Waarom niet een briefje 'Wel collectes'. Meteen duidelijk en zo doen we dat ook met e-mail, waarom dan niet met aan de deur komenquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:16 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dan zet je een briefje op je deur.
"Geen collectes".
idd, aanbellen voor collecte is gewoon spam.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom niet een briefje 'Wel collectes'. Meteen duidelijk en zo doen we dat ook met e-mail, waarom dan niet met aan de deur komen
Waarom?quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom niet een briefje 'Wel collectes'. Meteen duidelijk en zo doen we dat ook met e-mail, waarom dan niet met aan de deur komen
ach, dat zie ik overal met de volg topicsquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:35 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Omdat naamtopics niet toegestaan zijn
Dat proberen we allemaal wel, maar dat zou beter gaan als robijn zich wat koest zou houden. Iedereen met een andere mening is een autistisch puberjongetje en op argumenten wil ze niet ingaan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als er nog ruimte nodig is voor discussie wil ik hem best openlaten maar het gaat wel over het onderwerp an sich, niet over users in het bijzonder.
FrankDebrin: voor de tweede keer:quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als er nog ruimte nodig is voor discussie wil ik hem best openlaten maar het gaat wel over het onderwerp an sich, niet over users in het bijzonder.
Ik weet niet of je dit cynisch of serieus bedoelt, maar goede doelen is gewoon business, er zit een behoorlijke zakelijke component in, al willen ze doen alsof dat niet zo is. Dus wmb gewoon zakelijk benaderen ook.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
idd, aanbellen voor collecte is gewoon spam.
soort van bashing, jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat proberen we allemaal wel, maar dat zou beter gaan als robijn zich wat koest zou houden. Iedereen met een andere mening is een autistisch puberjongetje en op argumenten wil ze niet ingaan.
Kijk eerst eens naar de TT voordat je begint te jammeren....quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:36 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
FrankDebrin: voor de tweede keer:
Naamtopics zijn niet toegestaan, heb je zelf gezegd![]()
Want energiebedrijven bellen natuurlijk alleen aan als je een briefje hebt met "ik wil overstappen van energiemaatschappij".quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dit cynisch of serieus bedoelt, maar goede doelen is gewoon business, er zit een behoorlijke zakelijke component in, al willen ze doen alsof dat niet zo is. Dus wmb gewoon zakelijk benaderen ook.
Ik heb de titel allang veranderd, dus niet zo zemelen, het gaat over collecteren. En men is het niet echt met je eens geloof ik dus dat kan leuk worden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:36 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
FrankDebrin: voor de tweede keer:
Naamtopics zijn niet toegestaan, heb je zelf gezegd![]()
Oh, zonet was het nog met naam en toenaam hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kijk eerst eens naar de TT voordat je begint te jammeren....
Nee, daar geldt wat mij betreft hetzelfde voor.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Want energiebedrijven bellen natuurlijk alleen aan als je een briefje hebt met "ik wil overstappen van energiemaatschappij".
Enig idee hoeveel moeite het kost om de TT aan te passen??quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh, zonet was het nog met naam en toenaam hoor.
Toenaam?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh, zonet was het nog met naam en toenaam hoor.
Maakt me geen bal uit of men het met me eens is of niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb de titel allang veranderd, dus niet zo zemelen, het gaat over collecteren. En men is het niet echt met je eens geloof ik dus dat kan leuk worden.
Dan nogmaals.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, daar geldt wat mij betreft hetzelfde voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |