Wat een dikke bullshitquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:37 schreef overflow- het volgende:
Wi7 erop zetten zorgt voor allerlei problemen met drivers etc. beweerde de verkoper.
Oh mooi om te lezen. Dus als ik er 7 op zet levert dat volgens jou helemaal geen problemen op?quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat een dikke bullshit
Overal waar Windows 8-drivers voor zijn, zijn ook Windows 7-drivers beschikbaar. Die verkoper kunnen ze maar beter naar huis sturen.
Idd.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:46 schreef overflow- het volgende:
[..]
Oh mooi om te lezen. Dus als ik er 7 op zet levert dat volgens jou helemaal geen problemen op?
Ja gast, die heb ik dus NET binnen vandaag.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:37 schreef overflow- het volgende:
Jesus Christus wat een klote besturingssysteem! Nog erger dan Apple en dat zegt genoeg.
Volgende week ga ik dit snoepje kopen:
[ afbeelding ]
Met standaard Wi8 pro erop helaas. Wi7 erop zetten zorgt voor allerlei problemen met drivers etc. beweerde de verkoper. Heeft iemand van jullie dit al eens gedaan? Levert dit echt zoveel problemen op?
Ik heb die laptop ook (15.6" model) en die werd gewoon geleverd met Windows 7, daar zijn dus zat drivers voor te vinden. Ik heb er nu Windows 8 op staan en dat werkt overigens heerlijk.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:37 schreef overflow- het volgende:
Jesus Christus wat een klote besturingssysteem! Nog erger dan Apple en dat zegt genoeg.
Volgende week ga ik dit snoepje kopen:
[ afbeelding ]
Met standaard Wi8 pro erop helaas. Wi7 erop zetten zorgt voor allerlei problemen met drivers etc. beweerde de verkoper. Heeft iemand van jullie dit al eens gedaan? Levert dit echt zoveel problemen op?
gewoon even naar configuratiescherm/systeem/geavanceerde instellingen/opstarten en daar het bootmenu uitschakelenquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:13 schreef Skillstorm het volgende:
Mja, kutzooi. Elke keer als ik boot zie ik nu een error menu met W8 en W7 Setup. Ik moet natuurlijk op de W8 klikken, maar dit is niet fijn booten zo elke keer. Er ging iets vreselijk fout toen ik W7 probeerde te installeren.
want ?quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:37 schreef overflow- het volgende:
Jesus Christus wat een klote besturingssysteem!
Waarom niet? Die klote Windows knop die steeds dat irritante venster opent als je er op drukt. Kom op is gwn niet te doen. Wanna be Applequote:
Aah mooi. En bevalt ie een beetje?quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik heb die laptop ook (15.6" model) en die werd gewoon geleverd met Windows 7, daar zijn dus zat drivers voor te vinden. Ik heb er nu Windows 8 op staan en dat werkt overigens heerlijk.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:21 schreef overflow- het volgende:
[..]
Waarom niet? Die klote Windows knop die steeds dat irritante venster opent als je er op drukt. Kom op is gwn niet te doen. Wanna be Apple
Wanna be apple? lolwut? Jij hebt echt geen idee waar je over praat, of wel?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:21 schreef overflow- het volgende:
[..]
Waarom niet? Die klote Windows knop die steeds dat irritante venster opent als je er op drukt. Kom op is gwn niet te doen. Wanna be Apple
dan druk je er toch niet opquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:21 schreef overflow- het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk je instellingen niet goed ingesteld.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:37 schreef Roolio het volgende:
Ik vind alleen het aanbod in de app-store erg bedroevend.
Oh, dat zou misschien kunnen. Wat moet ik waar aanpassen dan?quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:41 schreef editoor het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk je instellingen niet goed ingesteld.
Start de appstore op. Beweeg je muis naar het rechterkant van het scherm. Dan krijg je een menu en ga dan naar instellingen --> Voorkeuren. "Makkelijker maken om apps te vinden in mijn voorkeurstalen" moet dan op nee staan.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:50 schreef Roolio het volgende:
[..]
Oh, dat zou misschien kunnen. Wat moet ik waar aanpassen dan?
Ja dank je, ik zat na jouw opmerking al even rond te kijken en heb die instelling nu veranderd. Ik merk alleen nog geen verschil. Als ik op 'torrent' zoek dan krijg ik nog steeds maar 6 resultaten.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:54 schreef editoor het volgende:
[..]
Start de appstore op. Beweeg je muis naar het rechterkant van het scherm. Dan krijg je een menu en ga dan naar instellingen --> Voorkeuren. "Makkelijker maken om apps te vinden in mijn voorkeurstalen" moet dan op nee staan.
Mooie machine. Ik hou van het design.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:19 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
http://www.asus.com/Notebooks/Multimedia_Entertainment/N56VZ/
En geen touch.
Yeah, het draait Skyrim ook op Medium en High zonder problemen.quote:Op zondag 9 december 2012 21:51 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Mooie machine. Ik hou van het design.
gelukkig zit hyper-v standaard in mijn versie van windows 8.quote:Op zondag 9 december 2012 22:50 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ja hoor, de drivers van VirtualBox zijn natuurlijk weer incompatible met Windows 8...
Nee inderdaad, ik draai hier nog 4.1.18. Effe upgradenquote:Op zondag 9 december 2012 23:06 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
gelukkig zit hyper-v standaard in mijn versie van windows 8.
of bedoel je dat je windows 8 niet in virtual box kunt installeren ? wel de laatste versie ? 4.2.2 of hoger ?
ja, want je kan helemaal niks meer wat je in windows 7 konquote:Op maandag 10 december 2012 21:43 schreef overflow- het volgende:
Vandaag die PC gehaald met 8 erop. HELP wat een gedrocht van een systeem. Hopelijk wordt Microsoft zo hard geboycot dat ze iedere 8 klant een gratis 7 versie gaan bieden. Welke idioot haalt het in z'n bolle hoofd om zoiets moois als 7 zo zwaar te verkrachten met zo'n gedrocht??![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |