SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
Ik merk dit bij erg veel vrouwen. Ik vind juist het tegenovergestelde mooi: een klein vetlaagje verbergt de mooie details van de spieren en die 'zachte' look vind ik bovendien te vrouwelijk. Doe mij maar een staalhard lichaam dat gesierd wordt door aderen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:10 schreef Ambipur het volgende:
Levo, ik hou van breed/gespierd en zeker niet droog. Vind een man die droog is niet mooi.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:19 schreef Ambipur het volgende:
Ik ben groot.. Hou dus van grote mannen. Vetlaag is 'n must bij mij
http://en.wikipedia.org/wiki/Konstantin_Konstantinovsquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klote wowhdheb m'n bestelling geannuleerd, van een andere site voor een paar euro's meer een steam key bestelt en voila, ben hem nu aan het downloaden
![]()
* Eagle_99 gaat zijn zolderkamer in om de komende 1 jaar football manager te spelen
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:42 schreef Eagle_99 het volgende:
Mübarek gün günaha sokmayin
Is sevap man, deze vrouwen zijn met hun gezondheid bezig enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
Strx krijg ik er een zoals die eerste.. Gatver.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Squatten is het geheim, mijn ass is ook zo.
Ja want zoiets gebeurt ook van de ene op de andere dag.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Strx krijg ik er een zoals die eerste.. Gatver.
De aanloop er naar toe lijkt me al walgelijk. Ze heeft gewoon mannelijke dijbenen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja want zoiets gebeurt ook van de ene op de andere dag.
Bovendien ben ik het niet met je eens dat dat vies is, maar over smaak valt niet te twisten dus daar begin ik niet aan.
Wat een kutexcuus om niet te squatten, ik durf voor al mijn kapitaal te wedden dat jij vandaag begint met squatten en er binnen 10 jaar nog niet zo uit ziet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
De aanloop er naar toe lijkt me al walgelijk. Ze heeft gewoon mannelijke dijbenen.![]()
Is zonde van je 10 Eur man. Ik geef je gewoon gelijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat een kutexcuus om niet te squatten, ik durf voor al mijn kapitaal te wedden dat jij vandaag begint met squatten en er binnen 10 jaar nog niet zo uit ziet.
9. Heb er gisteren één opgemaakt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is zonde van je 10 Eur man. Ik geef je gewoon gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |