En mij ook! Ik wil even mijn lachspieren trainen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vertel me alles over hoe dom ik ben.
Dat jouw mening/ervaring en dat vind ik oprecht jammer.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het aanbellen om geld te bedelen en mensen met een schuldgevoel op te zadelen/emotioneel chanteren vind ik onder kwade opzet vallen.
Kan je dat uitleggen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:51 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja, want jij bent zoooveel belangrijker dan iedereen he.
Ik zou zeggen: open je deur niet meer. Dan hoef je ook niet zo te klagen.
Maar dan waren we aso, toch?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:51 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja, want jij bent zoooveel belangrijker dan iedereen he.
Ik zou zeggen: open je deur niet meer. Dan hoef je ook niet zo te klagen.
Dat is wat ze in mijn omgeving doen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:52 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat jouw mening/ervaring en dat vind ik oprecht jammer.
Ik heb best iets over voor een ander, maar ik heb niet voor ieder goed doel iets over. Voor sommige doelen wel, maar dat is een afweging die ik voor mezelf maak. Het is dus nogal raar om om mensen dom te noemen omdat zij niet voor ieder doel iets willen geven.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:48 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dan moet je niet zo dom lullen.
Ten eerste ben je te dom om iets voor een ander over te hebben.
Ten tweede is het absoluut niet waar dat er aangedrongen wordt.
Ik ben 51 jaar, en ik heb dat nog nooit mee gemaakt.
En jij, hoe oud ben jij? 22?
Nee. Je moeder had het je moeten leren.quote:
Wat had ze me moeten leren?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:52 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee. Je moeder had het je moeten leren.
Jammer dat dat niet gebeurt is, blijkbaar.
Geloof je dat? Aangezien ze hier iedereen domme puberale aso's noemt als we zeggen niets te willen geven.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:52 schreef gelestipjes het volgende:
dat jij aan de deur niet aandringt wil niet zeggen dat er geen andere collectanten zijn die dat wel doen.
Opdringen is iets wat in zeker 80%-90% van de gevallen merkbaar voorkomt, de mate waarop is hoogstens verschillend. Door het verschil in mate waarop zal het opdringen bij een aantal collectanten bij sommigen minder tot niet opvallen dus waarschijnlijk is het percentage hoger.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:48 schreef Robijn48 het volgende:
Ten tweede is het absoluut niet waar dat er aangedrongen wordt.
Blijkbaar geef jij altijd. Dan is het ook niet nodig om het op te dringen en zul je het dus ook niet merken.quote:
Dat ze haar leeftijd erbij haalt is meer heel erg triest.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:52 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ik heb best iets over voor een ander, maar ik heb niet voor ieder goed doel iets over. Voor sommige doelen wel, maar dat is een afweging die ik voor mezelf maak. Het is dus nogal raar om om mensen dom te noemen omdat zij niet voor ieder doel iets willen geven.
En nogmaals, dat jij aan de deur niet aandringt wil niet zeggen dat er geen andere collectanten zijn die dat wel doen. Om je leeftijd er dan bij te halen is enigszins onzinnig. De ene collectant is de andere niet.
Oh ja? En hoe weet jij dat, jongen? Je zegt zelf dat je nog nooit gecollecteerd hebt. Hoe kan je dat dan weten?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:54 schreef cricket het volgende:
[..]
Opdringen is iets wat in zeker 80%-90% van de gevallen merkbaar voorkomt, de mate waarop is hoogstens verschillend. Door het verschil in mate waarop zal het opdringen bij een aantal collectanten bij sommigen minder tot niet opvallen dus waarschijnlijk is het percentage hoger.
[..]
Blijkbaar geef jij altijd. Dan is het ook niet nodig om het op te dringen en zul je het dus ook niet merken.
Het is niet waarschijnlijk nee, maar goed, de kans dat ze ooit als collectant aan mijn deur is geweest is vrij klein en ik weet dus niet hoe ze zich gedraagt als collectant, dus ik ga er voor nu voor het gemak maar even vanuit dat ze een collectant is die niet aandringt en dat ze je aan de deur niet uitscheldt voor aso en egoïst als je niks wilt gevenquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geloof je dat? Aangezien ze hier iedereen domme puberale aso's noemt als we zeggen niets te willen geven.
Waarmee ze prachtig mijn punt bewijst. En daar ben ik je dankbaar voor Robijn.
Goed, laat ik het uitleggen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:56 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh ja? En hoe weet jij dat, jongen? Je zegt zelf dat je nog nooit gecollecteerd hebt. Hoe kan je dat dan weten?
Doordat ik soms per ongeluk de deur opendoe als er een collectant staat en merk hoe zij reageren als ik de deur dan meteen weer dicht doe.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:56 schreef Robijn48 het volgende:
Oh ja? En hoe weet jij dat, jongen? Je zegt zelf dat je nog nooit gecollecteerd hebt. Hoe kan je dat dan weten?
Ja. Want het komt inderdaad maar heel weinig voor dat iemand zich zo gedraagt. Dan kijk je wel even op.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:57 schreef cricket het volgende:
[..]
Doordat ik soms per ongeluk de deur opendoe als er een collectant staat en merk hoe zij reageren als ik de deur dan meteen weer dicht doe.
Hey Robijn, mag ik vragen voor welke stichting(en) jij collecteerd(e) ?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:57 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja. Want het komt inderdaad maar heel weinig voor dat iemand zich zo gedraagt. Dan kijk je wel even op.
Nou, bij die voedselacties vind ik ze tamelijk opdringerig.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:34 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dus iets vragen staat bij jou al gelijk aan opdringen?
En zodra ze dan dingen gaan roepen als 'maar iedereen geeft!' en dergelijke, dan zijn ze aan het opdringen. Laat staan als ze voor een tweede keer gaan aanbellen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:57 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja. Want het komt inderdaad maar heel weinig voor dat iemand zich zo gedraagt. Dan kijk je wel even op.
Dit heb ik werkelijk nog nooit meegemaakt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:01 schreef cricket het volgende:
[..]
En zodra ze dan dingen gaan roepen als 'maar iedereen geeft!' en dergelijke, dan zijn ze aan het opdringen. Laat staan als ze voor een tweede keer gaan aanbellen.
Ik geloof er eigenlijk niets van dat hij/zij ooit gecollecteerd heeft, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:59 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Hey Robijn, mag ik vragen voor welke stichting(en) jij collecteerd(e) ?
Haha jij bent een baasquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, bij die voedselacties vind ik ze tamelijk opdringerig.
En nog vuig kijken als ik zeg dat ik zelf familie heb in het buitenland en zelf wel een blik erwtensoep meeneem
Van iemand als jij, die mensen die vrijwillig en zonder beloning collecteren niet waardeert, maakt dat me helemaal niets uit. Integendeel. Heb puur minachting voor jou.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:05 schreef cricket het volgende:
[..]
Ik geloof er eigenlijk niets van dat hij/zij ooit gecollecteerd heeft, maar dat terzijde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |