abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120073504
Oh en apenstaartje lukt ook niet om te typen, dan krijg ik een ".

EDIT:
Dit is al opgelost nu

[ Bericht 25% gewijzigd door Skillstorm op 08-12-2012 14:26:09 ]
pi_120075701
Jesus Christus wat een klote besturingssysteem! Nog erger dan Apple en dat zegt genoeg.
Volgende week ga ik dit snoepje kopen:

Met standaard Wi8 pro erop helaas. Wi7 erop zetten zorgt voor allerlei problemen met drivers etc. beweerde de verkoper. Heeft iemand van jullie dit al eens gedaan? Levert dit echt zoveel problemen op?
pi_120075886
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 15:37 schreef overflow- het volgende:
Wi7 erop zetten zorgt voor allerlei problemen met drivers etc. beweerde de verkoper.
Wat een dikke bullshit :')

Overal waar Windows 8-drivers voor zijn, zijn ook Windows 7-drivers beschikbaar. Die verkoper kunnen ze maar beter naar huis sturen.
pi_120076008
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 15:43 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Wat een dikke bullshit :')

Overal waar Windows 8-drivers voor zijn, zijn ook Windows 7-drivers beschikbaar. Die verkoper kunnen ze maar beter naar huis sturen.
Oh mooi om te lezen. Dus als ik er 7 op zet levert dat volgens jou helemaal geen problemen op?
pi_120076181
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 15:46 schreef overflow- het volgende:

[..]

Oh mooi om te lezen. Dus als ik er 7 op zet levert dat volgens jou helemaal geen problemen op?
Idd.
pi_120076276
Waarom zou je het preventief weren?
pi_120076419
quote:
Jesus Christus wat een klote besturingssysteem! Nog erger dan Apple en dat zegt genoeg.

[ afbeelding ]

Met standaard Wi8 pro erop helaas. Wi7 erop zetten zorgt voor allerlei problemen met drivers etc. beweerde de verkoper. Heeft iemand van jullie dit al eens gedaan? Levert dit echt zoveel problemen op?
Ja gast, die heb ik dus NET binnen vandaag.

Download gewoon windows Shell en geen probleem, je hebt Start menu back.
pi_120078572
Ik probeer te upgraden naar W8 via deze website https://www.windowsupgradeoffer.com/nl-NL, maar er wordt gevraagd om zo'n code waarmee je moet bewijzen dat je geen bot bent en deze wordt elke keer afgekeurd. Waarschijnlijk een domme bug, maar er staat nu boven dat mijn account is geschorst. Toen ik het opnieuw probeerde met een ander emailadres (de eerste keer had in mijn serial niet bij de hand) kreeg ik de melding dat ik niet in aanmerking kom, terwijl mijn laptop 17 september is aangeschaft. Kutsysteem dus, want ik heb gewoon recht op die update.

Iemand een idee hoe er toch door te komen?
"I can accept failure. I can not accept not trying."
pi_120079956
Misschien even Microsoft bellen, want het lijkt me dat je wel gewoon recht hebt op die update van ¤15.
  zaterdag 8 december 2012 @ 18:10:38 #250
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_120080025
quote:

[ afbeelding ]

Ik heb die laptop ook (15.6" model) en die werd gewoon geleverd met Windows 7, daar zijn dus zat drivers voor te vinden. Ik heb er nu Windows 8 op staan en dat werkt overigens heerlijk. :)
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_120080053
Dankzij die bug van de media center upgrade toch maar mooi gratis Pro.
Ik wist wel dat ik ooit beloond zou worden voor het kopen van twee legale Vista licenties.
Verder na wat tweaken is het net zoals Win7 bij mij en nooit meer die Metro interface of apps en shit; behalve als ik het per se zelf wil openen wat ik dus niet wil.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_120080274
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:13 schreef Skillstorm het volgende:
Mja, kutzooi. Elke keer als ik boot zie ik nu een error menu met W8 en W7 Setup. Ik moet natuurlijk op de W8 klikken, maar dit is niet fijn booten zo elke keer. Er ging iets vreselijk fout toen ik W7 probeerde te installeren.
gewoon even naar configuratiescherm/systeem/geavanceerde instellingen/opstarten en daar het bootmenu uitschakelen
pi_120080325
quote:
Jesus Christus wat een klote besturingssysteem!
want ? :)
pi_120084194
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:21 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

want ? :)
Waarom niet? Die klote Windows knop die steeds dat irritante venster opent als je er op drukt. Kom op is gwn niet te doen. Wanna be Apple :r
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:10 schreef Reemi het volgende:

[..]

Ik heb die laptop ook (15.6" model) en die werd gewoon geleverd met Windows 7, daar zijn dus zat drivers voor te vinden. Ik heb er nu Windows 8 op staan en dat werkt overigens heerlijk. :)
Aah mooi. En bevalt ie een beetje? B-)
pi_120084268
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 20:21 schreef overflow- het volgende:

[..]

Waarom niet? Die klote Windows knop die steeds dat irritante venster opent als je er op drukt. Kom op is gwn niet te doen. Wanna be Apple :r
:') Hoe lijkt die Metro-interface op iets van Apple :')?
pi_120084366
quote:

[..]

Wanna be apple? lolwut? Jij hebt echt geen idee waar je over praat, of wel?

Als je dat venster niet nodig hebt dan heb ik een tip voor je: de windows knop gewoon NIET indrukken :')
People assume too much.
pi_120084432
quote:

[..]

dan druk je er toch niet op :?
pi_120090032
Ik draai nu ook Windows 8 op mijn normale PC. Het ziet er heel goed uit en het switcen tussen apps is goed en mooi gedaan.

Ik vind alleen het aanbod in de app-store erg bedroevend. Als er al een app is die doet wat je wil dat de app doet dan is ie of betaald of alleen beschikbaar voor de desktop-omgeving.

Ik zoek nu vooral een torrent app en een app om Google Music mee af te spelen.
pi_120090228
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 december 2012 22:37 schreef Roolio het volgende:

Ik vind alleen het aanbod in de app-store erg bedroevend.
Dan heb je waarschijnlijk je instellingen niet goed ingesteld.
pi_120090608
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 22:41 schreef editoor het volgende:

[..]

Dan heb je waarschijnlijk je instellingen niet goed ingesteld.
Oh, dat zou misschien kunnen. Wat moet ik waar aanpassen dan?
pi_120090803
quote:
5s.gif Op zaterdag 8 december 2012 22:50 schreef Roolio het volgende:

[..]

Oh, dat zou misschien kunnen. Wat moet ik waar aanpassen dan?
Start de appstore op. Beweeg je muis naar het rechterkant van het scherm. Dan krijg je een menu en ga dan naar instellingen --> Voorkeuren. "Makkelijker maken om apps te vinden in mijn voorkeurstalen" moet dan op nee staan.
pi_120090912
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 22:54 schreef editoor het volgende:

[..]

Start de appstore op. Beweeg je muis naar het rechterkant van het scherm. Dan krijg je een menu en ga dan naar instellingen --> Voorkeuren. "Makkelijker maken om apps te vinden in mijn voorkeurstalen" moet dan op nee staan.
Ja dank je, ik zat na jouw opmerking al even rond te kijken en heb die instelling nu veranderd. Ik merk alleen nog geen verschil. Als ik op 'torrent' zoek dan krijg ik nog steeds maar 6 resultaten.
pi_120090940
Ik vind de mail en berichten app trouwens heel mooi!
pi_120126703
quote:
Mooie machine. Ik hou van het design.
pi_120128167
quote:
14s.gif Op zondag 9 december 2012 21:51 schreef Computerfluisteraar het volgende:

[..]

Mooie machine. Ik hou van het design.
Yeah, het draait Skyrim ook op Medium en High zonder problemen. :)
pi_120130797
Ja hoor, de drivers van VirtualBox zijn natuurlijk weer incompatible met Windows 8... :')
pi_120131607
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:50 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ja hoor, de drivers van VirtualBox zijn natuurlijk weer incompatible met Windows 8... :')
gelukkig zit hyper-v standaard in mijn versie van windows 8.

of bedoel je dat je windows 8 niet in virtual box kunt installeren ? wel de laatste versie ? 4.2.2 of hoger ?

[ Bericht 8% gewijzigd door het_fokschaap op 09-12-2012 23:23:17 ]
pi_120139154
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:06 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

gelukkig zit hyper-v standaard in mijn versie van windows 8.

of bedoel je dat je windows 8 niet in virtual box kunt installeren ? wel de laatste versie ? 4.2.2 of hoger ?
Nee inderdaad, ik draai hier nog 4.1.18. Effe upgraden :P
pi_120168817
Vandaag die PC gehaald met 8 erop. HELP wat een gedrocht van een systeem. Hopelijk wordt Microsoft zo hard geboycot dat ze iedere 8 klant een gratis 7 versie gaan bieden. Welke idioot haalt het in z'n bolle hoofd om zoiets moois als 7 zo zwaar te verkrachten met zo'n gedrocht?? 8)7 8)7 :|W :|W
pi_120168953
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:43 schreef overflow- het volgende:
Vandaag die PC gehaald met 8 erop. HELP wat een gedrocht van een systeem. Hopelijk wordt Microsoft zo hard geboycot dat ze iedere 8 klant een gratis 7 versie gaan bieden. Welke idioot haalt het in z'n bolle hoofd om zoiets moois als 7 zo zwaar te verkrachten met zo'n gedrocht?? 8)7 8)7 :|W :|W
ja, want je kan helemaal niks meer wat je in windows 7 kon :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')