Ah ik was schijnbaar niet de enigequote:Op vrijdag 9 november 2012 14:37 schreef speknek het volgende:
Ik weet dat dit het software topic is, maar wat is er toch in hemelsnaam aan de hand met de windows 8 pro hybrids. Ze zouden eind oktober uitkomen, maar we zijn nu drie weken later en er ligt nog steeds niets in de winkels, noch heeft enig respectabele hardware site een daadwerkelijke review over de belangrijkste merken geschreven. Ik zie dat morgen de Sony DUO uit zou komen, maar dat is net degene waar niemand op zit te wachten. Het lijkt wel alsof ze allemaal hun keutel weer aan het intrekken zijn, wat is er mis met Windows 8 dat niet bekend wordt?
Je kunt eeuwig blijven wachten op een nieuwe processor-architectuur. Na Haswell heeft Intel ook alweer Broadwell, Skylake en Skymont gepland.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:30 schreef xminator het volgende:
Wanneer worden die haswell processors verwacht dan? Die zullen vast ook reteduur zijn in het begin.
zolang er nog een desktop mode inzit zal linux de underdog blijven...quote:Op zondag 11 november 2012 15:15 schreef PalmRoyale het volgende:
Interessant artikel over Win8.
http://mollyrocket.com/casey/stream_0004.html
Na het lezen van het artikel (en de vooruitziende blik van Valve) vind ik het niet zo vreemd dat Steam voor Linux nu in de beta test fase zit. Als de voorwaarden waaronder software in de Windows app store verkocht mag worden niet veranderen dan kan gaming op Linux wel eens heel groot gaan worden.
Dat zal wel meevallen. Apple heeft met iOS ook absolute controle over het complete ecosysteem en dat is al sinds 2007 een onaangetast systeem.quote:Op zondag 11 november 2012 15:15 schreef PalmRoyale het volgende:
Daarnaast is het gewoon heel eng dat MS de enige distributeur van software voor de Metro interface is en dat zij de voorwaarden bepalen. Het zou me niks verbazen als dat ze in de nabije toekomst weer een class action lawsuit in de EU oplevert. Ze leren het ook echt nooit.
hoezo niet verplicht als je standaard boot zit je in de metroquote:Op zondag 11 november 2012 15:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Apple heeft met iOS ook absolute controle over het complete ecosysteem en dat is al sinds 2007 een onaangetast systeem.
Bovendien is Metro niet verplicht om te gebruiken, zowel voor ontwikkelaars als gebruikers. De oude klassieke desktop is nog volledig zoals eerst, met complete vrijheid om welke software dan ook te installeren.
Wat een dom artikel is dat zeg. Microsoft gaat echt geen grote games buitensluiten door een regeltje in de policy. Ontzettend slecht gespeculeer.quote:Op zondag 11 november 2012 15:15 schreef PalmRoyale het volgende:
Interessant artikel over Win8.
http://mollyrocket.com/casey/stream_0004.html
Na het lezen van het artikel (en de vooruitziende blik van Valve) vind ik het niet zo vreemd dat Steam voor Linux nu in de beta test fase zit. Als de voorwaarden waaronder software in de Windows app store verkocht mag worden niet veranderen dan kan gaming op Linux wel eens heel groot gaan worden.
Daarnaast is het gewoon heel eng dat MS de enige distributeur van software voor de Metro interface is en dat zij de voorwaarden bepalen. Het zou me niks verbazen als dat ze in de nabije toekomst weer een class action lawsuit in de EU oplevert. Ze leren het ook echt nooit.
niet verplicht as in: je hoeft je niet aan de metro regels te houden, alleen develop je dan wel voor de desktop mode in windows 8, en kom je niet in de windows 8 storequote:Op zondag 11 november 2012 15:28 schreef redboyke het volgende:
[..]
hoezo niet verplicht als je standaard boot zit je in de metro
als je iets zoekt dan zit je in de metro
die metro word wel door je strot geduwd anders hadden ze het vast wel als optie beschikbaar gemaakt die je zelf kunt aanvinken.
als je geen touchescreen hebt moet da ding er gewoon niet komen klaar
Hoezo? Op iOS en OS X werkt het toch ook zo?quote:Op zondag 11 november 2012 16:04 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet veel van Windows weet omdat ik sinds eind jaren 90 vrijwel alleen maar Linux draai. Ik gebruik Windows alleen voor de TomTom en andere shit die niet op Linux werkt.
Maar dan zijn er dus een paar opties.
1 - MS gooit de hele app store open (en dus ook voor gratis software).
2 - Anderen mogen software voor Metro ook verspreiden (onder hun eigen voorwaarden).
3 - Ontwikkelaars kiezen er voor om alleen voor de klassieke desktop te ontwikkelen.
Conclusie, die hele app store is 1 grote faal.
nee, wat is er overigens mis met het tweede plaatje ?quote:Op zondag 11 november 2012 21:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Staan linkjes / iconen in fok met Internet Explorer 10 en Windows 8 bij jullie ook de verkeerde plek?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mis de preview knopquote:Op zondag 11 november 2012 22:01 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, wat is er overigens mis met het tweede plaatje ?
zo te zien is het tekstvak en het grijze vlak achter de PI's niet lekker uitgelijnd..quote:Op zondag 11 november 2012 22:01 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, wat is er overigens mis met het tweede plaatje ?
oh...nou ja, de preview knop heb ik ook gewoonquote:Op zondag 11 november 2012 22:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik mis de preview knopen het staat niet gecentreerd
naja de preview knop staat vlak voor de invoer knop
Ik denk dat het zoiets inderdaad geweest zal zijn.quote:Op zondag 11 november 2012 22:13 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
oh...nou ja, de preview knop heb ik ook gewoon
en als ik naar compatibility mode switch heb ik hetzelfde gedrag als bij jou, dus ik denk dat je compatibility mode moet uitzetten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |