Gevonden, en het werkt. Dankjewel!quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Volgens mij configuratie scherm, systeem, geavanceerde systeeminstellingen, iets met opstarten
Je kan ook in de app die je wilt afsluiten alt + F4 doen, of je gaat met je muis naar de bovenkant van je scherm. en dan krijg je een handje zegmaar , en als je dan linkermuisknop klikt en de app helemaal naar beneden sleept is hij ook uit.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:17 schreef Onufriev het volgende:
Maar dan moet je eerst weer wisselen, je kan niet je huidige app sluiten?
Alt-f4quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:17 schreef Onufriev het volgende:
Maar dan moet je eerst weer wisselen, je kan niet je huidige app sluiten?
quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:14 schreef Onufriev het volgende:
Vind het wel lastig om ineens in het diepe gegooid te worden met Windows 8, zal wel even wat topics lezen en filmpjes van YouTube kijken om wat handige dingen te leren denk ik.
Wat doen jullie als je zo'n app wilt afsluiten? Ik zie nergens een kruisje of afsluiten, dus die altijd maar Windwows+D of Alt-Tab
type ? merk ? touchscreen ?quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:10 schreef Skillstorm het volgende:
Laptop is net aangekomen.![]()
Ik ga zo eten en dan uitpakken.
http://www.asus.com/Notebooks/Multimedia_Entertainment/N56VZ/quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
type ? merk ? touchscreen ?
mooi apparaatje, ben benieuwd of de touchpad lekker werkt met de "metro" apps. Op mijn Lenovo werkte dat wat minder lekker, dus heb die driver er weer afgemikt en gebruik nu een externe touch mouse.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:19 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
http://www.asus.com/Notebooks/Multimedia_Entertainment/N56VZ/
En geen touch.
Nou, even testen zo.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:23 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mooi apparaatje, ben benieuwd of de touchpad lekker werkt met de "metro" apps. Op mijn Lenovo werkte dat wat minder lekker, dus heb die driver er weer afgemikt en gebruik nu een externe touch mouse.
Even kijkenquote:
Is er iets speciaals met zo'n toucpad en die apps dan?quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:23 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mooi apparaatje, ben benieuwd of de touchpad lekker werkt met de "metro" apps. Op mijn Lenovo werkte dat wat minder lekker, dus heb die driver er weer afgemikt en gebruik nu een externe touch mouse.
met de juiste driver kun je je touchpad enigszins gebruiken als touchscreen bij gebrek aan een touchscreen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:31 schreef Onufriev het volgende:
Is er iets speciaals met zo'n toucpad en die apps dan?
Op een tablet zou Windows 8 wel fijn kunnen werken zoals ik zo beetje zie, maar op een gewone notebook heb ik toch liever Windows 7 ( Op een tablet heb ik trouwens liver Android ).quote:
Wat een dikke bullshitquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:37 schreef overflow- het volgende:
Wi7 erop zetten zorgt voor allerlei problemen met drivers etc. beweerde de verkoper.
Oh mooi om te lezen. Dus als ik er 7 op zet levert dat volgens jou helemaal geen problemen op?quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat een dikke bullshit
Overal waar Windows 8-drivers voor zijn, zijn ook Windows 7-drivers beschikbaar. Die verkoper kunnen ze maar beter naar huis sturen.
Idd.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:46 schreef overflow- het volgende:
[..]
Oh mooi om te lezen. Dus als ik er 7 op zet levert dat volgens jou helemaal geen problemen op?
Ja gast, die heb ik dus NET binnen vandaag.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:37 schreef overflow- het volgende:
Jesus Christus wat een klote besturingssysteem! Nog erger dan Apple en dat zegt genoeg.
Volgende week ga ik dit snoepje kopen:
[ afbeelding ]
Met standaard Wi8 pro erop helaas. Wi7 erop zetten zorgt voor allerlei problemen met drivers etc. beweerde de verkoper. Heeft iemand van jullie dit al eens gedaan? Levert dit echt zoveel problemen op?
Ik heb die laptop ook (15.6" model) en die werd gewoon geleverd met Windows 7, daar zijn dus zat drivers voor te vinden. Ik heb er nu Windows 8 op staan en dat werkt overigens heerlijk.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:37 schreef overflow- het volgende:
Jesus Christus wat een klote besturingssysteem! Nog erger dan Apple en dat zegt genoeg.
Volgende week ga ik dit snoepje kopen:
[ afbeelding ]
Met standaard Wi8 pro erop helaas. Wi7 erop zetten zorgt voor allerlei problemen met drivers etc. beweerde de verkoper. Heeft iemand van jullie dit al eens gedaan? Levert dit echt zoveel problemen op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |