tof hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
En toen werd ineens aanstaande maandag genoemd als overdrachtdatum. Ovb nog, máár het gaat nu wel snel
Nah precies! Die ruimte is veel te handig voor kastruimtequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
In theorie zouden we de inloopkast er aan op kunnen offeren. In theorie. In praktijk gaan we de inloopkast gewoon gebruiken voor onze kleren!
RAL 9010 de oplossing voor al uw wit...quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
Ook een leuk klusje: verf kiezen voor de keukenniet te wit, niet te niet-wit. Je kent 't wel. Frisch ende fruitig, maar niet té frisch ende fruitig.
Yup. En we hebben niet zoveel kleren, dus alles past prima in die kast (aan kleding die ligt). Verder hebben we nog 3 hangkasten waar de hangdingen en motorkleding kunnen, en dat is 't dan wel weerquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nah precies! Die ruimte is veel te handig voor kastruimte(zijn ze ook dol op daar
)
Nou, ruimte zat dan he!!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup. En we hebben niet zoveel kleren, dus alles past prima in die kast (aan kleding die ligt). Verder hebben we nog 3 hangkasten waar de hangdingen en motorkleding kunnen, en dat is 't dan wel weer
Ja, maar weet je hoeveel kleuren wit er zijn?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Gewoon wit doenRuimte is niet zo groot en er komt nog van alles in te staan. Dat dempt het vanzelf
*noteert*quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
RAL 9010 de oplossing voor al uw wit...
Gebroken wit met biesjesquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar weet je hoeveel kleuren wit er zijn?![]()
(de ironie)
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar weet je hoeveel kleuren wit er zijn?![]()
(de ironie)
Dit! Mijn wit-die-nèt-een-fractie-naar-blauw-neigt was op de muur véél blauwer dan voorzien.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:26 schreef ejiraM het volgende:
Maar lijkt me behoorlijk lastig, vooral ook nog de transformatie van 'op papier' van zo'n kleur naar de daadwerkelijke muur waar het op moet
Ja! Dat is ook zo 'eng'. Ze hebben van die witten met een beetje zo'n 'finish', eggshell, dat soort dingen, maar het eindigt altijd anders dan je verwacht heb ik 't idee...quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:50 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Dit! Mijn wit-die-nèt-een-fractie-naar-blauw-neigt was op de muur véél blauwer dan voorzien.
Het ging ook wel bijna te makkelijk en snel in deze tijden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
Geweldig. Alsnog weer gelazer met de hypotheekStay tuned.
![]()
Dit topic staat in K&W hoor, niet in het soapgedoequote:Op donderdag 24 januari 2013 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
Wolve is nu alles aan 't uitzoeken weer, zit hier vooral ene potje misselijk te zijn van frustratie en zenuwen...gets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |