volgens mij moet je niet het volume converten, maar de disk...mogelijk moet je de andere volumes op die disk ook verwijderen voor dat je kunt converten.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:09 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik heb hem verwijderd ja maar hij staat niet tussen de lijst van volumes die ik eventueel zou willen/kunnen converten...
Je gaat naar de Berichten app, en dan ga je naar de instellingen van de app dus, sneltoets Windowsknop + C en dan instellingen en dan staater dat je je status uit kan zetten.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:18 schreef Drankster het volgende:
Ben ik weer, ik heb mijn W8 acount gekoppeld met mijn hotmail acount. Nu ben ik alleen automatisch aangemeld bij MSN via de app 'berichten'. Hoe kan ik MSN verwijderen of zorgen dat ik uitlog? Ik ben al zo'n 10 jaar niet meer op MSN geweest en heb dus allemaal van die nepacounts die je gaan vertellen hoe leuk ze het vinden dat je hun hebt toegevoegd wat niet zo is.
lokatie op US zettenquote:Op donderdag 29 november 2012 11:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het is al een keer besproken in deze reeks, maar hoe kun je de Store instellen op internationaal?
Op een zakelijke laptop zet je toch ook office met outlook? De standaard mailclient is inderdaad niet voor zakelijk gebruik bedoeltquote:Ben nu bezig om een nieuwe zakelijke laptop in te richten, maar daar vind ik W8 niet echt op ingesteld. De noodzaak voor een Microsoft-account bijvoorbeeld, maar ook de E-mail app. Wat een draak van een applicatie is dat zeg, zeker voor zakelijk gebruik. Veel te weinig mogelijkheden, je kunt niet eens je handtekening opmaken. En veel apps die zich alleen richten op persoonlijk gebruik (social, foto's, muziek, games). Al waren die uiteraard ook beschikbaar in eerdere Windows-versies, ze zijn nu te prominent.
Je kunt word toch gewoon aan je taskbar pinnenquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:35 schreef ArnosL het volgende:
Ik vraag me af waar ik een Office 2010 widget kan downloaden, zodat ik met één klik bijvoorbeeld Word 2010 kan opstarten. Het ziet er uit als het plaatje hieronder, maar dan met de Office iconen:
[ afbeelding ]
nah...quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:31 schreef ArnosL het volgende:
Mijn Windows 8 map is 18 GB, terwijl m'n Windows.old map 41,5 GB is.
Windows 7 neemt best veel ruimte in dus
Een paar ASUS dingetjes. M'n laptop is totaal gecrashed tijdens de installatie van Windows 8, tot aan de partities aan toe. Daardoor kreeg ik een Windows 7 installatie inclusief de ASUS accessoires.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
nah...
windows 7 & 8 schelen in kale installatie nauwelijks iets..
die windows.old bevat veel meer dan alleen de oude windows map..
Output veranderen bij geluidsinstellingen?quote:Op zondag 2 december 2012 21:44 schreef JohnB52 het volgende:
Heel gek:
Gisteren een film gekeken op tv vanaf laptop via HDMI.
Beeld en geluid.
Vanavond:
Wil ik film gaan kijken , op dezelfde manier: wel beeld, geen geluid!
Ik heb niks geüpdatet, dus zou nog moeten werken.
Verschillende spelers hielp niet.
Andere HDMI poort ook niet.
Hij blijft geluid afspelen via laptop speakers....
Heb wel ff snel gegoogeld. Nog niks gevonden.
Zodra je een app gestart hebt, klik je deze aan met rechtermuisknop op de taskbar en dan klik je op pin to taskbarquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:16 schreef Ditty het volgende:
Hoi,
ik heb net nieuwe laptop met windows 8. Moet er nog een beetje aan wennen, vind het niet erg handig waar alles staat dus ben bezig met wat dingen te veranderen. Ik heb nu shutdown en restart aan de taskbar gekoppeld. Maar ik zou ook graag all apps daaraan koppelen. Het is vast heel makkelijk maar kan het niet vinden. Iemand die mij kan helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |