SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
Ik merk dit bij erg veel vrouwen. Ik vind juist het tegenovergestelde mooi: een klein vetlaagje verbergt de mooie details van de spieren en die 'zachte' look vind ik bovendien te vrouwelijk. Doe mij maar een staalhard lichaam dat gesierd wordt door aderen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:10 schreef Ambipur het volgende:
Levo, ik hou van breed/gespierd en zeker niet droog. Vind een man die droog is niet mooi.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:19 schreef Ambipur het volgende:
Ik ben groot.. Hou dus van grote mannen. Vetlaag is 'n must bij mij
http://en.wikipedia.org/wiki/Konstantin_Konstantinovsquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klote wowhdheb m'n bestelling geannuleerd, van een andere site voor een paar euro's meer een steam key bestelt en voila, ben hem nu aan het downloaden
![]()
* Eagle_99 gaat zijn zolderkamer in om de komende 1 jaar football manager te spelen
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:42 schreef Eagle_99 het volgende:
Mübarek gün günaha sokmayin
Is sevap man, deze vrouwen zijn met hun gezondheid bezig enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
Strx krijg ik er een zoals die eerste.. Gatver.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Squatten is het geheim, mijn ass is ook zo.
Ja want zoiets gebeurt ook van de ene op de andere dag.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Strx krijg ik er een zoals die eerste.. Gatver.
De aanloop er naar toe lijkt me al walgelijk. Ze heeft gewoon mannelijke dijbenen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja want zoiets gebeurt ook van de ene op de andere dag.
Bovendien ben ik het niet met je eens dat dat vies is, maar over smaak valt niet te twisten dus daar begin ik niet aan.
Wat een kutexcuus om niet te squatten, ik durf voor al mijn kapitaal te wedden dat jij vandaag begint met squatten en er binnen 10 jaar nog niet zo uit ziet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
De aanloop er naar toe lijkt me al walgelijk. Ze heeft gewoon mannelijke dijbenen.![]()
Is zonde van je 10 Eur man. Ik geef je gewoon gelijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat een kutexcuus om niet te squatten, ik durf voor al mijn kapitaal te wedden dat jij vandaag begint met squatten en er binnen 10 jaar nog niet zo uit ziet.
9. Heb er gisteren één opgemaakt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is zonde van je 10 Eur man. Ik geef je gewoon gelijk
En hoelang moet jij trainen om als die konstantin of wat dan ook eruit te zien.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat een kutexcuus om niet te squatten, ik durf voor al mijn kapitaal te wedden dat jij vandaag begint met squatten en er binnen 10 jaar nog niet zo uit ziet.
Jaartje of 15. Minimaal.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
En hoelang moet jij trainen om als die konstantin of wat dan ook eruit te zien.
Wat een goddelijke man, zeg.
Klein en iel jij zeker?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:37 schreef Levolution het volgende:
Ik kan er sowieso niet uit zien als Konstantin, totaal andere lichaamsbouw.
Ik heb wel de zelfde endo genes. Maar kan pas volgend jaar beginnen met trainenquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:37 schreef Levolution het volgende:
Ik kan er sowieso niet uit zien als Konstantin, totaal andere lichaamsbouw.
Nouja, als ik mijn stats op het forum gooi noemt men mij al gauw ecto (jargon voor iel inderdaad), maar dat valt reuze mee. Ben wel tevreden met mijn rug, borst en benen. Ik mis het vooral in de armen en aan mijn polsen zie je wel dat ik een 'ecto-basis' heb. Maar iel zeker niet.quote:
Je maakt je schuldig aan blasfemiequote:Op vrijdag 9 november 2012 16:40 schreef TheMagnificent het volgende:
De eerste ziet er naar mijn smaak te onnatuurlijk, te masculien uit.
Brah jij hebt de afgelopen maanden zoveel testosteron opgebouwd dat je daarna gaat knallen als een mofo.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb wel de zelfde endo genes. Maar kan pas volgend jaar beginnen met trainen
Daar heb ik dankbaar gebruik van gemaaktquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Brah jij hebt de afgelopen maanden zoveel testosteron opgebouwd dat je daarna gaat knallen als een mofo.
Ooh.. In mn ogen dun. Maar ik heb ook rara wensen/eisen/normen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nouja, als ik mijn stats op het forum gooi noemt men mij al gauw ecto (jargon voor iel inderdaad), maar dat valt reuze mee. Ben wel tevreden met mijn rug, borst en benen. Ik mis het vooral in de armen en aan mijn polsen zie je wel dat ik een 'ecto-basis' heb. Maar iel zeker niet.
1,78m 75kg in ieder geval en nog steeds aan het aankomen (momenteel wel blessure).
Zo, eerlijk antwoord.
Ik weet het, waarom denk je dat ik een rugblessure heb?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt
Jij bent toch ook iel?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb wel de zelfde endo genes. Maar kan pas volgend jaar beginnen met trainen
Ik doe alles makkelijk. Heb ooit eens 90kg gewogen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ooh.. In mn ogen dun. Maar ik heb ook rara wensen/eisen/normen.![]()
Kom je makkelijk aan?
Endo is het tegenovergestelde van ecto (iel).quote:
Ik bedoel de squattende dames, hè.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je maakt je schuldig aan blasfemie
Zelfs met hulpmiddelen niet, Konstantinovs heeft echt serieuze massa, dat duurt wel even.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nou met hulpmiddelen 1,5 maand kijk naar Sylvester Stallone
Nou, daarom past Weiss dus in jouw ideaalbeeld.quote:
Het is eigenlijk hele simpele wiskunde.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoe krijgt Christian Bale het eigenlijk iedere keer voor elkaar om zo extreem af te vallen en aan te komen?
[ afbeelding ]
I doubt it. Ik val op beren.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nou, daarom past Weiss dus in jouw ideaalbeeld.![]()
Wordt vast leuk op de meet.
Zo makkelijk is 't niet..quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het is eigenlijk hele simpele wiskunde.
kcal in lager dan behoefte -> afvallen
kcal in hoger dan behoefte -> aankomen
Het is alleen dat de meeste mensen te lui zijn om calorietjes te tellen of te gulzig of juist niet gulzig genoeg. En het wordt ook wat harder werken als je niet alleen in vet aan wil komen natuurlijk.
Ja, dat snap ik, maar in zo'n kort tijdsbestek iedere keer? Maar Bale heeft er natuurlijk ook wel de basis voor wat betreft de oefening van de spieren, denk ik. Ook kan hij uiteraard full-time gaan trainen wanneer een rol dat van hem vraagt; iets wat anderen doorgaans niet kunnen natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het is eigenlijk hele simpele wiskunde.
kcal in lager dan behoefte -> afvallen
kcal in hoger dan behoefte -> aankomen
Het is alleen dat de meeste mensen te lui zijn om calorietjes te tellen of te gulzig of juist niet gulzig genoeg. En het wordt ook wat harder werken als je niet alleen in vet aan wil komen natuurlijk.
Bij mij is het net andersom. Kom moeilijk aan maar de kilo's gaan er met evenveel moeite vanaf.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:02 schreef Ambipur het volgende:
Nee hoor.. Ik word schijtziek van mijn lichaam.
Ik kan binnen 1 maand makkelijk 8 k afvallen, maar kan binnen 2 weken ook 6 k aankomen. Als ik te weinig eet val ik even snel af en dan stokt het. Als ik teveel eet, kom ik even aan en dan stokt het weer.
Ga dan maar eens gezond afvallen.
Zie de kleine letters onder jouw plaatje. Gezond is het niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar in zo'n kort tijdsbestek iedere keer? Maar Bale heeft er natuurlijk ook wel de basis voor wat betreft de oefening van de spieren, denk ik. Ook kan hij uiteraard full-time gaan trainen wanneer een rol dat van hem vraagt; iets wat anderen doorgaans niet kunnen natuurlijk.
Nou, je bevestigt mijn punt toch?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:02 schreef Ambipur het volgende:
Nee hoor.. Ik word schijtziek van mijn lichaam.
Ik kan binnen 1 maand makkelijk 8 k afvallen, maar kan binnen 2 weken ook 6 k aankomen. Als ik te weinig eet val ik even snel af en dan stokt het. Als ik teveel eet, kom ik even aan en dan stokt het weer.
Ga dan maar eens gezond afvallen.
Obesitas ontstaat doordat die mensen consistent boven hun behoefte eten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:21 schreef Ambipur het volgende:
Onzin! Want dan zou er geen obesitas bestaan..
Dat is een veel lastiger onderwerp dan het bovenstaande over thermodynamica. Zitten veel meer keerzijdes aan. Maar je hebt gelijk. Bijvoorbeeld de overmatige consumptie van granen of de overheersend sedentaire leefstijl.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:28 schreef Karzai het volgende:
Het leef patroon en eet patroon van de mens is ook in korte tijd snel verandert, de natuur kan het niet bijhouden
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nou met hulpmiddelen 1,5 maand kijk naar Sylvester Stallone
Maar hoe kom je er dan achter wat je behoefte is..quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Obesitas ontstaat doordat die mensen consistent boven hun behoefte eten.
Deze behoefte kan uiteraard lager zijn dan gemiddeld door diverse factoren (waardoor ze er makkelijker overheen zitten), maar uiteindelijk komt het erop neer dat die mensen gewoon ranzig veel schransen.
BMR.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Maar hoe kom je er dan achter wat je behoefte is..Want volgens mij is 2000Kcl veels te veel?
Thanks... Ga ik dat even doen, dan..quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:35 schreef Bilge het volgende:
[..]
BMR.
Je behoefte wordt bepaald door je lengte (jij hebt dus geluk), geslacht (daar heb je wat minder geluk), dagelijkse inspanningsgraad, vetgehalte en gewicht.
Bi siktir allaasenquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:36 schreef Bilge het volgende:
Ik ben overigens 1.64 en weeg 102. Eén en al spiermassa.
Ben je echt serieus waar zo lang?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:36 schreef Bilge het volgende:
Ik ben overigens 1.64 en weeg 102. Eén en al spiermassa.
Mijn BMR is 1680... Dit is dus wat ik dagelijks binnen moet krijgen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:35 schreef Bilge het volgende:
[..]
BMR.
Je behoefte wordt bepaald door je lengte (jij hebt dus geluk), geslacht (daar heb je wat minder geluk), dagelijkse inspanningsgraad, vetgehalte en gewicht.
1.68 lees ik overal?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:45 schreef Ayca het volgende:
1.74 lees ik, is niet superkort voor een turk.
Dat lijkt me sterk voor iemand met jouw lengte.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn BMR is 1680... Dit is dus wat ik dagelijks binnen moet krijgen?
Onderhoud geeft ie 2311 aan..quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:51 schreef Bilge het volgende:
[..]
1.68 lees ik overal?
Maar zoals men alom terecht opmerkt: boy devede'de olur.
[..]
Dat lijkt me sterk voor iemand met jouw lengte.
Dat zou kunnen. Vrouwen verbruiken gemiddeld 2000 calorieën, mannen 2500. Welke van de drie rekenhulpen heb je gebruikt? De eerste is nogal primitief.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:54 schreef Ambipur het volgende:
Maar zoals men alom terecht opmerkt: boy devede'de olur.
[..]
Dat lijkt me sterk voor iemand met jouw lengte.
De tweede heb ik gebruikt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:55 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Vrouwen verbruiken gemiddeld 2000 calorieën, mannen 2500. Welke van de drie rekenhulpen heb je gebruikt? De eerste is nogal primitief.
Tips zijn welkom... Ik weet zo niet hoe ik moet eten, wat ik moet etenquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:02 schreef Bilge het volgende:
De tweede is nauwkeuriger. Ik was net in de war:
BMR= wat je zonder beweging sowieso dagelijks verbruikt;
Onderhoud = wat je dagelijks daadwerkelijk verbruikt.
Levolution heeft gelijk, afvallen is gewoon verstandig eten en zoveel mogelijk bewegen. Het is onvoorstelbaar wat alleen het bewustzijn over je voedsel al teweeg kan brengen. Mits gewenst kan ik je wat praktische tips geven, ik heb een paar jaar ontzettend veel gewogen.
Tips zijn natuurlijk erg goed om je op weg te helpen, maar het belangrijkste is dat je jezelf in je voeding verdiept en dat je snapt waarom je bepaalde keuzes maakt en dat je ze weloverwogen doet. De één zegt dat je niet te vet moet eten, ik ben juist weer een fan van vet en moedig vet eten aan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tips zijn welkom... Ik weet zo niet hoe ik moet eten, wat ik moet eten
Ik wou je ook niet (cock)blocken, daarom zei ik dat tips altijd welkom zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:15 schreef Bilge het volgende:
Levolution heeft zoals altijd gelijk, maar ik had mijn tips al klaar en wil ze niet voor niets hebben geschreven.![]()
Muesli/cruesli raad ik af, te veel suikers. Onbeperkt veel fruit raad ik ook af, fruit zeker gegeten worden en moet een bron van vitaminen/anti-oxidanten/mineralen zijn, maar niet een bron van energie, gezien bijna alle energie uit suikers komt en je hierdoor vetten en eiwitten misloopt (erg belangrijk voor je gezondheid en dus ook hoe je eruit ziet). Onbeperkt groente kan ik dan niet tegenspreken. Te weinig calorieën, vetten en eiwitten in dit hele dieet (alleen zalm vult de eiwitten nog een beetje aan).quote:Qua eten:
- ontbijt nooit overslaan (door het slapen heb je al uren niets gegeten, waardoor je lichaam een steeds sterker wordend hongergevoel creeert, wat kan resulteren in een vreetbui later op de dag)
- ochtend beginnen met een bakje Turkse yoghurt + muesli/ cruesli + brinta + fruit naar voor voorkeur
- thee zonder suiker
- zo min mogelijk brood
- veel gerookte zalm
- onbeperkt veel fruit en groente
Krachttrainen. Period. Spiermassa = rustmetabolisme omhoog. Plus afvallen met een crashdieet zonder je spiermassa te maintainen gaat er alleen maar slap uitzien.quote:qua bewegen:
Wandelen!
Je valt meer af als je 1 uur wandelt dan dat je 30 minuten hardloopt. Wandelen hou je veel langer vol en je hebt minder kans op blessures. Doe lekker je koptelefoon op en ga de stad af, naar plekken die je nog nooit heb gezien. Iedere dag minstens 1 uur. Wat ik ook wel eens doe is enkele haltes eerder uitstappen met de bus. Jij kan je auto verder van huis/ werk parkeren...
Er is vast ook een sport die je leuk vindt. Meteen inschrijven!
Ken je dit boek?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Tips zijn natuurlijk erg goed om je op weg te helpen, maar het belangrijkste is dat je jezelf in je voeding verdiept en dat je snapt waarom je bepaalde keuzes maakt en dat je ze weloverwogen doet. De één zegt dat je niet te vet moet eten, ik ben juist weer een fan van vet en moedig vet eten aan.
Als je er geen moeite voor doet ga je het ook niet volhouden. Stel voor jezelf een leefstijl samen die voor jou realiseerbaar is. Als ik iemand in het bodybuildingtopic mag quoten: het beste dieet is het dieet dat jij vol kan houden.
Een dieet dat je zelf samen hebt gesteld dus.
Zit er uit als bullshit.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ken je dit boek?
http://www.bol.com/nl/p/de-voedselzandloper/9200000000032974/
Jep, maar niet gelezen (een boek tegenkomen dat ik echt gelezen heb is zeldzaam).quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ken je dit boek?
http://www.bol.com/nl/p/de-voedselzandloper/9200000000032974/
quote:
Hm, ik zie al peulvruchten op de cover staan terwijl die niet bepaald paleo zijn.quote:
ja want als het wetenschappelijk is onderbouwd, klopt het welquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]Alles is wetenschappelijk onderbouwd.. Lees dit eens als je wilt : http://www.voedselzandloper.com/
Deze chick weetquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:25 schreef Ayca het volgende:
Zit op mobiel, geen zin om hele lappen tekst te posten. Ontbijt -> zoek op IF
Wandelen meh.. is mss persoonlijk maar ik heb liever 20 HIIT dan 60 min wandelen
Waarom weet Ayca altijd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:25 schreef Ayca het volgende:
Zit op mobiel, geen zin om hele lappen tekst te posten. Ontbijt -> zoek op IF
Wandelen meh.. is mss persoonlijk maar ik heb liever 20 HIIT dan 60 min wandelen
Je oordeelt, zonder het te gelezen hebben, he... Bi oku hele.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
ja want als het wetenschappelijk is onderbouwd, klopt het wel
Dat is meestal wel het doel van wetenschap, ja. Maar zoals Levo als zei, bestaat het beste dieet niet. Het beste dieet is het dieet dat bij jou past.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
ja want als het wetenschappelijk is onderbouwd, klopt het wel
Grappig om dit van een islamiet te horen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat is meestal wel het doel van wetenschap, ja.
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Thee zonder suiker, maar onbeperkt veel fruit? In fruit zitten natuurlijk ook suikers. Ik denk dat je daar ook niet mee moet overdrijven.
Qua suikerig eten heb je idd gelijk. Het klopt echter niet dat mijn enige bron van eiwitten zalm is. Mijn tips betreffen alleen het ochtend en middagmaal, tijdens het avondeten ga je gewoon los.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Muesli/cruesli raad ik af, te veel suikers. Onbeperkt veel fruit raad ik ook af, fruit zeker gegeten worden en moet een bron van vitaminen/anti-oxidanten/mineralen zijn, maar niet een bron van energie, gezien bijna alle energie uit suikers komt en je hierdoor vetten en eiwitten misloopt (erg belangrijk voor je gezondheid en dus ook hoe je eruit ziet). Onbeperkt groente kan ik dan niet tegenspreken. Te weinig calorieën, vetten en eiwitten in dit hele dieet (alleen zalm vult de eiwitten nog een beetje aan).
Met alleen krachttraining kom je niet ver. Je rustmetablisme neemt weliswaar toe, maar dat effect valt reuze mee, las ik laatst. Qua dagelijkse inspanning valt fitness tegen. Ik zweer bij wandelen.quote:Krachttrainen. Period. Spiermassa = rustmetabolisme omhoog. Plus afvallen met een crashdieet zonder je spiermassa te maintainen gaat er alleen maar slap uitzien.
Wandelen is leuk voor erbij en zeker ook goed voor je lijf (en vind ik zelf ook erg ontspannend).
Wat heeft mijn geloofsovertuiging hier mee te maken?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Grappig om dit van een islamiet te horen.
Je verbrandt tijdens krachttraining ook aardig wat calorieën. Rond de 400 per uur is een goede richtlijn. Wandelen is ook maximaal 400 per uur.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:27 schreef Bilge het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
[..]
Qua suikerig eten heb je idd gelijk. Het klopt echter niet dat de enige bron van eiwitten zalm is. Mijn tips betreffen alleen het ochtend en middagmaal, tijdens het avondeten ga je gewoon los.
[..]
[..]
Met alleen krachttraining kom je niet ver. Je rustmetablisme neemt weliswaar toe, maar dat effect valt reuze mee, las ik laatst. Qua dagelijkse inspanning valt fitness tegen. Ik zweer bij wandelen.
Religie staat haaks op wetenschap.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat heeft mijn geloofsovertuiging hier mee te maken?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:30 schreef Ambipur het volgende:
Krachttraining mag ik niet doen... Dus dat kan in mijn geval al niet.
Mijn calorieverbruik met wandelen is al 460 p/u.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:29 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je verbrandt tijdens krachttraining ook aardig wat calorieën. Rond de 400 per uur is een goede richtlijn. Wandelen is ook maximaal 400 per uur.
Dus met krachttraining kom je wat betreft het creëren van een kcal deficit even ver als met wandelen. Wat betreft andere zaken kom je met krachttraining een stuk verder.
Voor mij prima te combineren, gezien beiden in mijn beleving een ander domein aanspreken. Maar ik heb nu geen zin in een dergelijke discussie.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Religie staat haaks op wetenschap.
Ik weet bijna niks van de fysiologische mechanismen die RSI veroorzaken, dus ik ga hier geen harde uitspraken over doen.quote:
Nek, schouders, gehele rug, rechterarm.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik weet bijna niks van de fysiologische mechanismen die RSI veroorzaken, dus ik ga hier geen harde uitspraken over doen.
Maar wel komen onmiddellijk een paar vragen bij me op:
- waar en waarom heb je RSI?
- waarom mag je dan geen krachttraining doen?
- kun je niet van de RSI af door de oorzaak weg te nemen?
- is krachttraining niet juist goed voor dit soort klachten?
Er is ook een keerzijde: als je gaat afvallen met een crashdieet zonder sport (wat veel mensen en vooral vrouwen doen, jij dus niet), ga je ook spiermassa verliezen. Waardoor je een verlaagd metabolisme alleen maar in de hand werkt. Dat zal inderdaad heus niet heel veel zijn, maar toch.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:36 schreef Bilge het volgende:
@ fitnessgoeroes: http://www.mkatan.nl/radi(...)oor-krachtsport.html
Overigens wil ik benadrukken dat ik zelf 4 keer per week fitness en 2 maal per week zware koffers til op mijn werk. Maar jullie overdrijven het voordeel.
Probeer toch een second opinion te zoeken. Of kijkt even op internet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nek, schouders, gehele rug, rechterarm.
Fysio heeft het verboden, tot nader order.
Nee, RSI kom ik nooit meer van af. Een lichte trigger en het is terug.
Oh, mag wel sporten, hoor. Doch geen krachttraining, aanraders waren zwemmen-hardlopen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Probeer toch een second opinion te zoeken. Of kijkt even op internet.
Want mensen afraden om te sporten vind ik vreemd. Het is juist goed voor veel kwaaltjes en pijntjes. Maar nogmaals, over RSI durf ik geen harde uitspraak te doen omdat ik er niks vanaf weet.
Dat vind ik dus vreemd, hardlopen is best wel een aanslag op je ruggenwervel. Fysiotherapeuten roepen vaak maar wat, ik vertrouw die gasten niet, net als huisartsen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh, mag wel sporten, hoor. Doch geen krachttraining, aanraders waren zwemmen-hardlopen.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Er is ook een keerzijde: als je gaat afvallen met een crashdieet zonder sport (wat veel mensen en vooral vrouwen doen, jij dus niet), ga je ook spiermassa verliezen. Waardoor je een verlaagd metabolisme alleen maar in de hand werkt. Dat zal inderdaad heus niet heel veel zijn, maar toch.
Verder zijn er meer voordelen aan krachttraining verbonden:
- aesthetics die mensen laten miren
- bevordert cardiale en vasculaire gezondheid
- geestelijke welzijn
- sterke botten
- kracht en explosiviteit, verbetert de quality of life
- gezonder oud worden, chillere oude dag met minder kwalen
- verhoogde libido
- op jezelf rukken voor de spiegel
Hoe lang houd je dat vol?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:43 schreef Ambipur het volgende:
Hardlopen is lekkeerrrrrr!! Andere sporten vind ik niet echt boeiend.
Ik wandel elke pauze met collega´s.. Vind ik fijn en hou ik uit. Ik ga mijzelf niet vervelen in een sportschool. Dan ren ik liever wat rondjes in het park.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:46 schreef Bilge het volgende:
[..]![]()
Klopt allemaal.
Maar geef nou toe, fitness is niet de snelste manier om af te vallen. Je metabolisme gaat nauwelijks omhoog. Je houdt het maar kort vol (en er gaan veel rustpauzes af). Wandelen maar ook zwemmen zijn geschiktere middelen.
Eigenlijk ben ik aan het mierenneuken. De ene methode kan iets belastender zijn dan de andere, maar waar het bij de meeste dikkerds aan schort is dat ze helemaal niet bewegen. Elke bewegingsvorm is goed, de een wat beter dan de ander, als je maar uit je luie stoel vandaan komt.
Eigenlijk heb je gelijk, keiharde cardio/HIIT gaat harder wat betreft de calorietjes. Maar je mist dan veel voordelen van krachttraining erbovenop.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:46 schreef Bilge het volgende:
[..]![]()
Klopt allemaal.
Maar geef nou toe, fitness is niet de snelste manier om af te vallen. Je metabolisme gaat nauwelijks omhoog. Je houdt het maar kort vol (en er gaan veel rustpauzes af). Wandelen maar ook zwemmen zijn geschiktere middelen.
Eigenlijk ben ik aan het mierenneuken. De ene methode kan iets belastender zijn dan de andere, maar waar het bij de meeste dikkerds aan schort is dat ze helemaal niet bewegen. Elke bewegingsvorm is goed, de een wat beter dan de ander, als je maar uit je luie stoel vandaan komt.
Maar dan zul je dus nooit een goede ass hebben.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik wandel elke pauze met collega´s.. Vind ik fijn en hou ik uit. Ik ga mijzelf niet vervelen in een sportschool. Dan ren ik liever wat rondjes in het park.
Mooi handjeschud moment.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je gelijk, keiharde cardio/HIIT gaat harder wat betreft de calorietjes. Maar je mist dan veel voordelen van krachttraining erbovenop.
Vond dit laatst. http://scoobysworkshop.co(...)stance-band-workout/quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Maar dan zul je dus nooit een goede ass hebben.
Als je dan uitgerend bent zou ik aanvullend nog even wandelen. Qua calorieverbruik geldt dat kwantiteit zwaarder aantikt dan kwaliteit.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben weer net begonnen na maanden nietsen. Vraag het me over 5 weken weer.
Nope, ik wandel eerst even in. 15 minuten ofzo, daarna volg ik mijn Rennen met Evy les en wandel ik het nog even uit, 10 minuutjes ofzo. Ben ik toch weer een uur bezig.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:52 schreef Bilge het volgende:
[..]
Als je dan uitgerend bent zou ik aanvullend nog even wandelen. Qua calorieverbruik geldt dat kwantiteit zwaarder aantikt dan kwaliteit.
Het gaat om het calorietekort dat je creëert, niet om het letterlijk vet 'wegbranden' tijdens je hardloopsessie.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nope, ik wandel eerst even in. 15 minuten ofzo, daarna volg ik mijn Rennen met Evy les en wandel ik het nog even uit, 10 minuutjes ofzo. Ben ik toch weer een uur bezig.
Qua kcl slaat hardlopen nergens op, je verbrandt toch pas na 1/2 uur vet, las ik? Maar ik heb hier totaal geen weet over, dus..
Was geen 22 kilo achter elkaar. Van 90 ging ik naar 72 heel erg vroeger. Toen 78. Toen 68 omdat ik te weinig krachttraining deed en te weinig at.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:50 schreef Bilge het volgende:
[..]
Mooi handjeschud moment.
Overigens wil ik mijn respect betuigen voor het feit dat je 22 kilo bent afgevallen.Ik was al trots op mijn 20 kilotjes, schoon aan de haak.
Netjes.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nope, ik wandel eerst even in. 15 minuten ofzo, daarna volg ik mijn Rennen met Evy les en wandel ik het nog even uit, 10 minuutjes ofzo. Ben ik toch weer een uur bezig.
Qua kcl slaat hardlopen nergens op, je verbrandt toch pas na 1/2 uur vet, las ik? Maar ik heb hier totaal geen weet over, dus..
Conclusie van de dag. Dit is waar het uiteindelijk allemaal om draait.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:01 schreef Bilge het volgende:
[..]
Netjes.![]()
Dat je na een poosje je energie uit vetten haalt las ik ook ergens, maar ik weet niet hoe het precies zit. Het lijkt me eerlijk gezegd ook niet al te belangrijk, het is niet alsof je voor die dertig minuten op lucht draait.
Ik wil je adviseren om ook ff je dagelijkse calorieinname bij te houden. Dan kun je precies uitrekenen hoeveel calorieën je teveel/ weinig inneemt, en welk voedsel de boosdoener is. Aanvankelijk is dat veel werk, maar als je eenmaal inzicht krijgt in je voedselpatroon en een gezondere voedselpatroon aanneemt, doe je het automatisch goed en hoef je het niet meer bij te houden.
Een dieet betekent niet: minder eten tot je afvalt en dan stoppen. Wij zijn geen Sonja Bakker.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:06 schreef Ambipur het volgende:
Ik eet volgens mij te weinig...Ontbit vaak niet, neem lunch, soms avondeten, soms niet
Als ik mijn kcl tel, kom ik niet eens op de 1700.
Verder, ik ren niet een half uur achter elkaar, de methode die ik volg is een intervalmethode.
Ik wil op een gezonde manier afvallen, ik kom snel aan, val snel af. Dat is mijn valkuil. Ik hoef geen dieet, immers een dieet is een tijdelijke oplossing.
Neyse, ik volg die zandlopermethode dan maar weer wat meer.
Mooie afsluiter Levo.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
Een dieet betekent niet: minder eten tot je afvalt en dan stoppen. Wij zijn geen Sonja Bakker.
Een dieet betekent: weet wat je eet.
Ik weet ALLES ALLES ALLES over Kcl...quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:13 schreef Bilge het volgende:
[..]
Laatste opmerking:
1 kilo komkommer: 130 calorieën
0,1 kilo baklava: 436 calorieën.
Hoe maak je sperziebonen op een snelle manier toch lekker klaar? Geen zin om dat weer 45 min te laten kokenquote:
Goddamned, zelfs met afvallen hebben jullie voordelen. En wij maar onze cupmaat kwijtraken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:31 schreef Bilge het volgende:
Belangrijk weetje van onze eigen dr Oz:
Voor elke 13,8 kilo die dikke mannen verliezen, groeit hun penis met 1 cm. In wezen groeit niets, maar wordt de penis zichtbaarder doordat het vet eromheen verdwijnt. Daarnaast lijkt hij ook nog eens relatief groter omdat je lichaam krimpt. Doe er je voordeel mee.
Gewoon een actiefilm dus.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:33 schreef zarGon het volgende:
Die nieuwe James Bond, Skyfall...!
Bad guy heeft good guy te pakken, schiet 'm niet meteen dood maar gaat eerst praten, good guy ontsnapt, bad guy gaat verder met wat-ie doet (en gaat dus niet achter good guy aan) en guess what, de bad guy wordt ietsjes later doodvermoord door de good guy..
Fuck off met zulke dingen, de voorspelbaarheid frustreert me. Vind die hele film nu gewoon poep en herhaling van zetten. [13.gif].
Mja, wel eentje met mooie beelden. Ik vind het gewoon ontzettend jammer dat het telkens op dezelfde manier verloopt.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:51 schreef zarGon het volgende:
Ik snap overigens niet waarom 'kut' een negatieve connotatie heeft, het lijkt me een fijn iets. Zonde om het pejoratief te gebruiken. Het heeft zo nu en dan haar gebreken, maar ach, wat heeft dat niet?
Wie weet... Ik heb ende ben een ongevoelige eikel.quote:
Wel 'n samenvatting schrijven dan hoorrrr!quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wie weet... Ik heb ende ben een ongevoelige eikel..
Gezien je verwachtingen ("Snel") moet je niet meer verwachten dan twee zinnen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wel 'n samenvatting schrijven dan hoorrrr!
Utandim......quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gezien je verwachtingen ("Snel") moet je niet meer verwachten dan twee zinnen.
Hoe was jouw eerste keer eigenlijk? En dan vraag ik niet naar de details (stiekem wel, want er is vast wel iets gebeurd dat het vertellen waard is), maar ik vraag meer of 'het' voldeed aan je verwachtingen.
Maar op dit wil ik wel antwoord geven: Ja.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:41 schreef zarGon het volgende:
En als dat een vraag is waarbij ik te ver ga of je liever geen antwoord geeft of wat dan ook: zeg het mij.
Heeft een beer ook en beerachtig uithoudingsvermogen, vraag ik me nu plots af.
Hoe ging school vandaag?quote:
Ging wel goed, denk ikquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe ging school vandaag?
Aaaah.. kastanjes in de oven!!! Ik ga ze morgen wel even bij de Zwarte Markt halen!
Nee man, ik begin die gast steeds meer te respecteren, ook al blief ik zijn Titanic-gezeik niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mja, wel eentje met mooie beelden. Ik vind het gewoon ontzettend jammer dat het telkens op dezelfde manier verloopt.
Zag wel dat er een nieuwe Tarantino-film komt; Django Unchained. Die leek me leuk! Alleen speelt DiCaprio daarin, die gast belandt bijna op dezelfde lijst als Renée Zellweger (). Op mijn 'IK KAN JE NIET UITSTAAN KUT EN ERKEN HET BESTAAN VAN DE FILM NIET'-lijst.
Slogan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:41 schreef zarGon het volgende:
En als dat een vraag is waarbij ik te ver ga of je liever geen antwoord geeft of wat dan ook: zeg het mij (en negeer de vraag).
Het is een teken van boven dat je je niet met materiële en aardse zaken moet bezighouden, maar je moet richten op je spiritualiteit.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:20 schreef Bortecinem het volgende:
Dus ik zie mooie schoenen op sacha.nl, ga ik naar boven, zoek mijn pas, kom weer naar beneden, staat de schoen niet meer op de site?! Ik begin langzamerhand echt te denken dat er ook nog een soort van shoppingvloek op mij heerst. Niet normaal dit.
Precies, Islamquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het is een teken van boven dat je je niet met materiële en aardse zaken moet bezighouden, maar je moet richten op je spiritualiteit.
Alleen te vinden op Sacha?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:23 schreef Bortecinem het volgende:
Fak dat. Maar even serieus, dit is toch niet meer normaal? Wil ik een jas bestellen op bershka.nl, krijg ik problemen met mijn CC. Vind ik een mooie jas bij de Zara, hebben ze net die ene jas niet (waar ze wel reclame voor maken). Ga echt gek worden zo.
Beiden hetzelfde gegeten vandaag?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:26 schreef Bortecinem het volgende:
En ik heb het niet gedroomd ofzo, mijn moeder is mijn getuige!
Nee, dat niet eens.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Beiden hetzelfde gegeten vandaag?
Ja, daar was ik net mee bezig.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
de link zou nog in je geschiedenis moeten staan... dat al geprobeerd?
Schoen..., jas toch?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
Hij staat er niet meer tussen. Maar ik zweer het, vallahi, ik heb die site vandaag nog bezocht en de desbetreffende schoen aan mijn moeder laten zien.
Je moet al je oude schoenen in een bak gooien, in brand steken en dan er naakt om heen dansen, dan verbreek je je vloek.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, schoen.
Jas was een ander voorbeeld van de gevolgen van mijn vloek.
Was je de vorige keer geweest? Waar nu?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:42 schreef Turquaz52 het volgende:
Anaaah.. Ze mailen mij alweer als stand in voor Messi..
Nee, vorige keer ging niet meer door ivm. prive omstandigheden etc..quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
Was je de vorige keer geweest? Waar nu?
quote:I hope that you are well. My name is Nikki Hill and partner of Andy Harmer (David Beckham). We are currently working on a new lookalike website which will be up and running very soon and we would love to update our database with your most up to date contact details and promotional material.
www.chippendoubles.com
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:36 schreef Bortecinem het volgende:
Oooooooh hij staat er wel tussen. Was gewoon goed verstopt.
laat es zien..quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:36 schreef Bortecinem het volgende:
Oooooooh hij staat er wel tussen. Was gewoon goed verstopt.
Je haar maar weer laten groeien dus!quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee, vorige keer ging niet meer door ivm. prive omstandigheden etc..
Deze keer willen ze mij op hun site publiceren:
[..]
Messi heeft nu ook kort haar..quote:
Als je voortaan niet kan vinden, check ook Wehkamp.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:39 schreef Bortecinem het volgende:
De hak is 8 cm, dacht dat het 10 was. En de voorkant/punt vind ik ook iets minder nu 'k hem heb laten draaien.
www.sacha.nl/shop/damessc(...)-enkellaarsje/2x9089
Het lukt mij nu ook wel alleen baal ik dat ik die kortingsactie net heb gemist. Zit namelijk te denken of ik die laarzen zal bestellen. Vind ze iets te duur.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:48 schreef Levolution het volgende:
Door jou kreeg ik ook zin in een online aankoop. Boek besteld.
Mij lukt het wel.
Bence alma.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het lukt mij nu ook wel alleen baal ik dat ik die kortingsactie net heb gemist. Zit namelijk te denken of ik die laarzen zal bestellen. Vind ze iets te duur.
Dat enkellaarsje toch?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:56 schreef Bortecinem het volgende:
Niye? Begenmedin mi. Smaken verschillen.
Nee, dat enkellaarsje hoef ik al niet meer. De hak is net iets te kort en de voorkant is minder (had ik nog niet gezien). Ik bedoel deze leren laarzen van 160 euro.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat enkellaarsje toch?
Is gewoon zonde als je zelf al twijfelt.
160 euro voor schoenen met een Amerikaanse vlag erop?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, dat enkellaarsje hoef ik al niet meer. De hak is net iets te kort en de voorkant is minder (had ik nog niet gezien). Ik bedoel deze leren laarzen van 160 euro.
[ [url=https//www.sacha.nl/shop_images/2.9203_1.jpg]afbeelding[/url] ]
Met 20% korting had die ongeveer 120/130 euro gekost, maar 160 vind ik te duur.
Ja, die Amerikaanse vlag is minder idd. Maar echt verschrikkelijk vind ik hem niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
160 euro voor schoenen met een Amerikaanse vlag erop?
Zulke laarzen kun je voor veel minder geld en zonder die vlag overal vinden.
Ik vind het een miskoop, los van mijn smaak, want je kan hem elders zonder de vlag veel goedkoper krijgen (en je struikelde zelf ook al over de vlag).
Ja he.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:05 schreef TheMagnificent het volgende:
Op zich wel vet. Alleen jammer van die vlag, inderdaad.
Nee, smaken verschillen. Ik vind ze echt vet. En dan in combo met een zwarte leren jas.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:07 schreef xminator het volgende:
Borte is aan het trollen, kei lelijk zijn die laarzen.
Scapino en Schoenenreus enzo barsten van zulke laarzen man. Paar tientjes max.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, die Amerikaanse vlag is minder idd. Maar echt verschrikkelijk vind ik hem niet.
Waar dan? Laat eens zien dan. Ik zoek al maanden naar goede laarzen/schoenen maar kan echt niks vinden hoor.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Scapino en Schoenenreus enzo barsten van zulke laarzen man. Paar tientjes max.
Nee, het zijn gewoon vet stoere laarzen. Punt uit.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:09 schreef xminator het volgende:
Smaken verschillen inderdaad. Lijkt net op een werkklomp met een slurf eraan.
Neyse bende gaza geldim sayende, even laptop besteld.
Ah, je bent er zo eentje? Die grof geld aan lelijke kleding uitgeeft als er maar een merk op staat?quote:
Nee. Sacha is niet eens echt een 'merk'. Maar die winkels hebben gewoon vet lelijke schoenen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ah, je bent er zo eentje? Die grof geld aan lelijke kleding uitgeeft als er maar een merk op staat?
Nonsens, het grootste deel is inderdaad lelijk, maar een klein deel is mooier dan de laarzen die jij nu wil kopen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee. Sacha is niet eens echt een 'merk'. Maar die winkels hebben gewoon vet lelijke schoenen.
Wow thanks. Maar ehm, ligt het aan mij of is de kleur daar iets lichter?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Borte, kijk eens...
http://www.cafemoda.nl/bo(...)js-zwart-laars-leder
¤119,-
Ik heb ook schoenen van de schoenenreus. Heel, heel af en toe zie ik er wel iets leuks staan maar 9/10 keer gewoon echt niet. Ik ben geen merkenfreak, loop regelmatig binnen bij dat soort winkels, maar er is gewoon niks te vinden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nonsens, het grootste deel is inderdaad lelijk, maar een klein deel is mooier dan de laarzen die jij nu wil kopen.
Ik heb het nooit over smaak gehad, maar van alle schoenen van de Scapino kun je conform iedereens smaak wel minimaal één mooiere schoen aanwijzen dan bovenstaande. Ook jij vast wel.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb ook schoenen van de schoenenreus. Heel, heel af en toe zie ik er wel iets leuks staan maar 9/10 keer gewoon echt niet. Ik ben geen merkenfreak, loop regelmatig binnen bij dat soort winkels, maar er is gewoon niks te vinden.
En hoe vaak moet ik nog herhalen dat smaken verschillen?
Kan aan de foto liggen. Volgens mij dezelfde laars.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wow thanks. Maar ehm, ligt het aan mij of is de kleur daar iets lichter?
Volgens TM's link zijn ze er in het grijs en zwart?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wow thanks. Maar ehm, ligt het aan mij of is de kleur daar iets lichter?
Gefeliciteerd askimquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:23 schreef Levolution het volgende:
Oh, ik ben jarig vandaag, helemaal vergeten.
Plus Atatürks sterfdag nevar forget.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gefeliciteerd askim
Nice Yillara enzooot
Dankjewel canlarim.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Gefeliciteerd, Levo! Nog uzun, mutlu en saglikli ömürler.
Gefeliciteeerd!quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:23 schreef Levolution het volgende:
Ja en de vlag maakt deze laars dus lelijk.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:26 schreef Bortecinem het volgende:
Uff Lev jij snapt het niet. Soms kan een beetje verschil een laars al lelijk maken.
Dankje!quote:
Dus je komt?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:26 schreef Bortecinem het volgende:
Uff Lev jij snapt het niet. Soms kan een beetje verschil een laars al lelijk maken. En ik ben overgeschakeld naar mijn tel. Geen zin om verder te discussieren.
Trigger, je hebt gelijk! Thanks. Nu even inschrijven voor die nieuwsbrief met mijn speciale email voor spam als deze en dan bestel ik hem morgen denk ik.
(Ik kom met deze laarzen naar de meet!)
Dan kom ik ookquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:26 schreef Bortecinem het volgende:
Uff Lev jij snapt het niet. Soms kan een beetje verschil een laars al lelijk maken. En ik ben overgeschakeld naar mijn tel. Geen zin om verder te discussieren.
Trigger, je hebt gelijk! Thanks. Nu even inschrijven voor die nieuwsbrief met mijn speciale email voor spam als deze en dan bestel ik hem morgen denk ik.
(Ik kom met deze laarzen naar de meet!)
Gefeliciteerd! Nice yillara.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:23 schreef Levolution het volgende:
Now we're talking.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:34 schreef Bortecinem het volgende:
Ik laat mijn moeder gewoon de Turkse vlag erop naaien.
Welke heb je nou gekocht? Die van 119 euro?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:42 schreef Bortecinem het volgende:
Oke dan kras ik alleen de Amerikaanse vlag door.
Ik ga die van 119 euro kopen ja.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Welke heb je nou gekocht? Die van 119 euro?
http://algemeen.info/van-(...)bewijs-voor-evolutiequote:Er zijn voldoende wetenschappelijk feiten aan te voeren waarmee te bewijzen valt dat evolutie onmogelijk is. Hieronder som ik een aantal punten op:
De evolutietheorie vereist een aarde die miljoenen jaren oud is. Dit terwijl onderzoek steeds opnieuw bewijst dat de aarde jonger is dan 10.000 jaar.
Er is een natuurkundewet dat je niet van niets iets kan maken. De evolutietheorie gaat hier regelrecht tegenin.
De oerknal zoals verteld door evolutionisten heeft nooit plaatsgevonden
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:23 schreef Levolution het volgende:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
http://algemeen.info/van-(...)bewijs-voor-evolutie
Ik ben overtuigd.
Gefeliciteerd! 23 nu toch?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:23 schreef Levolution het volgende:
Nog vele jarenquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:23 schreef Levolution het volgende:
Zie twee pagina's terug.quote:
Impulsieve aankopen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:52 schreef Bortecinem het volgende:
Waarom koop je dan ook een stijltang in TR.Elektronica is sowieso duurder daar en hier heb je meer keus.
De wat?quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:08 schreef Turquaz52 het volgende:
Zometeen Nisandugunu van mijn nicht in A'dam..
ff scheren en mijn sexy pak aantrekken
Nisan dugunu, verlovingfeest..quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nisan dugunu, verlovingfeest..
quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:13 schreef Turquaz52 het volgende:
Hierbij ben je uitgenodigd dan.. Ben je mijn gast..
Je nodigt jezelf nu min of meer uit.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
zG, mag ik op de verloving van jou en Julis komen?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:30 schreef zarGon het volgende:
en ga ik door alsof er niets is gebeurd.)
Waar is smiley met die omhooggaande wenkbrauwen? Wil m al een paar keer gebruiken maar kan ze niet vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |