quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:59 schreef ChronoVisor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze op mijn deur hangen.
Ik heb het niet over collectanten, ik heb het over jou.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:59 schreef Robijn48 het volgende:
[..]![]()
Een mod die enkel loopt te promoten dat collectanten, die vrijwilllig en gratis en voor niets geld ophalen voor het goede doel debielen en klootzakken zijn, neem ik bepaald niet serieus.
Prima.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:59 schreef Netsplitter het volgende:
Ik zoek eens per jaar een goed doel uit welke ik steun dat jaar.
En dat doe ik dmv briefjes in een doosje.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:00 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Prima.
Maar geef dan niet af op de vrijwillige collectanten die voor het goede doel aan de deur komen.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb het niet over collectanten, ik heb het over jou.
Met jou converseer ik niet meer.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:00 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Prima.
Maar geef dan niet af op de vrijwillige collectanten die voor het goede doel aan de deur komen.
het boeit anderen niks dat je het vrijwillig en gratis doet, die waardering probeer jij op te eisen, wrong!quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:59 schreef Robijn48 het volgende:
[..]![]()
Een mod die enkel loopt te promoten dat collectanten, die vrijwilllig en gratis en voor niets geld ophalen voor het goede doel debielen en klootzakken zijn, neem ik bepaald niet serieus.
ooh, mag dat wel??quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:59 schreef ChronoVisor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze op mijn deur hangen.
jawel, ze zijn irritant en brutaal, niemand dwingt je om het te doen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:00 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Prima.
En dat iedereen die het niet met jouw standpunt eens is, associaal, een jochie, of een kind is..quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:49 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik bepaal niets.
Ik zeg enkel wat mijn eigen ervaringen met collecteren zijn.
Fijn. Deed je dat in eerste instantie maar, en gaf je maar het goede voorbeeld in plaats van mensen die hun best doen voor gek te zetten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Met jou converseer ik niet meer.
dat laatste doe je zelf nog het bestequote:Op vrijdag 9 november 2012 14:07 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Fijn. Deed je dat in eerste instantie maar, en gaf je maar het goede voorbeeld in plaats van mensen die hun best doen voor gek te zetten.
dat is het, waardering eisen voor het vrijwilligerswerk, gewoon omdat je anders geen leven hebtquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:07 schreef Funk__Doc het volgende:
Collecteren doe je toch ook niet voor jezelf, maar voor het goede doel. Dus waarom moeten we aardig tegen jou doen? Of collecteer je niet voor het goede doel, maar voor zelfverheerlijking?
Alleen daarom al is het een leuke vrijdagmiddag reeks.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:07 schreef Piye het volgende:
Mijn God wat een drogredenen in dit topic.
Jij maakt mij uit voor asociaal terwijl je me niet eens kent.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:07 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Fijn. Deed je dat in eerste instantie maar, en gaf je maar het goede voorbeeld in plaats van mensen die hun best doen voor gek te zetten.
Mensen geven enorm veel geld aan 3FM etc, niet omdat ze uberhaupt ooit aan Afrika denken, maar gewoon om zichzelf een schouderklopje te geven.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is het, waardering eisen voor het vrijwilligerswerk, gewoon omdat je anders geen leven hebt
Hoe vreemd is het dan dat degenen die het niet met mij eens zijn, inderdaad bijna 2 jaar uit huis zijnquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:06 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
En dat iedereen die het niet met jouw standpunt eens is, associaal, een jochie, of een kind is..
Dacht dat je niet meer zou reageren...?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij maakt mij uit voor asociaal terwijl je me niet eens kent.
Ja ik had het vorige topic niet zo gelezen omdat er al 8 pagina's waren. Ik ben blij dat er een deel 2 is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Alleen daarom al is het een leuke vrijdagmiddag reeks.
dat komt omdat ze gek werden van al die collectantes, daarom zijn ze maar vroeg uit huis gegaan, alsof dat wat uitmaakt,hahaquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:10 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hoe vreemd is het dan dat degenen die het niet met mij eens zijn, inderdaad bijna 2 jaar uit huis zijn
Dat mag jij nou wel denken. Maar ik vind dat puur negatief gedacht. En het zegt meer van jou dan van iets anders.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:09 schreef Funk__Doc het volgende:
[..]
Mensen geven enorm veel geld aan 3FM etc, niet omdat ze uberhaupt ooit aan Afrika denken, maar gewoon om zichzelf een schouderklopje te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |