Klopt, over 20 jaar denk ik: Wauw die Robijn48 had op haar 53e leeftijd echt een iq van een doperwt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:02 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, ligt niet aan jou.
Ligt aan de pubers hier. Die over een jaar over 20 hier nog wel eens aan terug zullen denken.
Aha, nee daar weet ik niks van.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:16 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Formulier dat ik dan in moet vullen, en mijn rekeningnummer boven moet zetten.
Als je gevoel op basis van de verkeerde informatie is, dan kan hij prima niet kloppen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:09 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat mijn gevoel niet klopt, dat kan niet. Je kunt wél zeggen: jouw gevoel is niet nodig. Het hoeft niet want.... etc.
Dat werkt in een heleboel situaties zo, als je iemand tegenkomt waarbij dat niet in een privesituatie is, dan is diegene een vertegenwoordiger van het bedrijf/de organisatie/etc in het kader waarvan je diegene tegenkomt. Als je aan een vakkenvuller in de supermarkt vraagt waar een bepaald product ligt, dan vraag je dat aan een vertegenwoordiger het bedrijf, en dus feitelijk aan het bedrijf zelf, niet specifiek aan een persoon. Als je een klacht hebt over zijn antwoord, dan hoort die klacht ook bij de supermarkt thuis. Dat zowel de vraag als de klacht door dezelfde persoon behandeld kunnen worden doet daar niets aan af.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:09 schreef Boca_Raton het volgende:
En met je laatste zin blijf ik het oneens.
Daar weet jij niks, van, als jochiequote:Op vrijdag 9 november 2012 13:17 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Klopt, over 20 jaar denk ik: Wauw die Robijn48 had op haar 53e leeftijd echt een iq van een doperwt.
Ik zou jou ook best wel binnenlaten, als je die bus maar thuis laatquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, dat ben ik niet met je eens. Ik heb wel degelijk het gevoel dat ik als persoon genegeerd wordt dan. Sterker nog: ik stá daar als persoon en doe een beroep op een ánder persoon om de deur open te doen. De collectebus belt niet aan, ik bel aan.
Boca, heb je dit zelfde niet bij robijn? met haar pubers, aso's en autisten na elke zin?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik moet opeens aan die SIRE-campagne denken over een 'kort lontje' hebben.
Redbullkid, dit maakt teveel emoties bij je los, deze discussie. Als je het over teringlijers gaat hebben houdt een serieuze discussie voor mij met jou op.
Bel dan gewoon niet aan en stoor mensen gewoon niet met je gebedel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, dat ben ik niet met je eens. Ik heb wel degelijk het gevoel dat ik als persoon genegeerd wordt dan. Sterker nog: ik stá daar als persoon en doe een beroep op een ánder persoon om de deur open te doen. De collectebus belt niet aan, ik bel aan.
Van jou? Helemaal niks. Vind het alleen geweldig hoe je jezelf hier belachelijk maakt.quote:
Dit is dan wel heel uitzonderlijk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:18 schreef Carlos93 het volgende:
Had hier destijds ook zo'n KWF loopjongen aan de deur. Kwam lulverhaal vertellen en wou geld. Ik vertelde 'm dat ik jaarlijks een bedragje overmaakte aan KWF. Was zijn antwoord of ik ook nog even geld wou storten in z'n collectebak. Toen antwoordde ik dat ik daar geen behoefte in had om nog meer geld te doneren en toen was hij ineens zwaar beledigd en bleef hij maar zeiken om me alsnog over te halen. Nou tief dan maar lekker op krijg de tering. Sindsdien doneer ik geen enkele cent meer aan dat soort tuig.
Ja ze komen dan aan de deur met dat formulier. Willen ze ook geld van je, maar o wee wanneer je slechts 40 cent per maand wil geven, nee moet meteen minstens 5 euro.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:17 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Aha, nee daar weet ik niks van.
Enkel van het door to door collecteren.
Goh, wat apart.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:21 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Ja ze komen dan aan de deur met dat formulier. Willen ze ook geld van je, maar o wee wanneer je slechts 40 cent per maand wil geven, nee moet meteen minstens 5 euro.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:17 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Aha, nee daar weet ik niks van.
Enkel van het door to door collecteren. lastig vallen
Er word bij mij zo'n 25x per week! Gebeld door verschillende organisaties/collectes/jehova's en dat soort troep. Daar zou jij ook schijtziek van worden als je geen rustmomenten hebt omdat anderen zich aan jou moeten opdringen..quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik moet opeens aan die SIRE-campagne denken over een 'kort lontje' hebben.
Redbullkid, dit maakt teveel emoties bij je los, deze discussie. Als je het over teringlijers gaat hebben houdt een serieuze discussie voor mij met jou op.
Zielig.quote:
Ik woon bijna 2 jaar op mezelf. Maar aangezien ik er jong uitzie, ken ik makkelijk door voor 17.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:11 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je vader is niet thuis? Je woont dus nog thuis? Dat dacht ik al.
Dan open de deur niet meer, zeikerd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:22 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Er word bij mij zo'n 25x per week! Gebeld door verschillende organisaties/collectes/jehova's en dat soort troep. Daar zou jij ook schijtziek van worden als je geen rustmomenten hebt omdat anderen zich aan jou moeten opdringen..
Weet je hoe vervelend dat is? Als ik al die mensen een euro moet geven, dat is 100 euro per maand ongeveer.. En als je het niet doet krijg je een schuldgevoel aangepraat..
realist, de enigste zielige ben jij.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:23 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Zielig.
In plaats dat je bewondering hebt voor mensen die voor het goede doel vrijwillig collecteren. Zielig ben je.
Het is enige.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
realist, de enigste zielige ben jij.
hoeveel jaar ga je nog mensen lastig vallen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:25 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Het is enige.
En het valt me echt op dat de aso's hier geen ABN schrijven.
Goh ja.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:23 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik woon bijna 2 jaar op mezelf. Maar aangezien ik er jong uitzie, ken ik makkelijk door voor 17.
Als ik jou was zou ik niet al teveel over spelfouten en zinsconstructies door blijven emmeren, want dat heb je zelf ook niet zo best onder de knie.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:25 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Het is enige.
En het valt me echt op dat de aso's hier geen ABN schrijven.
je geeft een goede presentatie van de lastige collectant, die moet en zal collecteren.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:26 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Goh ja.
Had ik al gedacht. Een jochie dat bijna 2 jaar op zichzelf woont.
Oh nee, jongen? Whahahahahquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik niet al teveel over spelfouten en zinsconstructies door blijven emmeren, want dat heb je zelf ook niet zo best onder de knie.
Als jochie? Mens lul niet, dat jij 30 jaar ouder bent. Zegt helemaal niks.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:17 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Daar weet jij niks, van, als jochie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |