik hem hier nog heb of dat die bij me pa thuis ligt
Wel is het veel slimmer om zelf een schema te maken want het ligt er ook aan wat je lekker vind!
Zelf eet ik bijvoorbeeld 2x op een dag al brinta omdat ik het heerlijk vind, andere mensen walgen ervan.
En in dat schema van mij zit ook 3x per dag een halve liter shake waarvoor je allemaal poeder en bende moet kopen dus weet niet of je er veel aan hebt!
Als je zelf een schema wilt maken staan er hier heel veel guides en anders kan je daar ook makkelijk mensen vragen of ze een beetje kunnen helpen: http://forum.dutchbodybuilding.com/
[..]
Nice! en een beetje vet mag, vooral nu je krachttraining doet kan dat geen kwaad want als het goed is gaat dat er zo weer vanaf. Let wel op dat je niet te veel vet krijgt dan moet je even minderen met bulken.
BF zat verleden week op 8,5% ik zal het deze week weer even bij de sportschool goed laten meten!
Ik neem dan zelf 3x op een dag een weightgainer zit ook veel eiwitten nog in en gooi per shake een hele banaan erdoorheerlijk!
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:00 schreef Bendoe het volgende:
Ik ben met mijn vrienden maar zit te FOK!kenWat
Bazinquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik drink mijn pa's bacardi lemon, dat zou hem leren.
neem al 2x per dag Brinta, is ook zoiets en meestal pastaquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:01 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
8.5 met dat gewicht..... dan ben je nog wel aardig buff man
3 x per dag weightgainer is veel te duur, mijn advies is neem havermout of iets met rijst.
Gewoon hele fles opdrinken, heeft hij lekker niks, klootzakquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
BazinIk begin al een beetje aangeschoten te raken
2 halve liters bier en nu bezig met een glas rum gemixed met sinaasappelsapquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon hele fles opdrinken, heeft hij lekker niks, klootzak
Hoeveel heb je al op dan?
lekker, eet smakelijkquote:
brinta is simpele carbs havermout zijn complexe, je zal je dus wat langer vol voelen met havermoutquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
neem al 2x per dag Brinta, is ook zoiets en meestal pasta
met een weightgainer emmer van 4.4 kilo doe ik denk ongeveer 2,5 maand.. en dat is 45 euro
Kan het makkelijk betalen op het moment dus is geen probleem
Verwacht stiekem ook wel als deze emmer op is (had voorheen kleine verpakking) dat ik dan al bijna of eventueel al kan stoppen met bulken en me shakes uit me patroon kan halen
Alcoholist.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
2 halve liters bier en nu bezig met een glas rum gemixed met sinaasappelsap
Opzicht als je me ziet zou je dat bodyfat percentage ook niet zeggen, ben helemaal niet breed ofzo... heb hier nog wel vage foto van afgelopen jaarquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:01 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
8.5 met dat gewicht..... dan ben je nog wel aardig buff man
\
Klopt maar ik eet heel veel pasta en volkorenbrood dus de complexe carbs zitten bij mij per dag ook wel goed!quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:08 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
brinta is simpele carbs havermout zijn complexe, je zal je dus wat langer vol voelen met havermout
pasta is inderdaad ook lekker makkelijk spul. eet ik ook iedere dag
Nice ass, mag ik zijn nummer?quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Opzicht als je me ziet zou je dat bodyfat percentage ook niet zeggen, ben helemaal niet breed ofzo... heb hier nog wel vage foto van afgelopen jaar
[ afbeelding ]
(let niet op die kont in beeld)
Ben nu wel stukkie breder dan daar.. dit was in meiwas toen net met kracht begonnen.
beter keertje in de lente regelen dan!quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:11 schreef Ro-ald het volgende:
Taexon ik wil wel een keer skimboarden met jou
Ja is goed lijkt me tof!quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
beter keertje in de lente regelen dan!
Binnenkort ga ik een nieuwe simpele rails maken, bouwtekening ligt klaar
je bent wel een beetje ecto daarquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Opzicht als je me ziet zou je dat bodyfat percentage ook niet zeggen, ben helemaal niet breed ofzo... heb hier nog wel vage foto van afgelopen jaar
[ afbeelding ]
(let niet op die kont in beeld)
Ben nu wel stukkie breder dan daar.. dit was in meiwas toen net met kracht begonnen.
Ps. waar ergens in het land woon je? aangezien ik half Nederland af ga soms voor skimboard plekjesquote:
Almerequote:Op zaterdag 10 november 2012 19:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ps. waar ergens in het land woon je? aangezien ik half Nederland af ga soms voor skimboard plekjes
Klopt dat ecto is nu gelukkig ook wel een stuk minderquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
je bent wel een beetje ecto daar
ach ja we beginnen bijna allemaal als ecto, ik vind persoonlijk dat ik nog steeds ecto ben xDquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt dat ecto is nu gelukkig ook wel een stuk minder
Ach so, ken bij Zeewolde wel een goeie spot alleen de mensen daar mogen me niet meer zoquote:
Ik vind mezelf ook nog net een beetje te hoorquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:15 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ach ja we beginnen bijna allemaal als ecto, ik vind persoonlijk dat ik nog steeds ecto ben xD
Hahaha ja is goed.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach so, ken bij Zeewolde wel een goeie spot alleen de mensen daar mogen me niet meer zo![]()
Had er ook nog 1 vlak bij Almere, ik ga eens rondvragen onder andere skimboarders waar dat okeweer waszal zo wel het plekje posten
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |