SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
Boots:Is niet zo mijn ding geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh dat geloof ik zekerquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
Docs zijn vrij lompMaar voor wandelingen ideaal
Ik ga gewoon geen 10 km lopenquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben ook meer van de elegante pump maar daar kan ik geen tien kilometer op lopen
Thnxquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
die zijn leuk
En ik ben hier ook heel blij meeStamplaarzen!
heuj, waarvan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb laatst deze in het bordeaux rood gefaald
[ afbeelding ]
Vlak voor ik naar Amerika ging dus heb ze nog nie kunnen dragen
Vanavond maar eens aan doen
Is dat zo?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:04 schreef Loqi het volgende:
[..]
thnxzien er uit als fijne dansschoenen
Ik heb er wel halve zooltjes in nodig aan de voorkant, maar dat heb ik altijd nodig want ik schiet uit alle pumps. Maar met die zooltjes zitten ze inderdaad helemaal goedquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:05 schreef Loqi het volgende:
[..]
voor ballroom lijken ze me wel fijn, als ze helemaal goed aansluiten
Eeeeuuuuhmm, neequote:Op vrijdag 9 november 2012 16:07 schreef Loqi het volgende:
want hier ga ik dus niet op lopen he![]()
[ afbeelding ]
Oh ik vind die wel tofquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:07 schreef Loqi het volgende:
want hier ga ik dus niet op lopen he![]()
[ afbeelding ]
Goeden redenquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:10 schreef Loqi het volgende:
niet dat ik er nieuwe schoenen voor nodig hebmaar ik vind het niet leuk om elke les op dezelfde schoenen te gaan
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |