nee, gewoon iets stoms als trekhaakverlichting. Maar het lukt maar niet om het juiste afdichtrubbertje te vinden, ook deels omdat het niet een enkele dikke meeraderige kabel is maar een aantal losse snoertjes. Als iemand me vooraf gezegd had dat het zo lastig zou zijn had ik heel hard gelachen, maar ik ben al twee maanden bezig met verschillende rubbertjes, tape en kit en ik krijg het maar niet dicht.quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:47 schreef Charged het volgende:
Sikaflex 221.
Edit....
Is het voor speakerkabels naar de portieren of iets anders?
Zuid limburg, ik denk dat dat een eindje uit de buurt is. Toch bedankt voor je aanbod, vooral dat heldere inzicht klinkt nuttig.. Ik ga zo eens een kacheltje in de auto zetten zodat hij echt droog wordt want met dit weer lukt dat ook niet goed. En dan maar eens met sikaflex aan de slag. Ik denk dat een kitachtig materiaal het beste werkt omdat het gat ten opzichte van de kabels relatief groot is.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:09 schreef Charged het volgende:
Zou ook kunnen idd,behoorlijk elastisch.
CafeRoker,in welke regio woon je?
Indien dichtbij kan ik wel wat afleveren,heb de 221,vloeibare pakking en wat helder inzicht in huis.
nee hoor, dat is nou het mooie er vanquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:57 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Vloeibare pakkingMoet je daar geen geklemd vrijwel naadloos oppervlak voor hebben?
Mits geen erg groot gat.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
nee hoor, dat is nou het mooie er van
Geweldig spul dit, mijn kentekenplaatverlichtingslampje (!) zit er mee vast aan mn bumper, en idd dit plakt behoorlijk goed, denk wel dat je het daar dicht mee krijgt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:13 schreef Ridocar het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik zelf ook, wordt niet hard, dicht goed af. Kneed een beetje om de afdichting, klaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |